Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát én már 1esből 2esbe is szoktam de az elején maradjunk inkább csak a 3as 4es közötti váltásnál, meg persze a fölött, hát a fordulat, azt mondjuk nek tudom hogy a te motorod mennyit pörög, de az enyén olyan 12ezret, és úgy 9500-10000 körül szoktam, az alatt nem jó mert rángat
Biztos menni fog. Ráérzős fajta vagyok de kb. hány ezres fordulaton? és hanyadiktól ajánlott így váltani
hát elösször rá kell érezni hogy hogyan is kell, vissza kell engedni a gázt de nem fullra, 1 picit tartani kell, de az a lényeg hogy magas fordulaton legyél mikor váltasz és ahogy váltasz egyből huzd a gázt, SOK SIKERT
ÓÓÓÓ na mostmár azért is kipróbizom holnap! Nagyon "sokan" mondjátok, hogy fasza, cool, meg YÓ, na remélem nem lessz problem... mert akkor nagy lessz!
meg ha nem használsz kuplungot akkor nem esik le a fordulat, mert ha van rá lehetőséged próbáld ki, ha kuplunggal váltasz jobban visszaesik a fordulat, ezáltal váltás útán 1 picit lomhább lesz mint ha kuplung nélkül váltasz mert akkor nem esik vissza a fordulat csak minimálisan így erősebb lesz a moci, és ahogy KertAce is mondta rövidebb idő alatt megvan, mondjuk ez akkor jó ha k*rva hamar ki akarsz gyorsítani mert akkor fordulaton tartod vele a mocit és nagyot ugrik, mondjuk nekem csak 50es mocim van de mikor 1esből 2esbe váltok kuplung nélkül le akar dobni, és megteszi még 2esből 3asba is, akkor 1 nagyobb motornál baromi hamar kigyorsítasz vele
Na vajon ki lessz a 100-adik hozzászóló???
Persze, ha nem kuplungolsz akkor csökken a váltási idő, és ezzel hamarabb gyorsul fel a motor.
Hát legyen igazatok! De én inkább kuplungolok, és nem kockáztatok Amúgy van lényege gyosulás szempontjából pl.: időben
sztem csak pár másodperccel előzhettelek meg, de néz a jó oldalát, ha valaki belép a forumba, így a te hozzászólásodat veszi elöbb észre
Ugy látszik mire ezt a kis regényt megírtam NSR megelőzött......... de legalább ő is megerősítette amit írtam.
ez így van de manapság már elég bika anyagból csinálják a fogaskereket pl: a krossz gépek ott csak elinduláskor meg megálláskor használnak kuplungot.
én in se használom a huskyn erdőbe vagy pályán csak ha közuton megyek.
Azért nem feltétlenül megy tönkre a váltó a kuplung nélküli váltástól. Csak megvan a megfelelő módja a váltásnak. Persze 1-ből 2-be nem érdemes erőltetni, de 2-től felfele simán lehet kuplung nélkül váltani. A gázt kell egy kis időre visszengedni és abban a pillanatban felváltani és kész. Persze a visszaváltásnál érdemes kuplungolni, plusz egy kis gázfröccsöt is adni, hogy simábban vegye és a kerék se blokkoljon be.

"röviden" ennyi......
Kuplung nélkül is lehet úgy váltani hogy ne legyen a motornak semmi baja, csak rá kell érezni, a lényeg az hogy nem kell teljesen visszaengedni a gázkart, persze nem is szabad nagyon huzni, engedsz rajta vissza és mikor váltasz utánna egyből huzod is neki, rá kell érezni, minden motor máshogy reagál rá, akkor jó ha nem hallasz semmi csattanást, hanem szépen halkan vált és csak azt érzed hogy a motor jobban megindul, mintha nem is váltottál volna, de ezt a váltást csak fölfelé szabad alkalmazni, mikor lefele váltasz akkor nem, de nagyon rá kell érezni különben tényleg kinyírhatod vele a motort.
Az a külömbség, hogyha kuplungal váltol akkor előírva (szabályosan) váltasz, ha kuplung nélkül, akkor bizony egyhamar tönkre mehetnek a sebesség fokozatok fogaskerekei, mert ugyebár a gyorsanforgó fogaskerékbe kell belekapnia, és akár ki is törhetnek a fokok, nem dísznek találták ki a kuplungot
saka, a kuplung nélkülinél nem használsz kuplungot, a kuplungosnál pedig igen!!!!!!!
bocsi.......ezt nem tudtam kihagyni
mi a különbség a a kuplung nélküli és a kuplungos váltásnál?
93-tol
Hy!

Mindenkép szét lesz szedve,mert kap egy kis generált!
Szerintem a powerral nincs gond,csak a karbival.Lehet hogy piszkos és ki kellene tisztitani.

Jó motorozást mindenkinek!!!!
A váltó godod lehet:léptetővilla,vagy kapcsolóköröm gond.Ehez sajnos szét kell szedni a blokkot,hogy kiderüljön.Az,h 6 ezer környékén nem megy rendesen az pedig valószinű vmi power szelep probléma
Hi,

2t motorok bevonatos (NiKaSil) hengereiben, a 4T-hez viszonyítva rövid idő alatt, számottevő kopás alakul ki. A kúposság és ovalitás csak HÓNOLÁSSAL szüntethető meg, mert a bevonatos hengereknél, a réteg vékonysága miatt a fúrás nem alkalmazható. A galvanikus úton felhordott réteg kb 0.2mm vastag. a méretlépcső a dugattyúknál 0.01 mm. Ez lehet gyári utángyártott(qrvára nem ajánlom, de tényleg) és vannak a jobb minőségű tuning dugók (vertex, pistons..stb)

Ha már szarrá kopott a bevonat, létezik újrabevonatolás, nem kis pénz!
A lényeg, hogy az ablakokat le kell éltompítani!!!

Sok szerencsét mindenkinek....
Hy!

Van egy nsr 125 f em 91 es!
Anyi gondom van vele hogy nem veszi be a harmadikat vagy ha be veszi akkor rángat!
Mi lehet a gond?szerintem a fogaskerék darálóthatott le
+néha 6000 nél tortyog és egyszerüen nem akar többet menni,de utána megint jó!
Sziasztok! Nem tudja valaki hogy mikortól gyártották a "macskaszem"lámpás NSR-t?

Mindenkinek JÓ MOTOROZÁST!!!
Hello!

Nem tudja vki hogy mennyibe kerülne egy nsr-be fojtást rakni és újra levizsgáztatni hogy a papírjain max 11KW legyen?
éreztem hogy az én készülékembe van a hiba
csaszii itt nem erröl van szó!
Olvass elörébb!