Hát nem tom, de én vagyok megelégedve az Agipes olajokkal, halotam róla jót is, roszat is. Amit ajánlanak az NSR 125-höz az a MOL MOTO Demon 2T vagy a MOL Sprint 2T
Szerintetek az lehetet a baj a melegedésre hogy az olaj minősége nem volt olyan jó mert most lecseréltem AGIP SPEED 2T Fullsyntetic olajat raktam bele most 3100FT volt.
Nagy problémám lenne...
TAVAJ (!!!) eltörött a dugattyúm, ami elintézte a hüvelyt, és a Power szelepet. Bárki, aki tud alkatrészt, kérem írjon, és nagyon hálás leszek... (NSR 125F "92.)
nézd meg hogy nem-e volt törve,mondjuk a szinösszeállítás az gyári ezen.
most hogy hajtották-e vagy nem,az butaság..mindegyiket hajtják..erre van.125ccm powerszelep .
ha húzod ha nem.egyszer dugocsere úgyis bekövetkezik.
Szevasztok.Kéne 1 kis segitség megint.Ez a fajta NSR amit kinéztem.láttok rajta valamit igy kép szerint?
Megyek megnézni csak tudnom kéne mit nézzek meg rajta alaposabban.
Akkor lehet hogy hengerfejtömítést kell majd cserélni már megkérdeztem itt a miskolci honda márkakereskedésbe és 3000Ft a hengerfej tömítés egy termosztát pedig 5600 FT. Hát elég drágák de lehet hogy majd csak meg kell venni ezeket is.
A hütősapka meg minden jóó. Én a tankot leveszem és ott van egy kis tartály alatta és ott beöntöm a desztilát vizet és utánna motort járatom közbe oldalra döntöm amíg tartja valaki a másik oldalról és így a másik oldalra is aztán idom nélkül pár kör és utánna víz szint ellenőrzés és ha már rendbe van akkor összeszerelem az egészet.
Hy nsr_125! A hengerfejtömítés problémához csak annyit akarok hozzászólni, hogy nekem sem füstölt jobban mint a levegősödés elött, de amikor lekaptam a hengerfejett akkor láttam, hogy tiszta vízkő a dugó (mert az előző gazdája ugyebár nem desztillált vizet használt) , befolyott az égéstérbe a víz ez aztán szuper . Megrendeltem a tömítést és így remélem már végre jó lesz a mocim. (Amúgy egy teljes tömítés szett amiben van hengerfej-talp tömítés power tömítés vizpumpa tömítés blokk tömítés stb. 8600 Ft szekszárdon a hondánál.) Nekem is kb 3 hete csinálja azt, hogy még ha teljesen üres is a víztartály akkor is telenyomja. És nálam is jó a termosztát (a víz nyomása az inkább még segít a termonak az nem hiszem, h gond lenne).
Ja és te, hogy szoktad légteleníteni?
(Még annyit, hogy amíg levegős a mocid addig ne rakd rá az idomokat )
Hello mindenkinek. Szétkaptuk a termosztát házát és kiszedtük a termosztát meleg vízbe heéyeztem és nyitott is rendesen. Aztán vissza szerelés és légtelenítés majd proba de megint nyomott ki vizet . Hengerfejtömítés-t nem hiszem hogy az lenne a rossz mert nem füstöl jobban semmivel se mint a hiba előtt. Amúgy ezt a hibát (víz kinyomása és belevegősödés) olyan 3 hete kezdte el csinálni előtte semmi baja sem volt. Ugyhogy nem értem hogy mi a franc baja lehet. A termosztát azt csinálhatja hogy mondjuk már visszaszerelve a víz nyomása miatt nem nyit ki ???? Mert mondom kisterelve és beletéve meleg vízbe kinyitott. A szivatyú is jó rendesen forgatja a vizet. Sehol sem folyik a víz szoval a csövek sem lyukasak és a bilincseknél sem szivárog víz sehol. Valakinek valami ötlete ha lenne ???
A légtelenítésre kéne valami könnyeb modszer mert már kábé 20-szor kellet az oldalidomokat + a tankot lebontani mert csak így lehet hozzáférni a tartályhoz ami elég kicsi. Mert ugyebár az ülés alatti tartály semmit sem ér csak díssz-nek jó. Van egy aprillia víz tartályom is és arra gondoltam hogy lekötöm az ülés alatti tartályt és ezt akarom berakni a motoron valahova ami elég magas helyen van és ezt kötöm majd be a rendszerbe és így majd nem kell mindig szétszedni légtelenítésnél az egész motort. Ezt hova lehetne rakni a motoron vagy ez müködne -e ???
Ha nemkem szólt akkor tudom
Pedig az kell neked
Hát megfontoloadnó de ha már annyit fizetek, akkor lehet hogy jobban megéri 1 2006os vaci új 775ért
Honnan szerezted azt a hirdetést(szlovák), meg még nén nem láttam azt a moccot magyar oldalakon?
Én is szeretnék venni 1 125-s moccot,(most adtam el a Honda NS1em:D) vagy NSr, vagy CBR lesz, ha valaki tud, valami jó árban akkor szóljon!
Nagy problémám lenne...
TAVAJ (!!!) eltörött a dugattyúm, ami elintézte a hüvelyt, és a Power szelepet. Bárki, aki tud alkatrészt, kérem írjon, és nagyon hálás leszek... (NSR 125F "92.)
THX: Berci
most hogy hajtották-e vagy nem,az butaság..mindegyiket hajtják..erre van.125ccm powerszelep
ha húzod ha nem.egyszer dugocsere úgyis bekövetkezik.
Megyek megnézni csak tudnom kéne mit nézzek meg rajta alaposabban.
Ja és te, hogy szoktad légteleníteni?
(Még annyit, hogy amíg levegős a mocid addig ne rakd rá az idomokat
A légtelenítésre kéne valami könnyeb modszer mert már kábé 20-szor kellet az oldalidomokat + a tankot lebontani mert csak így lehet hozzáférni a tartályhoz ami elég kicsi. Mert ugyebár az ülés alatti tartály semmit sem ér csak díssz-nek jó. Van egy aprillia víz tartályom is és arra gondoltam hogy lekötöm az ülés alatti tartályt és ezt akarom berakni a motoron valahova ami elég magas helyen van és ezt kötöm majd be a rendszerbe és így majd nem kell mindig szétszedni légtelenítésnél az egész motort. Ezt hova lehetne rakni a motoron vagy ez müködne -e ???