nem hiszem már el.
kur... életbe már.
összeraktam a gépet, mindent gyönyőrűen a helyére, meg mindent igényesen összeraktam.
beindíttom 3-4 mp és szépen jár a gép, mire megint visszaesik a fordulat és leáll indítom megy megint leáll.
mondom majd összerakom az idomokat meg minden és lehet úgy jó lessz.
felrakom beindíttom ugyan az csak kicsit több idő kellett hozzá.
mondom megjáratom és majd beállíttom az alapjáratot.
sisak kabát csavarhúzó és góó.
megyek 1000 res alapjárat. állítok rajta megyek 2000 res.
kicsit vissza nem volt jó.
akkor megint fel, mire néha megakadt ilyen 4-5 ezres fordulaton és nemis akart visszaesni.
mondom majd valamit kitalálok.
hazamegyek, nézem hogy nem folyik e a víz vagy valami mire a kipufogón folyik végig a benzin.
szedhetem szét megint az egészet és pucolhatom ki.
akkor ugye valószínüleg a karbi miatt baszakszik az alapjárat ugye?
segítsetek légyszives.
köszönöm.
nekem pont ugyanez van 2 személlyel is kúrvaszépen megy
de mondjuk kipörgetnise tudom 6.ban
am.. a fene tudjah hogy az előző 1-2 gazdája mit csinált vele nállam jókezekben van szeretem is jó kis moci csak mehetne többet de majd télen jön a motor generál nyáron spórolás melózás de ha generál után is ez lessz vele akk kifakadok
A kilóméterórád berozsdált, ezért 120nál megakad és nem megy tovább a mutató. na de ha a mutató nem megy tovább, akkor az visszafogja a spirált, ami az első kereket fékezi. Próbáld kocsival huzatni 120 felé, lehetőleg spirál nélkül.
Ó jaj nehogy komolyan vedd . Találkoztam olyan nsr-el (sajnos) ami eleinte ment 140-150-et, de egy megragadás után(ami egyébként fel se tűnt) már csak 120-at. Pont így mint neked. 120ig mint állat, utána meg semmi... Csak mikor leszedtük a hengert, látszott a dugón a ragadás nyoma.
Hy!Jaja!
csak az a baj h semmit sem csináltam vele és ennyi nem megy többet
sz.tem sem erő mert akkor nem menne 2 személlyel is annyit
szal nem tom addig megy mit állat de 120-nál megáll!MÁr gondolkoztam valami kerékcsapágy vagy ilyesmin de akkor a kerék is lötyögne meg rázna a motor ez semmi csak megy azt 120 tuán ne mmegy!
volt már rá példa hogy nekem kocsinál elkezd te letörölni az olajat és nézte a motor számot....
ma de mindegy,az a lényeg hogy megnyugodtam,bele fogom rakni!
Köszi
de nem nézik,azért nem megy át szerelőbe a fakabát,hogy megnézze,nem lesz gond
max azt mondod,hogy sport dob van rajta másik a 125ös mocóval 50es papírokkal szaladgálnak mégse büntetik meg őket(vannak kivételek)de nem nagyon kötnek bele
lényegtelen,nem fog bele kötni.gondolom idomos is.ugyhogy alapból nemis látszik.nem fog vele foglalkozni
csakis akkor nézik meg a blokkot ha balesetezel és elviszik bevizsgálatra
csáó
nekem is ez a bajom a mocival 120 a vége és 5 liternél nem eszik többet úgyhogy nem kopás az biztos 13/37 az áttételem a gyárival ellentétben ami 13/35 ös de akkorsem foghat annyit a motoron h 120 legyen a vége én is már kérdezgettem de pontos választ még nem halottam de mondjuk jó tanácsokat már kaptam már csak pénzkéne
am... 89 es a gép nyáron lessz 1 éve nállam
Szevasztok!
Nekem egy 96-os ns1-em van ami 80ccm volt.habár nem tudom mert ilyen téren hülye vagyok, de lehet hogy ez is nsr?
na mindegy a lényeg az hogy széthullott a blokkom mint a német-ének és nagyon drága.most vettem egy 125 ös nsr blokkot ami jóval olcsobb.szerintetek lehet valami hatósági problémám ha belerakom ezt a blokkot?
Aha, a hengerben az van: 50ccm... ;) no comment..
Most a papíron találtam olyat hogy tc01.. utánna kerestem, azt írja a net hogy a 88as ns tipusszáma volt tc01. Szóval király.. legalább tudom min ülök.. :)
Aha, a hengerben az van: 50ccm... ;) no comment..
Most a papíron találtam olyat hogy tc01.. utánna kerestem, azt írja a net hogy a 88as ns tipusszáma volt tc01. Szóval király.. legalább tudom min ülök.. :)
Aha, a hengerben az van: 50ccm... ;) no comment..
Most a papíron találtam olyat hogy tc01.. utánna kerestem, azt írja a net hogy a 88as ns tipusszáma volt tc01. Szóval király.. legalább tudom min ülök.. :)
kur... életbe már.
összeraktam a gépet, mindent gyönyőrűen a helyére, meg mindent igényesen összeraktam.
beindíttom 3-4 mp és szépen jár a gép, mire megint visszaesik a fordulat és leáll indítom megy megint leáll.
mondom majd összerakom az idomokat meg minden és lehet úgy jó lessz.
felrakom beindíttom ugyan az csak kicsit több idő kellett hozzá.
mondom megjáratom és majd beállíttom az alapjáratot.
sisak kabát csavarhúzó és góó.
megyek 1000 res alapjárat. állítok rajta megyek 2000 res.
kicsit vissza nem volt jó.
akkor megint fel, mire néha megakadt ilyen 4-5 ezres fordulaton és nemis akart visszaesni.
mondom majd valamit kitalálok.
hazamegyek, nézem hogy nem folyik e a víz vagy valami mire a kipufogón folyik végig a benzin.
szedhetem szét megint az egészet és pucolhatom ki.
akkor ugye valószínüleg a karbi miatt baszakszik az alapjárat ugye?
segítsetek légyszives.
köszönöm.
de mondjuk kipörgetnise tudom 6.ban
am.. a fene tudjah hogy az előző 1-2 gazdája mit csinált vele nállam jókezekben van szeretem is jó kis moci csak mehetne többet de majd télen jön a motor generál nyáron spórolás melózás de ha generál után is ez lessz vele akk kifakadok
Ó jaj nehogy komolyan vedd
csak az a baj h semmit sem csináltam vele és ennyi nem megy többet
sz.tem sem erő mert akkor nem menne 2 személlyel is annyit
szal nem tom addig megy mit állat de 120-nál megáll!MÁr gondolkoztam valami kerékcsapágy vagy ilyesmin de akkor a kerék is lötyögne meg rázna a motor ez semmi csak megy azt 120 tuán ne mmegy!
ma de mindegy,az a lényeg hogy megnyugodtam,bele fogom rakni!
Köszi
max azt mondod,hogy sport dob van rajta
de és ha a számokat nézik?
pl:motorszám?-nekem azonnal feltünne hogy ,,kicsit"nagyobb.
Remélem nem lesz vele semmi gondom.Az idomok takarnak persze.
Holnap neki is ugrok és bele dobom,már megesz a penész a nyerges nélkül.
csakis akkor nézik meg a blokkot ha balesetezel és elviszik bevizsgálatra
bár fingomsincs
nekem is ez a bajom a mocival 120 a vége és 5 liternél nem eszik többet úgyhogy nem kopás az biztos 13/37 az áttételem a gyárival ellentétben ami 13/35 ös de akkorsem foghat annyit a motoron h 120 legyen a vége én is már kérdezgettem de pontos választ még nem halottam de mondjuk jó tanácsokat már kaptam már csak pénzkéne
am... 89 es a gép nyáron lessz 1 éve nállam
Nekem egy 96-os ns1-em van ami 80ccm volt.habár nem tudom mert ilyen téren hülye vagyok, de lehet hogy ez is nsr?
na mindegy a lényeg az hogy széthullott a blokkom mint a német-ének
szerintem azokba kb ugyan az a blokk van.
bár fene tudja.
Most a papíron találtam olyat hogy tc01.. utánna kerestem, azt írja a net hogy a 88as ns tipusszáma volt tc01. Szóval király.. legalább tudom min ülök.. :)
és most egy nagyon idióta kérdésem lenne
motorikusan van valami különbség egy 89 és mondjuk egy 94-es nsr között?
Most a papíron találtam olyat hogy tc01.. utánna kerestem, azt írja a net hogy a 88as ns tipusszáma volt tc01. Szóval király.. legalább tudom min ülök.. :)
Most a papíron találtam olyat hogy tc01.. utánna kerestem, azt írja a net hogy a 88as ns tipusszáma volt tc01. Szóval király.. legalább tudom min ülök.. :)