Késő volt már és naon fáradt voltam,megértitek!
most jöttem be,megint esik a hó,de ugy el is olvad,mint tegnap!
semmire se való ez az idő!
Laci,ti akor ma is csüszkálhattatok!
elég pocsolya van minden felé!
Nem norma ez az idő!
most is 1 fok van de nem tünnik anyira hidegnek!
hallotam én is hogy lexnek megint szép fagyok!
kitudja még majálisozni is majd szánkózni megyünk!
, újra támad a tél minden reményemet elvesztettem a hétvégi motorozással kapcsolatban. Most, hogy hazaértem látom a hiradóban, hogy Zalában milyen kutyaidő volt.
a digitálisnak is van bizti valami gyenge pontja,de ott a mérés a fontos mielöt szereld fel!de ez a kerékpár mérőre vonatkozik,az uj mociknál fogalmam sincs h vannak azok felszerelve!
ott azthiszem lekell mérni a kerék 1 fordulaton menyi cm utat tesz meg és tovább már nemtudom h mivel kell osztanod h a tengőtöl milyen távolra rakják a mágnest meg a mérőt!
de neki érdekes!2 évnek ezelőtt volt nállatok,most nemtudom a pontos helységet,de motor találkozó volt!és volt 400as mocik 1 az 1re gyorsulási verseny!és 4dik helyet nyerte meg,ami után elkezdte égetni a gumit,és az egyik dugatyuján letört az alsó karikája!
2óra alat szétszedte,meg ösze is rakta de alsó karika nélkül,mert nem talált hirtelen venni alkatrészt!és ugy hazaért vele!
Akkor ezek szerint nagyon vágja a tuningolást. Még jó hogy nem 1000-es mocija van mert elérné a fénysebességet
Naon elfoglalt gyerek az unokatesóm,mert ha hamarossan meglesz a kipuff,akor még vár rá az ő mocija is!amit már régóta szeretne helyrehozni!ő hajt 400az GSXR Suzukit,már nincs h mit nem csinált rajta,250el hajtotta,mások lemérték mocival mivel az ő mitatója vixament a 0-ra!akor elképzelheted menyire tuningolt!csak még turbót nem rakott rá,amit Veraszto szeretne!
még arra is, hogy legyen min gyakorolni. Nem lett volna fontos, hogy most azonnal hozzáfogj, de azért rendes tőled.
Albert, a hét kész kabaré volt. Ahogy azt tegnap is írtam minden nap elakadtunk, egyszer sikerült úgy, hogy mentést is kértünk egy másik szerelő autótól. Ma kivételesen nem akadtunk el de ma se ment minden simán. Negyedéves távvezeték bejárásokat csináljuk és szinte csak szántón és legelőn közlekedünk, a csörlő elég nagy áramot vesz fel mentéskor és bizony kikészíti az akksit. Volt olyan a héten, hogy hiába járattuk a motort mikor rákapcsoltuk a csörlőt lezuhant nullára a ford.szám mérő, egyszerűen nem volt képes utántölteni a generátor. Ma a megviselt akku felmondta a szolgálatot egyszerűen tök zárlatos lett, a főnökömnek már igen tele lehet a töke mert ma is ki kellett jönni utánunk, mivel nem indult az autó és bikakábellal kellet elindítani. Aztán irány a Mitsu szervíz és kapott egy új akksit.
Úgyhogy a hét így telt eddig, pedig gondolhatod mikor már mi is elekadunk csörlős autóval akkor milyen körülmények lehetnek ott...
Viszont volt sikerélmény is mikor hétfőn kicsörlőztünk egy Iveco kosaras autót is (na lehet ez gyilkolta meg az akksit) kb 3órán át szarakodtunk vele mire kijött, ráadásúl dombnak felfele kellett húzni mert a völgyrészen állt a víz.
A helyesírással nem kell itt foglalkozni, sokszor én is utólag látom miket írok és csak ég a pofám, de ez nem egy nyelvész fórum és értjük mi egymást fél szavakból is.