Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez beszarás
ezt görgetheted magad előtt mint 1 dobozt
Na de ez sem gyenge, a GS 500 fórumról való.
Ezzel aztán lehet dűteni borítani:
Hm... 10-es kazánlemez? Nem is rossz!
Csináljunk belőle tankot
hegesszétek körbe 10es kazánlemezzel

enyémen volt cső.. elestekvele:
-blokk semmit nem kapott
-kipu kapott(naná hogy jobbra döltek vele)
-kormány megrogyott es az nyomta be a tankot.
-hátsó index tört..
-jobbos lábtartó öntvénye tört el..

szóval jo a cső .. anélkül még a dekni is beszakadt volna...
Engem érdekel, ide jöhet minden ami motorral kapcsolatos, és az is ami nem
üdv
Holnap tudok mutatni képet ha érdekel!
Sziasztok!

Nos én is a farigcsáláson gondolkodtam eleinte mint bukócső. letettem róla 17e HUF-ért tudtam venni Gyárit!
És sajnos 1x már hasznát is vettem.. elcsúszott a lábam mikor hátra felé akartam "tolatni" és eldőlt a moci ami nagy szerencsém hogy leengedtem.. és nem engetdem el hogy koppanjon. a sérülések: Kipufogó horzsolás (fekete lakkfilc és mint a gyári!), fékkar nem volt meghúzva izomból így csak elcsúszott lefelé, ami tört az az indexbúra... ha a cső nem lett volna ami körbeöleli a blokkot bele se merek gondolni mit művelt volna a beton..

Úgyhogy lehet szép a bukógomba de én inkább a cső mellé teszem a voksot.. nagyobb felületen véd és ahogy Laci mondta elnyel 1 csomó energiát .

Én a helyedbe átgondolnám

további szép estét

üdv: szobbal
Értem én, nekem nem majdnem hanem sikerűlt is egyszer lefektetnem a motort. Úgy szoktam középsztenderre állítani a motort, hogy bal kézzel fogom a kormányt a jobbal pedig a hátsó lábtartó tartókonzolját, majd rálépek a sztender vasára és letaposom közben húzom hátra a motort.
Még az elején történt mikor megvettem, hogy egy ilyen lábra állításkor lecsúszott a jobb kezem, a motor tőlem elfele billent míg én az egyensúlyomat elvesztve utána kaptam és próbáltam ellensúlyozni hogy ne puffanjon nagyot. Persze ahogy az ilyenkor törvényszerű néző közönségem is volt , az egész hasonlított egy lassított felvételre ahogy szépen lefeküdt a motor és én pedig rá. Annyi baj lett hogy elhajlott a tükör de a motor megúszta, ja és a térdem jól bevertem a motorblokkba.
Könyű kis motor a maga 168 kilójával de fájó térdel és égő fejjel alig bírtam felállítani. Jó lecke volt azóta óvatosabb vagyok.
Szia! én ahogy lefektettem a mocimat,szerintem a blok és a kormány ér elsőnek földet!és ha nagyobb bukásról lenne szó vagy repülésről akor már a tank is sérülhet! de ezt én ugynézem ha véletlenül helybe eldől a moci akor ne legyen a bloknak kárja! majdnem volt olyan esetem!ha igy jó lesz akor majd rakok oda fel is 1et! v még átgondolom majd még 1szer,meg utánnanézek h.hova rakják!
Üdv.
Albert
Szia Albert!
Nem akarok okoskodni de biztos vagy benne, hogy ott jó helye lesz a bukógombának? Képzeld el egy esésnél (bár ne történjen soha) a blokkot lehet megvédené a gomba de a tank milyen ütést kapna, a kormány úgysem véd semmit (korábbi tapasztalat). A gombán átbillenő motorról a tankon kívűl törne a műszerfal stb.
Jó az ötlet de oda inkább blokkvédő váz kellene, a gombát pedig a tank alá kellene rakni.
Sajnos élőben is volt szerencsém megtapasztalni egy korábbi MZ-s baleset kapcsán hol törik a motor, igazán megvédeni nem lehet de lehet tenni ellene.
A blokvédő sem elég magában de energiát nyel el, aztán a következő pont ami földet ér az a tank. A kormányt úgyse tudod megvédeni az kapja a legnagyobb traumát.
Nézegettem a motort én hova raknék (ha raknék) és erre gondoltam:
Én is használok láncsprayt,Varta-tól vettem olyan fehér gelles ragadós,nekem se szórja szét a felnimre,de csak akor ha lefújom és röktön ráülök mocizni akor ledobálja!Nálunk az ugy 8 eur a spray!
Ami a láncot illeti igen drága,ugy nállunk is!én is egyszerü láncot használok,méretre vettem,apum kolegája garantált érte h erős,különben mi őnála szoktunk vásárolni láncokat a gépekre!és elég kitartósakA lánc kijött kb.20 euróba,és ha megyullik akor inkább veszek másikat!olcsóbb igy nekem,és megbizható!kb.3000km után cseréltem le újra!
Voltam a piacon,netaláltam semi megfelelő kofert!de vettem 1 pár dolgot amiböl majd csinálok BukóGombát! lásd a képen!és meg is van h hova szerelném fel!
Szia Albert!
Kicsit irígy vagyok rád a szó jó értelmében, a bulis képről eszembe jutottak azok az idők amikor még nem kellett beszámolnom arról ha kimaradtam egy kicsit . Gyorsan hozzáteszem azért ezt a mai állapotot nem cserélném fel már a régire, mert sokat jelent nekem a család, többet mint bármi.
Más:
Nekem is sima lánc van a CB-n, és azon kívűl hogy kicsit zajosabb semmi gondom vele. Ha koszos én is lemosom hígítóval fényesre és ha elpárolog a hígító befujom fehér láncsprayvel. Még régebben Zolitól kaptam és azóta azt veszem. Azért jó mert nem szórja szét a lánc és nem lesz mocskos a felnim, csak arra figyelek hogy előző este befújom nem pedig indulás előtt. Hihetettlen de nekem az "O" gyűrűs DID nyúlott meg úgy hogy ha forgattam a kereket vagy laza volt vagy feszes. Most Rexnord van rajta és még van egy zsír új is tartalékba.
Az "O" gyűrűs did-et kb 20ezer körűl lehet venni nálunk, az "X"gyűrűs did kb 28ezer, az Xgyűrűs RK olcsóbb kb 22ezer. Az X gyűrűset mondják jobbnak.
Remélem a napokban megkapod a lapkát, rajtam nem múlott 22-én adtam postára elsőbségi levélként, a többi a postán múlik, pont bekavart a karácsony ill. a munkaszüneti napok.
Ezt a láncsprayt ajánlom, nem olcsó (3000Ft) de nagyon jó:
a WD-40 az nállam is csodafegyver,sok mindenbe segit!a hetekben naftával pucoltam a hajtó láncot,mivel az állástól meg a hidegtől kiütött tajta a rozsda!de aztán WD vel átfújtam és ugy felraktam a kerekeket!én az iden szezonkor 2xer cserlétem a láncot rajta,O ring nélkülit vettem,kicsivel hangosabb ha megkopik de elégedett vagyok vele!már azért cseréltem mer észrevettem h megnyullodt de nem egyenletessen,néha feszült,néha laza volt a lánc!ti nállatok menyiért lehet kapni láncot?
Szia Laci!
Köszi a linket,ép azt olvasgattam!tegnap nem érkeztem föllátogatni a fórumra,egész nap nem voltam ithon! ma vasárnap elugrom a nagy piacra,szétnézek h.találok e koffert a mocimra v.azt a mágneses táskát a tartályra!Szoktak ide hozni német árukat,elég megfelelő áron!a levél még mindég nem érkezet meg,remélem hétfőn meglesz,eddig minden nap vártam h.no van valami a postaládába! a festés is kész,ma v.holnap megyek érte,majd rakok fel képet h.milyennek sikerült!csak még nem rakom ösze mig lapka nem érkezik meg,meg a kipufogó nélkül nemakarom durrogtatni! emigy rakok fel képet a péntek esti Karácsonyi Buliról amit sikeressen megszerveztünk(én vok télepó sapkába barlól,kicsit ugyetlen mosolyal )
Na üdv!
Albert
A WD40 egy csodafegyver! :D Az én jószágom is lent hortyog a fűtött kazánház mellett... Már nagyon unja a telet! Borzasztó, hogy csak egy négykerekűvel szelhetem az utakat, ami igaz u.o. erős mint a moci csak 970 kg, és az Opel gyártotta :D Semmi élvezetes gyorsítás, dinamikus előzés a múlté :P

Bár Pesten várnak a nyomatékgyár turbódízel BMV-k :PPP (szokásos busz metro villamos kombó...)

Rövid telet!
Zoli

Nálunk a 3 moci egymás mellett durmol úgyhogy tuti nem unatkoznak .
De várom már hogy az ülés kész legyen is az idő is jobb legyen mert akkor.. nincs megállás

üdv: szobbal
Néha kicsit hangosan horkol, de ha kiszólok neki abbahagyja, álmában szeli a kanyarokat valahol a Királyhágó környékén
Szia Balázs!
Nekem nem kell messzire mennem ha látni akarom a motort, mert a hátsó ajtó közvetlen a kazánházba vezet és ott alszik letakargatva. Ma pl. kitakartam és befujogattam a bowdeneket az oldal és középsztrender forgópontjait WD-40el.
Az is előfordul, hogy gondolok egyet és csak simán járatom egy kicsit, imádom a hangját főleg mióta megcsináltam a szelepbeállítást, csodálatos ahogy dörmög a kipuf és semmi motorhang csak az a jellegzetes Honda vinnyogás.
Igen, nekem is kezd elegem lenni a télből, szép a karácsony meg minden, de motorozni is jó azt meg most nem lehet, ma is -5 fok volt reggel brrrrrrr.....
Na de ha eljön a tavasz.......
Helló!

Nem tudom ti hogy vagytok vele de kicsit kezd elegem lenni a télből
Annyira mennék már hogy el se hiszitek!
Hiányoznak a bogarak a kanyarok a szerpentines utak és az adrenalin!
Lassan minden nap lemegyek a motoromhoz megnézem, megsimogatom nehogy elidegenedjünk 1mástól .
Szóval én annyira be vagyok zsongva hogyha Februárban 15°C lesz mint tavaly tuti bepattanok a nyeregbe.
Addig is marad a fotók és a nyári emlékek nézegetése ami kicsit oldja ezt a "depressziót"

üdv: szobbal
Örülök ha segítettem
Szia Laci!

Köszönöm az infót, lementettem a képet.
Éjjel nekem is eszembe jutott, hogy a majrévas felhasználásával rögzítsem a tartót.
Azért írtam oldalsó konzolról, mert nekem már vannak oldaldobozaim, azzal együtt vettem a mocit.
A CBF oldalon meg is tudod nézni a nevem alatt...

Minden infó érdekel, mert nem szeretném sem túl gyengére, sem túl rondára készíteni...
A gyári meg 42 ezer....nagyon drága.
Szia 3!
Üdv neked!
Szia Albert!
Szerintem van hozzátok közelebbi helyen is motoros tali mint Kaposvár, majd megkeresem a jövőévi eseménynaptárt és megmutatom. Itt minálunk is van minden évben, a szabadidő központban szokták megrendezni. Tavalyiról van fent videóm: link
Nincs még időpont, majd akkor ha már túrára alkalmas lesz az időjárás. Jó lenne ha olyan időt fognánk ki mint Belényesen. Valószínű én is szabit veszek ki, egy hétvégére gondoltunk és még vagy előtte, vagy utána 1-2 napra.
Majd szólok időben, hogy tudjunk egyeztettni.
üdv