Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Teeeeeeeetánvalamiszerelősdisfiúkavagy hogy ittis bebeszólogatsz mindenkinek?


Az a szenzor a szívótorok nyomást méri.
Amúgy ügyes voltál! Legalább szépen rendbe raktál rajta mindent.
Bogesz bátyám! Megcsináltad már a haccáááát?
Kutyuscsont még mindig semmi basszameg a kínai fasz...
Vagy a fesszab...
Ott is a pont.
Amúgy ez az injektor tisztítás is egy nagy humbuk.
84e km van a gixxeremben, és soha nem volt tisztítva benne. És most is van benne 170 ló...
Bekalibrálva? Őőő te tudod, h miről beszélsz? Sztem egy hobby szerelő nem fog motorvezérlőt írogatni, de sztem neked sem javasolt, főleg ha nincs egy teljesítmény mérő padod.
És igazad is van!
Köszi a segítséget! Holnap szervízbe megy a kicsike, a generàtor màr megvan hozzà! Csak azt nem tudom hogy melyik a jobb, venni egy generàtort vagy javíttatni a régit?
Sziasztok! Szükségem lenne K6 1000-hez egy jobb oldalidomra. Ha vki tud legyen szíves segítsen. Köszi....
itt valami más gond van,fulad,nagyon érces hangja van mint ha a vizalól szólna ha kopra huzom a gázt,pont ugycsinál mint a nagyok rajtelektronikája
generátor tekercs,20perc mulva azért indult,mert az aksi valamenyire összeszedte magát,én pár napja csináltam egy ilyet,12-ért megtekerik ózdon Dóka Sándor,1 év garival és már csinált nekem 1 párat,kezd ott,hogy mérj 1 töltést,és mérd ki a feszabályzót is
A testelés ok?Sztender kapcsolót kösd ki,ha van a kuplung kapcsolót is hidaljátok át.A leállító kapcsoló nem lehet kontaktos?A szenzorokat manuál szerint ki lehet mérni.A trafókat egymáshoz képest meg lehet mérni,szerintem valami kontakthiba lehet,ha normálisan elindul,és utánna háromhengerezik,vagy valahol zárlat van.A service manualokban szokott lenni trouble shooting rész,azt érdemes végigzongorázni.A tankban nem tömődött el a kis szellőző furat?
Van ott közben egy feszszabályzó is.
Elfelejtettem leírni, Gsx-r 600 K1-ről van szó
47 ezer van benne jelenleg!
a segítséget előre is köszönöm!
Sziasztok! Tegnap megàlltam egy benzinkúton és màr nem indult újra a motor,20perc utàn mègis indult,de az aksi kuka!
Mivel nem a gyàri aksi volt benne,vettem egy új aksit!
Aztàn ma újra megismétlődött (megàlltam egy bajba jutott motorosnak) a dolog,
Ezek szerint a generàtor szarakodik! Vagy lehet màs probléma is? Meg miért van az hogy eddig simàn beletekertem 1000-1200 kilométert probléma nèlkül és most jött elő? vagy csak néha van töltés,néha meg nincs?
mielőtt megszólnátok az órás képet,a TPS középre van álitva és a 13-mas hibakódot akkor irja,ha lehuzom a lészürőről a csatikat
ennek örülök hogy kész,én még mindig küszködök a K2 haccázzal,mindent átnéztem és nem akar menni a rohadék,beindul szépen,gázra leful leáll,aztán dadog 2-3 hengerezik,hibakód nincs,a TPS-t középre állitottam............és semmi változás,tankot is kipucoltam és szivatyut is cseréltem........
Kiràlysàg na ebben van azthiszem a legnagyobb öröm... mikor újra ketyeg a vas
Én ugyan nem tudtam segíteni, de örülök a sikerednek!
Még azt elfelejtettem hogy köszi mindenkinek aki tanácsot adott...Széles utat uraim...
Üdv emberek, szerelők és "egyszerű pornép"

Röviden a helyzet: Megcsináltam MAGAM a motorom...

Hosszabban: Az egyik vékony (5-6mm) vákum cső,ami a levegő légnyomás szenzorra van rákötve megrepedt.Ott ahol az injektor sorra megy rá...kicsit eldugott helyen. Mire odaértem jó pár dolgot átnéztem:gyerfya,TPS,pumpa,filter,dealer mod stb

Igaz hogy elbasztam a szezonból 3hetet mire rájöttem DE:
Ugye voltam olyan fasz hogy MAGAM akartam rájönni a hibára...
És szerintem jól tettem...mert pénzt spóroltam rengeteget(szerintem egy jo szerelő 50.000ftnél állt volna meg) a másik dolog meg az hogy ha valaki egyszer ilyen hibával hozzám fordul vagy a fórumon olvasom akkor önzetlenül tudok neki egy tanácsot adni...igaz lehet nem az a baj...de én legalább meg fogom próbálni...Jaj és nem csavargattam el semmit...Plusz még a vákum szinkront is megcsinálom majd...Üdv mindenkinek
Ha már youtube-ról akartok szerelni.......
itt egy igazi injektor tisztítás!
https://youtu.be/8tS8kPqnIY4
Olajcserére nem is nagyon hozzák a vasakat,ez tény!
Akkor kerül a képbe a jó szerelő ha már mindenki(otthon,és környékén) feladta a harcot.
Olyankor jön az ,hogy te figyelj már......és sok telefonálgatás után kiköt az adott embernél.Aki meg is csinálja,és jó is lesz!
Na már most a nézőpontok ugye,olajcserére nem viszem szerelőhöz,mert az nem nagy dolog.a szerelők meg lehet nem is kérnének sokat 2-3000 ft.A szerelő nem keres manit.....
Valami komolyan beszarik a mocikon,jön a házi tuning,barkács.....
ami ritkán vezet makulátlan eredményre.
na hívjuk azt a jó szakembert!
A jó szakember meg már a tudja hogy Ő az utolsó remény.....(Hosszú átszerelt évek tapasztalata sajnos)
Persze hogy nem csinálja meg 2 forintért,mert a 2-3 ezres "könnyű "munkákat nem viszitek el nekik!
Szóval ez a kard marhára 2 élű ám!
És ez mindenhol így van!
Adok kapok elv.
Amelyik szerelő meg pénzt kér pl egy izzó cseréért az tényleg harácsol!
Hű milyen jó kis csapat van itt! Jó hogy így segíteni próbàl mindenki! Ez elég ritka, ha lesz közös gurulàs,ne felejtsetek el engem se!

Ha megengeditek én is hozzàszólnék a témàhoz!
Megértem minkét felet,csak itt a gond hogy a szerelők
màr újgazdag "pöcsmotorost" akarnak csinàlni belőlünk... azaz (pl) ha egy izzót is kell cserélni, gyere és megcsinàlom "olcsón".... Ez nekem se tetszik,mert így elveszitek a motorosoktól azt, hogy "igazi" motorosok lehessenek!
Részemről az injektor tisztítàs elég necces,de mondjuk biztos hogy én még olajcseréért nem fizettem és nem is fogok!
Ja és még valami ;) egy "önzetlen" szerelő nem jegyzi meg gúnyosan,hogy : "Jó kísérletezést,,30-40e..stb)
szép napot!
Jajj nem állítok én magamról semmit.......
Nincs üveg vitrin szerelőműhelyem,egyszerű garázs lett átalakítva.
Nem azért csinálom,mert ebből veszek 10 millás autót...stb
Egyszerűen szeretem a mocikat ennyi!
És ha még némi pénz is hoz a konyhára akkor meg pláne
Igen megtanultam sok-sok év árán mit és hogyan kell,lehet javítani.
Rengeteg szerszám,idő energia van benne,és lesz is.
Az ügyfél kör meg megvan hidd el,még most fél nyomorékan(motoros baleset volt nemrég) is keresnek!
"Tudjuk hogy offon vagy,de segítünk csavarozni :)"
Hál istennek nem pártoltak el,ennek csak van oka....
Sok-sok éve főleg a speed kategóriás gépeket javítom,mert ez a szívem csücske.
Mindenkinek minden jót.
Nem kérdőjeleztem meg,hogy némileg értesz a műszaki dolgokhoz!
Részemről nincs felkavarva semmi. :)
Csak tényleg ez a hozzáállás "hogy majd én megcsinálom"rengeteg gondot okoz mire értelmes szerelő kezébe kerül a vas!
Fele annyi szopás megjavítani valamit,ha nincs széttekergetve semmi!
Pl ha a motorvezérlő egy adott értékre van bekalibrálva(Szenzorok ezen az értékeken dolgoznak)valaki belepiszkál,mert annak ez a gyári értéke...stb címszó!
Leinformálta a tulaj hogy a motorvezérlő hogy van beállítva?
Gázreakció,befecskendezési idő,mennyiség...stb!
Na ezt senki nem tudja,főleg az öregebb motoroknál!
Logikusan,hozzáértően kéne nekikezdeni,nem rögtön "mert ezt írja a gépkönyv......Az csak egy irányadó leírás!
Nincs két egyformán beállított vas,még ha ugyan azok a cuccok is vannak benne,rajta!