Honda CB 1000 R

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na megvolt a szelephézag ellenőrzés, a kipufogószelepeken kicsit kellett állítani. Gyertyák cserélve, ugyanolyan NGK-kra, amik benne voltak. Olaj, olajszűrőcsere letudva. Injektor szinkron is ellenőrizve, hajszálnyit kellett állítani. Indulhat a szezon. /Na jó, nagypénteken már elindult :) /
Én csak nyáron, melegben használom a gépet, városban sokszor bekapcsol a ventilátor, így én 10w-40-est használok. (Motul 7100) Az aksim 5 éves, ezért én megelőzésként cserélem, tavaly még jól működött, de nem szeretem a meglepetéseket/jártam már pórul...
Javaslom az API SN minősítésű olajakat (márka kb. mindegy), aksi esetén pedig legyen meg a 150 amper. üdv
Milyen olajat használtok a géphez? Szervízmanuál 10w-30asat ír, de ne, hiszem hogy az passzol az igénybevételhez.
Kihalt a fórum? 😲se
Akksi cserével indult a szezon. Miután 5kmt toltam a vasat 3 réteg ruhában, miközben a fél város szarrá röhögte magát rajtam 😄
Szerintem nyilván mindannyiunknak hiányzik, de ebbe a helyzetbe bele kell sajnos törődni, el kell azt tudni fogadni.
Amúgy én télen csak akkor indítom be a motort, ha olyan az idő, hogy legalább 8-10 km-t tudjak vele menni, azaz annyit, hogy a motorolaj is átmelegedjen és a kipufogóban ne maradjon kondenzvíz. Minden más szerintem csak árt neki.
Havonat egyszer rádugom a töltőt és kész :) Semmi gond nem volt eddig szerencsére.

Tegnap pont kihoztam egy kisebb körre (7 fok volt), de egy nakeddel és sem jönnék ki 12 fok alatt ;)
A szélvédelem ilyenkor rohadt sokat számít.
Ahogy lesz egy száraz nap mikor a hőmérséklet megüti a 12-őt kigurítom. Ez így nem élet... 😩
Én ilyenkor még elvagyok, tél vége felé már kezdek bizseregni. De igyekszem kibírni április második feléig. 20 fok alatt nemigen indulok sehová :)
Én holnap ráteszem az akkura a töltőt kicsit. Sosem indítgatom télen, minek? Jó lenne motorozni, de ez nem az az évszak... nem vagyok már gyerek, hogy ne értsem meg 😀
Ma indítottam be... 😋
Nagyon fontos kérdéssel fordulok hozzátok! Mindenki véleményére kíváncsi vagyok, aki olvassa most eme felhívást! Állampolgári kötelességetek válaszolni erre a legfőbb problémát feltáró, mindent eldöntő és elsöprő fontosságú kérdésre!
...ti hogy bírjátok motorozás nélkül? Vagy jeges úton is rodeóztok? Lassan egy hónapja lesz hogy utoljára beindítottam... 😢
Ez így igaz.
Bár végülis voltam már azon a vizen,és idén is jutott a szegény ember szardíniája.
Oszt majd ha megöregszem és felhagok a magánzó élettel,mintaalkalmazottként simán jéárhatok még arrafele. 😆
Zolikám, ahogy a dakota közmondás is tartja:
"mindenki a maga szerencséjének a pogácsa"
Aki ráér habzsidőzsizni nyáron sósvíz mellett. 😆
Nem,én mostanában a gumi szélét eszem meg hamarabb 😅
Eyha. Full ugyanígy néz ki az én motorom is :D Csak a fényezés matt 😃
Ti is szoktatok hosszába kettényílt hátsógumival motorozni? :)
Muhaha... de jól tippeltem. :D Hondabubus tud ilyet javítani, illetve van komplett blokkja is.
Hát,ő nem volt jó választás. 😆
Ez szívás. Meg lehet csinálni, de lehet egyszerűbb blokkot cserélni. Nagyon közel van a hengerfej, a tömítés tönkre fog menni ha hegesztik. Egy közös ismerősünk is így járt, sajnos.
Ez nem egy fehér motor, ami korábban pink macskánál járt?
Mutatsz pár képet ,hogy mennyire sérült a motor?
Jobb mint baszkodni a kabelekkel meg a legszurovel.A jobb oldalon van egy lszedheto bizgere muanyag szivo cucc,most nezem hogy nem fer be a fem vazimitacio moge,ezert ki kell engednem az osszes blokktarto csavart,elhuzni azt a szart,betenni a muanyagot es vissza.
Es te jo eg mennyi tyúkbel meg egyforma csatlakozo van,ezek nem tudnak a canbusrol?
Ki lehetne kukazni fel kilometer rezvezeteket.
A 765 jappanabb ennel. 😆
A hűtőt újra feltölteni sem egy leányálom...
Mondjuk gyertyához én a hűtőt engedném le,onnan simán beférsz.
Asszem fején találtad a szöget.
Viszont ha törik készülj fel hogy kajla lesz a váz.
Szóval bukógomba felejtős,főleg az ami elöl a segédtartó-blokkcsavar helyére megy.
Inkább mennyen szarrá a hűtő-tank.
Deklivédő ajánlott mer azis morzsalékossá törik reletíve kis bukfencnél is.
Honnan tudnánk? Ez HONDA, ilyesmit 100-ezerig nem kell csinálni, hacsak össze nem töri az ember 😀
Egyébként simán kinézem belőlük... Gyertyát se tudsz cserélni anélkül, hogy a fele motort (tank, gyújtótrafó, stb....)szét ne bontanád...