óvatossan,lassan és majd 10dik húzásnál v emelgetésnél lejön!
a szinhron csavarok azok helyin vannak,meg ma ellenőriztem h nem e lazult meg!a többit meg majd megcsin.,minden sorba!
és ezt ugy kell majd csinálénom,h mocizok majd erre nállam és addig h bemelegedjen,és majd viszaérek a házamhoz,és megvárom h befulajdon,akor röktön kicsavarozom a gyertyákat és megnézem melyik nemves!ez jó lenne?
,ilyen mocinál még nem piszkáltam a karburátort!vagyis azért mert fater bemosta az agyamba,h ha szétszeded elállitódhat,és azt mondta h ne piszkáljam mert én már akartam tisztitani őket!
és ez mindég akor kapja el ha már kell indulnom,és akor mig tekerőzdök h begyujtsam adiig már mögöttem dudálnak a kocsik!
ez mi lehet neki a baja?nem kap elég benzint v mi?
mi dihtöl ott?mert a manualba nem irja!h ha szétszedem h tudjam mit csinéljak vele?várom válaszotokat!
Jó munkához sok idő kell!
Én is nagyon nehezen bírom, csak most nincs is időm, mert lakásfelújításban vagyunk és minden hülyeséget csinálok. De ha kirúgnak, akkor legalább ezermesternek elmehetek.
5-éve mikor vettem a Puntót gyorsításkor rángatott, vittem mindenhova, diagnosztika nem mutatott semmit. Az injektor fejben a légszelep tengelynek volt pici kotyogása és arra fogták a bajt. Leszedtem az egész injektor fejet, megfúrattam esztergályossal a tengely furatot és meg persejeztettem. Összeraktam csak rángatott, azután kicseréltették velem az injektor vez. tengely potméterét 27000 Ft-ba kerűlt, még mindíg rángatott, a diagnosztika továbbra sem mutatott hibát pedig két A4-es lapot nyomtatott ki. Azután valószínüsítették a benzin szivattyú hibáját azt is vettem másikat, továbbra is rángatott, az ideg úgy belém állt azt hittem felgyújtom a rohadt olasz szemétládáját. Már 100ezer Ft-ot kifizettem és semmi. Aztán egy ismerősöm aki mellesleg lakatos végzettségű mondta nekem huzzam ki a lambda szonda csatlakozóját és próbáljam ki úgy. A motor rángatás nélkűl ment, vettem bele 15ezerért egy utángyártott lambda szondát azóta eltelt 5-év és az autó hűen szolgál, semmi baja. Állítólag ha betojik a szonda akkor rossz lesz a CO, a nekem úgy tojt be hogy nem többet kapott benzinből a motor hanem kevesebbet, a CO jó volt ugyan de a motor rángatott a diagnosztika meg nem jött rá.
Szóval nyugi Albert nincs ott nagy baj majd rájössz és megjavítod