Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akr a kipufogó az már neked rajta volt,de naon jó áll neki!ha meglesz az enyémen akor majd én is valahogy megfogom emelni,vagy melegitve vagy majd bevágom,még nemtom h mi lesz a jobik eset!
A mocit megemleni meg már gondolkoztam h átrakom a lengéscsillapitó helyzetét h magasabb legyen,de akor nemtom h aggatni e fog a láncnak!
itt 1 kép a fater pick-up járól,tegnap fénképeztem mikor hazajött a nagy vadászásból! ezzel a gépel hoztam haza a mocimat Sabadtkáról!
Az olajlámpa nem biztos hogy érzi azt a kevésnyi olajnyomás csökkenést de állítólag a hangján hallatszik, nem tudom erről nincs tapasztalatom.
A kipuffom rajta volt a mocin, annyit módosítottam rajta, hogy kipolíroztam és kapott egy szűkítőt mert full nyitott volt és engem zavart a hangja, most jó mélyhangú de nem fülsértő.
A youtube-os vidin a nem gyárin hátul CBR futómű van szerintem, a gyárin meg lecsupaszították a hátulját teljesen (a rendszámtartó ami egyben a sárfogó is teljesen lekerűlt) nekem nem jön be annyira.
Nekem a nagyobbik fiam ilyen tuningolóművész, a simson hátulját már annyira kiemelte, hogy alig tud rá felűlni.
A gyári állapotát próbálom én inkább fenntartani, nekem az tetszik.
Na ezt se tudtam! nállam azé az olajszivatyú jó bizti hisz mikor betyujtom röktön elalszik az olaj lámpa,akor megvan az elegendő nyomás!majd meghallom h mi lesz ha begyujtom,remélem h minden rendbe lesz és a zaj elhalgat!
a kipufogó az unokatesómnál van,készit rá új dobot h.legyen komojabb hangja,mert ez a gyári már fódozott volt mindenhol!te a mocidon cserélted v.igy vetted?
Ha te cserélted h.sikerült ugy megemelni magassabra a dobot?
Ja meg láttam a YouTube-on pár uj videót CB-1 esről,és a mocik megvannak emelve hátulról,magasabb a hátsó farok!de nemtom h csinálták azt meg!valahol cserélték a hátsó villákat mert görbe az lakjuk,meg perxe látszik h nem a gyári,de valamelyiken a gyári van rajta és olyan jó néz ki magason! itt link:
http://www.youtube.com/watch?v... - ezen látsik h nem a gyári

http://www.youtube.com/watch?v... - ez meg a gyári
Kipuf nélkül nem is lett volna értelme beindítani mert úgyse hallanád, hogy eltünt az a csörgő hang vagy nem.
Valahol hallotam amúgy, hogy ezeknek a gépeknek az olajszivattyúja ha megkopik szokott idővel olyat produkálni hogy nem tud alapjáraton gyári értékű olajnyomást előállítani és ez is adhat alapjárati csörgő hangot.
Állítólag az ilyen hang ha picit emelsz a fordulaton megszűnik és ártalmatlan. Ezt csak azért írtam ha véletlenűl még mindíg hallanál valamit nem kell megíjjedni, ezek a nagyfordulatú gépek nincsenek annyira precízen illesztve mint pl. egy alacsonyabb fordulatú chopper, az igen nagy fordulat miatt és az esetleges igénybevétel miatt másabbak a hőtágulási viszonyok ezért az illesztési tűrések is másabbak. Na ezek aztán adhatnak vélt vagy valós hangokat.
Sokat szoktam olvasni a Totalbike Motordoktort és nem egy eset van olyan amikor néhány ezret futott gépekre panaszkodnak, hogy valamit hallanak, sokszor egy másik fajta olaj elég ahhoz, hogy megszünjön a zörej.
Amíg az olajat nam zabálja és nem kopog ahogy a fordulat emelkedik, addig nagy baj nem lehet.
A kipufogóval mi a helyzet, miért nem raktad fel, ki akarod cserélni?
Sikerült mindent öszeraknom,de azért még kopaszon ál a moci! meghajtottam kézel és minden ok,ugyh szerintem menni fog,csak még megyujtani nem sikerült mert kipufogó nélkül van! ugy meg nem durrogtatom!fölkeltem az én utcám lakóit!
Ez jó hír!
Ha összerakásnál valamivel nem boldogulsz kérdezz nyugodtan. De látom csak a szívó oldalon vetted ki a vezértengelyt, ha a jelzésekre figyelsz nem lehet gond. A lényeg, hogy először kézzel forgasd körbe a főtengelyt biztos ami biztos.
Jó szerelést!
Szia Laci!
Jelentem h. a levél sikeressen megérkezett! Benne a levél meg a lapka is,ugyh nem veszett el! Nagyon szépen köszönöm még1szer!
Már reggel neki is kezdtem a szereléssel,ugyh nem is kellet csiszolnom,ugy beraktam!le is mértem a hézak 0,13mm! ugyh pontos a másik szeleppel mert az is ugyanannyi!
Szisztok!
eeehheeejjjjjjjj! én aztán jó lemaradtam a fórum buliról!
Tetszenek a képek Balázs,ép levetted minden szögből! De tuti jó néz ki nikkelessen! Laci akor már csinálhatsz mindjárt 4 et h jusson nekem is! én meg majd a gombákat gyártom!
Jó éjt!
Albert
Na most már szundi
kellőképpen fáradt vagyok
Csinálok egyet vesszek meg!
Neem csak mappának a mappájának a mappájában volt
Biztos hogy nem a szomszédé?
Megvannak!
Mindegy, mostmár nagy a kavarodás jobb ha alszunk. De jót nevettem az biztos .
Jó éjt!
Nem
Nekem nem arany színű a felnim.
Ezeket a képeket akkor szedtem le amikor próbálkoztam a blokkvédő gyártással és mintának kellettek
De olcsóbban kijöttem hogy megvettem. és legalább tudom hogy gyári Honda és a funkcióját tuti ellátja.
Nem tudom hova lettek a képek amit az én blokkvédőmről készültek .
A 4. képen az viszont a te mocid nem?
DE várjá nem is az én blokkvédőm az a vicc
Azzal próbálkoztál már, hogy meghúzod a csavarokat? Az lehet még megoldás, de a csavarbolt sem rossz
Szerintem pont elég ekkora, nem tetszik amikor nagyon takarja a blokkot. Nagyon tuti ráadásúl krómozott, lehet meg is tudnám csinálni , csak kéne valaki aki krómozza. De mondjuk feketén is jól mutatna....

Mindjárt beszarok a röhögéstől!
Ez nem is az én blokkvédőm hanem annak idején valaki fotózta nekem
Nagyon késő van ezek szerint!

Mind1 a lényeget megmutatja

üdv: szobbal

és remélem mindenkinek mulatságos perceket okoztam
Én nem tudom
De lassan közlöm Faterral hogy bicikli bolt helyett csavarboltot üzemeltessen
És szerencsém van!
Pótolva lett csak nem emlékszem rá!

na képek:
Te Balázs! A csavarokat állandóan elhagyod. Hova jársz te a motorral triálozni?
Na szép..

Találtam képeket a blokkvédőről amikor a felfogatást fotóztam.. és most nézem nincs meg a csavar!