. Nem szoltak érte semmit jogsi van, biztisítás be volt fizetve, vámpapír is van 50ccm-esként ja és plussz az ns50r felirat. Pedig hárman is kiszáltak a rendőrségi autoból amikor leintettek. A hengerre szerencsére nem néztek rá mert azon meg ott van a 124ccm.
Ha ma már nem is, de ha holnap olyan idő lesz egy karikára én is kihozom a gépet...
. De nem sokat csak 25km raktam bele most. De várom már hogy melegebb legyen. Oda csavartam neki egy kicsit és 4-be 120-at ment
kiváncsi leszek hogy milyen lesz a Polini hengerrel
.
De aszfalton egy kis hegyi pálya és sehol nem lesz a cross, azt nem viszed úgy be kanyarba. Az vitázzon aki mindkettőn ült már. Nem egy helyre valók. Jó motorozást!
Februárba tudjuk majd elkezdeni az átszerelést mert csak akkor lesz az Italmondo-ba tömítés szett hozzá
. A henger 170ccm-es és az lenne a kérdésem hogy hanyas fúvókára kéne majd lecserélni a gyárit ?
Van egy pár főfúvókám itthon csak nemtudom hogy hanyas lenne a megfelelő bele.
Tudom sok a kérdés
A cross vs nsr-hez: MOTOMIX december HONDA rs125r, 52LE és van vagy 70kg a masina, nem kicsit gyors. verseny motor, verseny motorral igy egal a lóerő