.
kezdek majd gondolkodni azon h rakjak e fujtást,mert néha túl hangos...
még az este öszevágtam,csak nem volt időm feltölteni!meg most elinditottam a töltést,de már megyek is melózni mert várnak...
azért is vettem ezeket,jobban birják a hőfokot,ah látod a képen,az öregek már átsárgultk...
és 12000-ként cserélni, inkább utána nézek.
de az réges rég volt...
ő volt a baj csináló!
őt fétem a legjobban mocizáskor,és szereti ő is a motorokat,meg annak is örülök ha velem jön túrázáskor!
és multkor jó régen mondta h velem biztonságosban érzi magát,ha motrot v ha autót vezetek!
.
. Nagyon jók a képek főleg ahol látszik a dombság a madarak szemszögéből. Aranyos a barátnőd
vigyázzál rá rendesen, ismeretlen helyeken nem ám döntögetni a gépet nagyon, mert bármikor jöhet egy olaj folt és akkor a fizika győz általában. Ebben nekem van tapasztalatom még az MZ-s világból, néhányszor hagytam el a kanyart érintő irányban
.
, mikor felálltam a kukoricásban nem tudtam merről jöttem de hírtelen még a motort se leltem. Ráadásúl szép érett csöves kukorica volt ami osztotta rám az ütéseket keményen, a duzzanatoktól menni nem bírtam másnap.
) de megyek!
na majd holnap ha lesz időm akor majd felmelegitem és állitok a levegőn!
a vidin nem az eloltó kapcsolót tekergettem,hanem mikor felgyorsultam és levettem a gázt akkor ugy durrog meg lángol...
Azt soha nem csinálnám h az eloltó kapcsolóval durrogtatni,ez meg azthiszem a felesleg benzint a kipuffba robbantja el...