Mocizni nem mocizok,csak ha kell ide oda elugranom,akor szoktam ráólni...
Esőket is mondogatnak... Na majd meglátjuk! Legalább lesz idő tervezgetni a jövő év túráit!
Nekem nem is tünik annyinak,mintha nemrég ismertem volna meg!
Ti is igy voltatok vele?
Az olyan mint a robogóknál az átvitel,h a tárcsa öszemegy és a szij emelkedik-ereszkedik és gyorsulsz vagy lassulsz a géppel!na csak a robogónál ezt a henger alaku sulyok csinálják pörgés közben,itt meg 1 karral irányitom ami nyomja az olajat!ez itt a variátor,és ennek a csapágy besült!persze 2 csapágy volt benne,méghozzá kónuszos!és a belsőnek kenéskor nem jutott eelég kenő zsir,mert induláskor mindég alapossan átkentem,és csak puff beragadt...
Legnagyobb szenvedés a szétszedés volt,mire rájöttem h is kell ezt...
Aztán már minden ment!
3 és fél órát szenvedtünk vele mig szétszedtük,végül hazahuztuk a kombájt h ne maradjon kint éjjelre,mivel nemsikerült csapágyat találni!a méret szpeciális,ugyh rendelnünk kellett!
a kombáj `80 as évjáratu,és még az első csapágyal futott,irta h Made in USA!
a bőrdzseki alá, tegnap reggel is fázott a derekam muszály voltam berakni a bélést.
szerencsére a viszahuzó szajla szakadt el,és méghozzá pont a felinél...
Hogy sikerült,nemtudom,de jó rozsdás volt már...
hát igen,itt a hideg...de motrozni se nincs idő...
Legutoljára 2 hete hajtotam a mocit éjel jöttem haza,és akor már a termofölszerelést vettem magamra...csizma,kesztyü...meg minden.. olyan volt mintha az autóba mekapcsolnád a fütést meg az ülés melegitést...
de akor kb 18 fok lehetett!