,aztàn hétfőn szét lesz kapva! Sajnos az idő nagy befolyàsoló tényező!
nem jöttem rá mivan vele,mindent be állitottam,átnéztem,semmi változás,már csak az ECU-ra gondolok,de átszálitottamprofi szerelőhöz Debrecenbe
Tanácsot szeretnék kérni,
Van egy 98as 750 SRAD-om, minap mértem rajta kompressziót (gázkar csutkán, meleg motor), és kiderült hogy mind a 4 henger az alsó határértéken van (legalább egyforma :) ), konkrétan 135psi körül (128 a határ a manual szerint)
Némi olaj hengerbe töltésével ez felkúszott 175psi-re, ami tudtommal kopott gyűrűket jelez.
A kérdésem Az lenne, hogy mivel szeretnék jó sokat pályázni idén, ehhez érdemes lenne hozzányúlni, vagy pedig ki szokott még bírni egy szezont?
Ha bontanom kell, akkor mit érdemes csinálni? Elég általában a gyűrűcsere? Hónolás? Dugattyúk maradhatnak vagy csere?