Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Laci!
jaj ez az idő,nincs kedvem semihez,még melózni sem!
ép ma készülődunk nagy bulira estére,aszem kiugráljuk magunkat ma...
Jó sikerült a váz festés,nállatok akár milyen moci jön z házhoz,mind átrázzátok! és olyan 1edi lesz...
Majd elküldöm az én CB-1 esemet is,ok?
Én az gondoltam h az a moci 125ccm,akor mégis 50cm?
Olyan mocit az én gyerekkoromba itt nállunk nem nagyon láttam,de most se figyeltem nagyon fel,h milyenek vannak...
Olvasam a CB500 as fórumon a zivataros történteket,meg h néhol más hó is esett!
Katasztrófa ez a mostani idő...
jó h nállunk még nem esik a hó,de tegnap meg tegnap előtt éjjel fagy is volt!
Az Inazuma ténleg jobban néz ki plexi nélkül,de sokat ér ha fent van hajtás közben!
Én is az idén lexedtem pár napra,de akor már furcsa volt a mocit is hajtani,mivel olyan üres volt elöl a plexi nélkül,meg az a széles kormány! mintha street fighter moci lett volna! Még ha az lenne!
Na Üdv. a többieket,majd irjál ha alakul a LAca gépje,érdekel h milyennek fog sikerülni,nembaj ha nem cb-1 téma,szeretem az ujdonságokat ha mociról van szó!
Üdv,Albert
Szevasz drága cimborám, hát felőled is hallani
Nálunk is elromlott az idő, még havat is emlegetnek úgyhogy pihen az én paripám is egy darabig. Laca nem kicsit ideges, de már én is! Annyit én még nem szaladgáltam motor után mint amit az Aprilia miatt. Jó másfél hónapot vártunk a dugattyúszettre és a hónolásra, amikor az meglett kiderült nem hozzávaló hengerfejtömítést kaptunk. Aztán én meg sem néztem majd csak mikor raktuk volna össze a blokkot, hogy nincs a csomagban a felső tűgörgő kosár.
Az ma jött meg és hoztam haza, de még hengerfej tömítés mindíg nincs csak majd jövő héten.
Ezek után gondolhatod milyen jó kedve van a gyereknek, már azt is mondta ha kész lesz eladja, mert úgyis már 125-re gyúr. Teljesen porcikára szedtük az egészet, vázat lefényeztem, kerekek csiszolás alatt, teljes felújítás lesz, ezért úgy gondolom ha Lacának mégsem kell hát marad Daninak, mivel jövőre már ő is vizsgázhat. Az inazumáról levettem a plexit és csakis átlátszót veszek, mert bebeszéltem magamnak, hogy a klasszikus részleteket mint pl. a műszeregység nem szabad eltakarni. Akárhányszor jött szembe egy hasonló motor aminek nem takarta az óráit semmi, vagy csak átlátszós plexije volt, hát evett a fene milyen jól néz ki, sőt most ,hogy én is levettem egy csomó ideig gyönyörködtem bene. Nekem így tetszik. Persze ezzel sincs szerencsém mert próbáltam rendelni de csak füst színű lenne az meg nem kell, sőt a Louis-tól sem tudnak már rendelni a viszont eladók és csak esetleg elfekvő készlet lehet amiből még talán kapok. Most is az előbb írtam az egyik helyre e-mailt hátha van még nekik és talán szerencsém lesz. Rakok fel fotót az Aprilia vázáról, nagyon jól sikerült , ezüst szin+még lakkal is átfújtam, olyan lett mint az új . Megmutatom milyen most a motorom plexi nélkül, nekem nagyon tetszik legszivesebben így hagynám, persze a menetszél miatt muszály rá valamit tenni, de nincs kompromisszum csak a szintelen plexi, vagy semmi! A nagy álmom a CB 1300 is csak úgy jó ha nincs rajta semmi, vagy esetleg a szintelen, de erről is van képem. Na most már befejeztem mert kicsit bő lére sikeredett a mondandóm, de hát alig jelentkezel te is aztán felgyűlik az olvasat.
Minden jót cimbora és rövid telet! Nemsoká egy éves lesz a CB-1 fórum, ami ugyan már csak kétszemélyesre zsugorodott de hát ez az átka annak ha olyan motorja van az embernek amiből kevés van. Persze az inazumával ugyanez a helyzet, annak sincs fóruma és nem is sejtek senkit a fórumokon akinek ilyen mocija lenne, úgyhogy sikerült beleválasztanom megint .
Minden jót mégegyszer!
Üdv,
Laci
Szia Laci!
Nállunk már 2 napja esik az eső,milyen hirtelen leromlott a szép napos meleg idő,de még azt gondoltam h. az ősz is nyárias lesz...
Az előrejelzés szerint esni fog jócskán,holnapra alig 7 fokot igérgetnek... Nem hiszem el.. De gondoltam megfürdetni a Hondát,és elrakni pihenni,de mostmár nem fogom,mert nincs meleg h megszáradjon rendessen!kicsit piszkos meg bogaras,de nem lesz semi baja,minth inkább a viztől rozsdásodjon!
Laca motorja vége felé van az ujjitással?Nem merem megkérdezni tőle,mert bizti ideges,meg bejött a rosz idő mire elkészül...
Üdv,Albert
Nem volt mostanában időm, hogy átnézegessem a galériákat, a két fórumba szoktam belepillantani, de sajna nem sokról maradok le ha kihagyok egy-két napot. Miseluk-ra biztos felkaptam volna a fejem, hiszen annyit hallottam már tőled. Jó kis hely lehet ahol annyi motoros összegyűlik, a környékünkön nincs ilyen hely pedig nem lehet az rossz mikor sok motoros összetalálkozik.
A szemét tényleg dúrván szét van szórva, szervezni kellene egy olyan napot is mikor a stunt helyett egy kis rendrakás lenne a program . Bár ha belegondolok ahogy a GSX-R ek meg a CBR-ek megjelennének az oldalukra felkötött gereblyékkel...
A téli álom közeleg lassan és egyre kevesebb az igazi jó időre az esély, a kazánházat kinőttem, a CB-1 helyére nem fér be az inazuma, így marad a garázs ami sokkal hidegebb de mivel nincs hűtővíz így azt se kell ellenőrízni . Kap egy alapos mosást majd paszta, meg ahol kell egy kis WD-40 és már alhatja is a téli álmát. Az aksit nem veszem ki (csak ha valami sarki erejű több hetes -20 fokos hideg lesz) havonta egyszer beindítom mint ahogy az előző motorjaimat is, aztán tavasszal is egy pöccintésre indul. Sokan leengedik a benzint, bedugják a légszűrőt meg a kipuffot is, meg mittudom én milyen hókusz pókusz. Olvastam olyat is, hogy olajat önt a hengerbe aztán az első indításnál úgy beköpi a gyertyát, hogy abba hiba nincs. Néha be kell röffenteni megjáratni míg üzemmelegre felmelegszik és így az olajtérből is eltünik az esetlegesen lecsapódó kondenzvíz. Tavasszal úgyis olajcserével kezdek aztán jöhet az újabb szezon
Na hát... én még élőben sem sikerült látnom ilyesmit,mivel a mamámnál is van 1 macsesz aki tudja nyitni az ajtókat!
Nagyon szép macska,szeretem az ilyen tarka fehér keverékkel...
Következőleg irjad rá az ajtóra h,Ajtót csukj magad után... tán majd azt is megtanulja!
MOst vasárnap ellátogatott hozám Zsolti barátom Becséről,és voltunk mocizni 1et.. a képek fenn vannak itt a sportmotoron...
itt a link link
Néztám már rá azt a 2 komit,valakik csak a tájra figyeltek fel...
Engem nem izgat,de azért márt volt pár szó rólla h azt a gyülekezeti helyet kicsit karbantarthatnák,meg nem dobálózni a szemétel...
Hisz az 1 forgalmas utszakasz rész,és ép h fáj a fa..uk a tisztaságra!
Lassan majd a mocikat kell elrakni a kunyhójukba,kell késziteni nekik a vastag takarót...
Fú... és ez még csak a jéghegy csúcsa! Saját cicánk van összesen négy + két kóbor is jön néha ha gondolom kevés volt az aznapi zsákmány, de hát ahogy azok kéregetnek hát nem tudom megállni hogy ne adjak nekik.
Az egész úgy indult, hogy néha eljárunk apósommal kisállat vásárra (nagy galambász az öreg) és ott láttam meg egy papírdobozba az első macsekunkat, a testvérei már elkeltek és ott volt magányosan mivel születési rendellenessége miatt szinte derészögben van elhajolva a farka. Kérdeztem mi az ára " dobozzal együtt 200 Ft" mondta a gazda aki örült hogy elviszi valaki.
Aztán neki lett két cicája (az egyik az ajtónyitogató), aztán még van egy benti is akit ajándékba kaptunk. Rengeteget tudnék mesélni róluk, de hát ez egy motoros fórum...
Nem semmi!
Leleményes macsekotok van
Nekünk hasonló okok miatt van fordító gomb a kapu belső felén! Az előző kutyusunk simán kinyitotta és ment az épp távozó gazdi után
Ez a hétvége alkalmas volt komolyabb kirándulásra is, sajna én ezt nem tehettem most az ügyelet miatt, de remélem ti kihasználtátok a jó időt. Tegnap azért motoroztunk Danival egy egész kis kanyart és bizony délután már érezhető volt, hogy vége a nyárnak és a vesevédőt is fel kell venni.
Albert, te nagy állatbarát vagy ezért mutatok valamit. Van egy kis fiatal kandúr cicánk és már többször is tapasztaltuk, hogy hiába van csukva az ajtó ő egyszer csak ott terem a lakásba és dörgölődik. Többször akartam már videót készíteni a technikájáról de eddig nem sikerült. A kazánházba van neki egy kis fekvőhelye és van, hogy csak úgy onnan is eltünik, ma pont sikerült lefilmezni ahogy kinyitja az ajtót
Bocs amiért ez nem motoros, de szerintem aki szereti az állatokat annak tetszeni fog link
Az a nyaki fájdalom valószínű az izületi megfázás eredménye, egyre többször járok én is így, elég ha az ablak le van húzva az autóban már másnap reggel alig tudom mozgatni. Az a 195km/h sebesség nálam annyira ritka, hogy emiatt nem kell fejidomos gépet vennem.
Még a Suzut ki se próbáltam mennyit megy, az a kb 100-110 km/h éppen elég egy ilyen magamfajta "vénembernek"
Ha meg véletlen előzni kellene akkor sincs gond, van tartalék bőven és ha akarom hírtelen felnyerítenek a lovak , persze olyankor a zabot is jobban kívánják
Én is nagyo néztem mikor megláttam a cb 1300 as!
Gyönyörű volt,nekem igy jobban megfelelne,mivel van rajta nagy szélvédő,van mi alá bujni!
Azért is térnék átt ilyen gépekre,a naked-ekről mostmár lassan lemondok,mivel multkor is az enyémel az autóbáján száguldtam,195 km/h sebeséggel,jobban nem ment már,ugy lefutottam 14 km ert,és mikora leáltam nyakgörcsöt kaptam! 2napig fájt a nyakam! de hisz a Naked motrok a legszebbek...
Az a fekete Nissan azt árulták,utközbe találtam rá és megáltam rákérdezni,h smint milyen... csak az nem a mi zsebünkre való! De azért elfogadnék 1 olyat!
A mindenit de gyönyörű az a CB 1300-as!
A kedvenc szinem a fehér-piros összeállítás, bár egy fokkal talán a kereklámpás jobban tetszik de egy ilyetől is sírógörcsöt tudnék kapni ha egyszer összejönne. Jó neked, hogy mindíg kész a csapatod egy kis motorozáshoz, sajna az én barátaimmal nehezen lehet összehangolni (ők is családos emberek) mindíg van valami dolog ami valakinek közbejön. Hétvégén nekem is sok volt a tennivalóm, majd csak vasárnap délután mentem egy magányos kört aztán meg Laca motorját szereltük, végre megjött a dugattyúszet. Most teljesen szétkaptuk a vázig, le lett sterimozva és várja a csiszolást és a festést. Lesz dolog bőven vele esténként munka után.
Azt a fekete Nissant vettétek a régi helyett?
sziasztok de szép kis vfr-ek föleg a piros.
...elnézést... a Belgrádi...
Azért is jobb a csavaros,mivel sokkkal 1szerübb,és elenőrizhetes könnyen ha valami zajt észlelsz...
Tegnap voltunk Arandjelovacon,Old Timer Motor versnyen,meg aztán hazafelé beugrottunk a Belgrási GoKart pályára gokartozni!
3an voltunk,mi mocis barátok,jó kiráztuk a gatyánkat zavarócskázva 1más ellen! Rakok fel képeket aztán,de majd egyben a multheti Batajnicai motorversenyel is!
De ezt muszi ide felraknom!
Ugyanaz a blokk az inazumába mint a bandit 600-ba, csak a hengerürtartalma nagyobb. A csavaros szelepállítás egyszerűbb és költségmentesebb mint a lapkás (nem kell venni lapkákat), ráadásul precizebben lehet állítani mivel aládugod a hézagolót és ahhoz állítod a csavart. A lapkás viszont sokkal tartósabb ezért is van általában 24 ezrenkénti ellenörzési ciklusa, persze a lapkásnál ha elszámolsz valamit akkor csiszolhatsz vagy vehetsz másik lapkát, ezzel szemben a csavarosat 12 ezrenként ellenőrízni kell ugyan de pillanatok alatt utánállítasz ha kell. Mivel végig csináltam a lapkás beállítást is és lapkánként kiadtam 1590 Ft-ot a Hondánál ezért a mostani csavaros sokkal szimpatikusabb.
jah... látom h irtad a szelepállitást!az jó ha csavaros,sokkal 1szerübb a beállitás!Bandit 600 ason is csavaros,de ah én tudtam az uj gépeken mind lapkás,nemtom h. h. ezek nem..
NA de az a fő h megvan az is,most nyugotabb lehetsz!
Szia Laci!
na enyit se tudtam a Mitsubishikről... amenyit tudok az ilyen pick upokról,a mi Nissanunkal 6 év alatt semit se cseréltünk rajta!mi őbele 65ezer km hajtotunk bele,nem sok... csak fényezés lett csinálva rajta 1 szer!a motorhoz nem nyultunk,semi csapágyat nem cseréltünk rajta!anyi h tavaj kapott uj kipufogót elejétől végig,meg mikor megvetük,akor a Gázt beszereltük,mivel sokat fogyasztott...
Fater elhatározta h Tatát veszünk,most majd amire ráfutunk olyan lesz...
Mocimat árulom,amint eladom megyek venni másikat... de itt nálunk nem veszek,csak külföldről,nállunk nagyon gyilkolják a motrokat... és nemtudni h milyenre tudsz ráfutni!
Üdv,Albert
Szia Albert!

A szerelőautók nálunk Mitsubishi L200-asok, én is ilyennel járok most van benne 160000 km és 2003-as kiadásúak, voltak Toyota Hiluxok is de azokat már lecserélték. A Toyoták strapabíróbbak, a Mitsuk meg kényelmesebbek és sokkal lágyabb a rugózásuk. A Mitsuk első hajtása görgőskosaras csapágyazású és mi sokat terepezünk ezért hamar szét mentek, ráadásúl ha a háza is kopik horror áron lehet javítani, drága hozzá az alkatrész is, úgyhogy azt én nem ajánlom főleg amit mi leadunk azt nem szabad megvenni. Ha vesztek inkább Toyotát vegyetek ha ráakadtok olyanra ami jó állapotú. Még mindíg várjuk a Ford Rangert,főnököm már megkapta és volt alkalmam a multkorában egy hosszabb úton kipróbálni, kényelmes akár egy személyautó és nagyon jól megy (közös nyomócsöves) viszont a fogyasztása nem a legjobb. Szerencsére mi 5személyeseket kapunk ami olyan mint a Mitsu volt, viszont a városi szerelők akik nem a nagyfeszültségű távvezetékeket javítják mint mi hanem a lakossági hibákat hárítják kétszemélyeseket kapnak (ők nem terepeznek) aminek nagyon csúnya felépítménye van olyan mint a jégkrémes autó, szoktunk is velük viccelni ha összefutunk "kérek két vaniliát, pálcikásat ".
Ma megvolt az inazuma 24ezres szelepbeállítása, ismerős szerelőhöz vittem tulajdonképpen jobban a szinkronizálás miatt (ő állitotta be a Honda szinkronját is profi cuccai vannak) de mivel mindene van ami kell a motorszereléshez rábíztam a szelepeket is mert nekem kevés időm van és mivel ő profi neki hamar ment és ami a legjobb ott állhattam mellette míg csinálta így most is tanultam újat bár ez sokkal egyszerűbb mint a lapkázás volt. Nem lapkás mint a Honda volt hanem csavaros, így 2-óra se kellett hozzá és megvolt a szinkronnal együtt. Alig kellett állítani a szelepeken a szinkron meg egyből jó lett, végre bizonyos mostmár a valós kilóméter.A vezérbütykök mintha újak lennének semmi kopás nem látszik rajtuk .
Akkor jövőre majd megmutatok pár helyet itt nálunk, majd összeállítok egy jó kis túratervet és remélhetőleg akkor már egy jó kis VFR nyergében tudsz majd átjönni.

Üdv,
Laci
Szia Laci!
köszönöm, a véleményeket,elolvastam nagy nehezen az oldlat a hornteról,de én lassan kezdem elfelejteni az a mocit,mivel ha már cserélnék,akornézek hozám illő mocit!multkor motros talin öszemértem a 600 as Hornettot a CB-1 el,és alig 5cm el hoszabb!arra is ha ráülök,csak én látszódok rajta...
Marasok a cbr600f és a vfr 750 nél... Szagulgattam a Suzukitól a Srad750 et is,de az lenne a 3dik helyen... Vfr az lenne a legjobb megoldás,mert sokan is dicsérték h jó moci,kitartó,meg esetleg beleszerettem a V4es moci hangjába... mivel hasonlit a V2 esre!rá 1 nyitott dobot és már üvít!
Lassan meglesz a vizumom még ebben az évebn,de már ujévtől beszüntetik totál...
Fater eladta a Nissan-t,és most szeretne 1 ujabbat!
Ugyanilyen pick up ot,csak 4 ajtósat,szagulgatta a Tata Telcoline-t olyan 2002-2004 es évjáratut,hallotam h Mercédes motor van benne!meg a Toyota Hilux se rosz gép... Ugyh.még karácsony előtt átugrunk hozátok,és szétnézelődünk!
Nállad a melón elkaptátok az uj kocsikat?Ford-okat kaptatok,ugy emlékszem... és véletlenül nem árulják a L200 asokat?
Szia Albert!

Mondta Laca, hogy beszéltetek és mi pont akkor mentünk motorozni Krisztivel, sajnos előtte viszont több mint két hétig le se vettem a motorról a takarót, sok melóm is volt és közbejöttek váratlan gondok is, szerencsére ezek is lassan megoldódni látszanak. Nem panaszkodok mert ahhoz képest, hogy amikor lecseréltem a motort és azt hittem kevesebb anyagi erőm marad a motorozásra elég sokat mentem ezen a nyáron is. Szerencsére Kriszti is olyannyira megszerette a motorozást, hogy nem is nagyon tudom otthon hagyni, így aztán különösebb tervek nélkül csak úgy vaktába is elindulunk és jókat motorozunk kettesben. A szombati mocizás is ilyen volt, előző héten láttam egy vidit a bodrogkeresztúri motormúzeumról és reggel csak úgy elindultunk.
Motormúzeum Bodrogkeresztúr
Mondta Laca milyen terveid vannak és gondoltam ellátlak néhány tanáccsal, emlékeztem az újsághalmaim között volt egy régebbi Motorrevü amiben tartósteszt volt a VFR-ről (régebben nekem is a kedvenceim között volt) de már 3-szor átforgattam és nem találom, ezért csak emlékezésből tudok neked írni róla. Semmiféle gyenge pontra sem emlékszem, ez is fogaskerekes vezérlésű és rendkívűl strapabíró megbízható gép, gyönyörű hangja van mind közűl talán a legszebb és ha ez még meg van spékelve egy mélyhangzású sportdobbal hát az maga a gyönyör. Egy dolog van ami miatt sokakban csalódást okoz, ez pedig a túlzottan előrehajló űléspozició, állítólag hosszú távon kényelmetlen és a csuklóra sok teher jut. Általában ez a sportgépekre mindre igaz (CBR RR, GSX-R stb... még talán az F-esekre is bár ott magasabban helyezkedik el a kormány) de vannak akik ezt szeretik. Példálóztam már én az ismerősömmel aki GSX-R 750-el túrázik és nem egyszer külföldi utakat is beválalt. Alkat és fizikum kérdése, lehet te is fogod szeretni, de nem árt azért előtte kipróbálni. Pont a napokban jelent meg az októberi Motorrevü amiben az új Hornetet tesztelték (csak ez miatt és a 600RR tesztje miatt vettem meg) és ott is azt olvasom, hogy túl magasan vannak a lábtartók az meg ezért kényelmetlen. Szerintem nagyban pilótafüggő ez a dolog,főleg azt kell szem előtt tartani, hogy mire akarod használni és az utas kényelme mennyire fontos neked. Túrázni a CBF család a legalkalmasabb, de olvastam már arról is olyan tesztet ahol "unalmasnak" titulálták.
Mielőtt nagy fába vágod a fejszét próbálj ki egy pár típust az ismerőseid körében ha van rá lehetőséged és csak azután tudsz jó döntést hozni.
Sokszor a tesztek is tele vannak süketeléssel nem szabad minden esetben hinni nekik.
Nem tudom látszik e a lényeg de ha ránagyítasz talán elbirod olvasni az új Hornet tesztjét.

Üdv,
Laci
Köszi szépenn
valóban gyönyörű volt a cb-1 esed, de azért a mostani se kutya Gratula hozzá!
Szia Laci!
Miújság feléd?Lacával irdogáltam 1 pár szót,h.kihasználod a szép időt még a mocizásra...
Habár én is mocizgatok,de csak ami a köteleségemhez kell,be Ujvidékig,meg ide oda...
Sajna most ebben az évben nem jön ösze turázás a haverokkal,Dáni barátom hanyatt esett a 600 as Bandittal,ugyh a csapat nélküle nem megy sehova,esetleg ha elviszük vagy akor már 4keréken komótossan utazunk!
Mult vasárnap voltam Batajnicán,motorversenjen!sajnos akor nem én vittem a fénképezőt,amint megszerzem a képeket majd feltöltöm...
Üdv,és széles utat!
Albert
Nahát... ez az igazi tulajdonságok rájuk ahogy Laci leirta,meg a világ legjobb 400 as mocija,ebben én is 1et értek!
A világ legjobb 400-as motorja, nagyon lehet szeretni és nagyon lehet sajnálni mikor már eladtad. Nagyon kevés a megbecsült példány ma már és a széthajtottak is irreálisan magas áron vannak hírdetve. Alkatrészt lehet rendelni Japánból szinte mindent cikkszám alapján, kopó alkatrészek vannak utángyártottak is (szűrők fékbetétek stb...).
Az enyém 4,5l fogyasztott normálisan hajtva két személlyel, ha nagyon forgattam se ment 6liter fölé. 13500nál tiltott és 7ezret fordult száznál 15/39 fogszámú fogaskerekekkel. Vezérlése fogaskerekes ami egyet jelent az örök élettel, megfelelő olajjal és 6ezrenkénti cserével széthajthatattlan. Talán gyenge pontja a fesszabályzó amit az enyémen is már cseréltek, alá van méretezve a hűtése. Nagyon érzékeny a beállításokra mint általában a japán belpiacos kisköbcentis nagyfordulatú gépek, de ha normálisan be van lőve nagyon sok élvezetes kilómétereket nyújt és rendkívűl megbízható.
Nehéz jó állapotút találni, de ha sikerűl akkor semmi gondod nem lesz vele. Volt egy igazán csodálatos kis zöld színű agyondédelgetet CB-1, de sajnos arról már lekéstél
Sziasztok!
Valaki lenne olyan kedves,és írna nekem pár sort a CB-1 esről? Következő gépnek szóba jöhet ezis,és szeretnék róla megtudni minél többet. Tipikus hibák(ha van egyáltalán ) mire kell odafigyelni nála,alkatrész ellátás és árak, fogyasztás(110-120km/h körül mondjuk) meg amit érdemes tudni róla.

Előreis köszönet