Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na mestereim, ma rendesen kihúztam a napot, a főszerep a tanulásé volt, de mikor kezdet zúgni tőle a fejem a motorhoz mentem ki és bütykölgettem, majd újra szilencium .
Megigazgattam a hőálló gyapotot a kifufogóba, átfestettem a véget mert már kicsit viseltes volt.
A bőrcuccaimat is átkezeltem bőrápolóval, a sisakom szétszedtem mert a levegőnyílásai tele voltak rovar tetemmel.
A legszebb az egészben, hogy holnap délután kinéz egy kis motorozás az egyik CB 500-as cimborával, ma is lett volna de Andor barátom oly roszkor időzített, hogy nem tudtam menni.
Mindenkinek ilyen termékeny napot kívánok , fáradtan de elégedetten térek nyugovóra
Jó éjt ciborák!
Az is jó! na akkor sok sikert a vizsgához...
Ma is gyönyörü idő van...de a mocizást elhalasztom majd holnapra...
A babgulyás se rosz meg a palacsinta! Nálunk az lesz
Itthon vagyok most, készülök a vizsgára, de a sz.gép azért be van kapcsolva
Sziasztok!
köszönök minden jó tanácsot,igy igen nehéz mindenki számára a bajok megtalálása... de remélem mostmár majd megoldódik...
az este mocizgattunk,elmentünk Miselukig meg vissza!elég is volt,legalább gurultunk 1et...
Nállunk majd lassan készül a halászlé
Szerintem is lehet akár kontakt hiba is (átmeneti ellenállás megnő stb) ami produkálhat ilyet, ez az igazság hogy így messziről nehéz megállapítani, csak találgatunk. Legalább annyi haszna azért van, hogy tud valamerre elindulni hibakeresés terén, meg amúgy is ügyesen átlátja a műszaki dolgokat szerintem erre a hibára is rá fog jönni.
Úgy válik profivá, ha magától jön rá a dolgokra...
Albertnek mindig összejön valami,az a baj hogy ilyen meszi nagyon nehéz jo tanácsot adni neki mert nagyon sok dolog lehet főleg ugy hogy nem is egyformák teljesen a mocik én még az ő hejében azért még az öszes csatlakozot is átmozgatnám mert meghalgatam a videot még egy párszor és olyan minha gyujtásváltáskor csinálná és esetleg valami kontakthiba lenne szerinted Laci.neked mi eröl a véleményed.
Sziasztok!
Szia Laci!na nemrég értem haza,mocizgattam,álitgattam közben a levegő csavart,de végül anyira elálitottam h nem kapott benzint,akkor viszaraktam a helyére!barátom mondta h vegyek uj kábeleket a gyertyáknak,szerinte 100% h az a baj,mert hallota ma h trokirozik...
én eddig 1et cseréltem amin meglátszódott a hiba,de mostmár nemérdekel,kicserélem mind1iket! majd tán hétvégén megveszem a piacon... jaj de husvét van! akor nem megyünk piacra...
Na öltözöm és megyünk mocizni...kis esti lazulás...
majd később leszek,felkukkanok,és virok majd még!
Ja igen, még azt is kérdezni akartam mi a helyzet a turbóval, de kérdés nélkűl is megválaszoltad. Sokan fognak nagyot nézni ha az is összejön.

Albert vajon bütyköli a gépet? kíváncsi vagyok mit alkotott ma
azt elfelejtetem irni hogy a hütö kisebb az eredetinél mégis jobb a hőleadása ez elég érdekes de igy van.
Szia Laci szuperfour hütő van rajta mostmár az a célom hogy minél egyedibb legyen de azért cb-1 -et kilehesen nézni belőle lasan rákéne szánom magam a turbó összeálitására is csak még mindig nemvagyok kész a házal,
Szia Tamás!
Főleg a hűtőrács tetszik, de a többi is illik a Street Fighter design-hoz, bár ahhoz én nem nagyon értek.
A hűtőd nem eredeti? Abból gondolom hogy a visszatérő ág kimenő csonkja a két középső könyök között fordul be a motorblokk felé.
Olyan mintha még lehetne kötni hozzá egy pót hűtőradiátort.
Összességében jó kis gép lett és ahogy telik az idő egyre kevésbé hasonlít az eredeti állapotára, de szerintem neked ez is a célod, hogy minél egyedib legyen.
Sziasztok Laci itt vannak a képek amiket igértem a hütőrácsot,a lámpatartot ,müszerfalat ezeket csináltam mostanában.
Az a 80-as évek vége design, bőven megelőzte akkor a korát, gondolok itt a központi rugóra és a hátsó tárcsafékre és sok olyan műszaki megoldásra amivel csak a 90-es évek közepén szereltek fel más egyébb hasonló modelleket.
na igen, a jó akku onnét ismerszik meg, hogy azt sem tudod, hogy létezik!

A CB-1 en valóban ledöbbentem, hogy benzinpumpás! Ahhoz képest, hogy 80-as évek vége design, nem semmi! A CB500-ban nincs pumpa, biztos magasabbra került a benzintank. (súlypontban persze így rosszabb nyilván)
Nem is figyeltem, ezzel vettem a motort, mióta nálam van még nem volt kivéve a helyéről, télen sem. Még csak töltőt sem látott, biztos azért mert Yuasa.
látom neked is Yuasa akksid van Laci!
Nincs, poénból írtam

Albert, ha kíváncsi vagy rá megtalálod ha leveszed a nyerget. Ott lesz a benzinszűrő alatt ahova a csavarhúzóm mutat.
van benzinpumpa a CB-1-ben?
Jó éjt
Na akor holnap d.u.án majd neki kezdek a nyomozásnak... d.e. lesz munkám,de azátán ráérek!mégis nemsokára itt az ünnepek akkor ne keljen vele bajlódnom!
no én mára mentem!
majd holnap jelentem mi sikerült!
jó éjt!
A benzin pumpával még nem volt dolgom szerencsére de így ránézésre úgy gondolom nyomómembrános nem pedig centrifugál szivattyú. Ez azt jelenti gumimembrán kelt vákumot és egy viszacsapószelep segítségével nyomja a benzint a karbi felé. Még annak is lehet baja, pl membrán repedés, vagy rosszúl záródó szivattyú szelep.
Hallottam olyat amikor kifingott a szivattyú és kikötötték simán ejtőtartályos módszerré alakítva a benzin ellátást, azt tapasztalta a tulaj hogy kb fele tankig jól ment a motor de felétől nem volt elegendő az ejtő nyomás és nem ment a motor csak dadogott.
Teli tankal is próbáld meg kizárásos alapon, talán kiszűrhető a benzinpumpa hibája is.
de az h mióta meg csináltam a szinkront akr nem csinált igy! hanem most vasárnap vettem észre... és tagnap levideóztam,meg akkor ma is ah mociztam lazán,lsaan mentem alig 60al,akkor is néha berángatott alacsony fordulaton...
Akkor ezer bocsánat a gyanúsításért
Nekem nem csinál ilyet gázelvételkor. Említettem tegnap, hogy ha a karbi nem zár el tökéletesen, akkor alapjáraton sok benzin kerűl az égéstérbe és gyorsításkor ezért nem tud megindulni egyből, lehet mégis ez van vele
Mindegy, próbáld meg a levegőcsavart első nekifutásnak, aztán meglátjuk, az a lényeg egyformán mind a négyet!
Elsőnek a mostani állapothoz képest befele csavarj majd ha nem jobb (vagy netán rosszabb) akkor kifele, sokat nem kel max egy fél fordulat, akkor már jelentkezni kell a változásnak.
Szia Tamás!
örülök h itt vagy,meg h minden rendben van!
ok,majd állitok a levegőn,kicsit megtekerődzök vele!milyen fuvókákra gondoltál?h cserélted...