Nagyon össze húzza. Meg a hátsó sárvédőnél sem marad hely a gumi meg a sárvédő között. 190-sel is mentem, mert kb 450 km-t hoztam haza lábon a megvételkor.
De mivel nem ez a gyári méret, hamar lecseréltem 180-asra. Azzal jól viselkedik teljesen.
De gondolkodtam túrásabb gumin is, mint ami most rajta van (Bt016), hogy hátha többet el menne, de ehhez még nem mentem vele annyit, hogy tudjam. Ezért is fordultam a fórum társaimhoz tanácsért. De mondjuk, amit technoid is írt 10000km-es futás teljesítmény, az kb nekem 3 év. Így nézve meg lehet jobb egy tapadósabbat venni.
Mik a tapasztalataid vele? Mentél a 180-as hátsóval is vagy így vetted?
, mert elől az volt rajta mikor meg vettem( Bt016 120/70). Hátul meg egy 190-es gumma, amit egy használt Bt016-ra cseréltem. Így most együtt kopott el az elsővel...
Cserébe szárazon eszméletlen jó, leengeded hátul 1,2-re hidegen, az felvándorol 1,4-1,5-re max és brutálisan lehet érezni hogy mikor mit csinál a gumi. Tökéletesen érzed hogy hopp most kezdi elveszíteni és meddig húzhatod vagy tarthatod a gázt mielőtt elmenne.
Meg nálam ha függőleges volt a motor, hamar elcsúszott hátsófékre, de picit mar döntve, tapadt jól, gondolom a profil miatt.