Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia, az ülést 59-ért hirdetem, a táskákat a konzolokkal és a hátsó kitel 100-ért.
Szia! Ár mennnyi lenne külön az ülés és a táskák?
Van még komplett fojtószelepház,injektorokkal, alapjárati motorral, TP szenzorral...
Sziasztok,
valakinek karácsonyra; zselés ülés, Givi félkemény táskák konzollal?
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/cb_1000_r_plusz_abs/honda_cb_1000_r_plusz_abs-13546713
Én tudok valakit aki keres! Mutatnál pár képet meg némi infót? Köszi!
Igen aktuális. Küldj fotókat és elképzelést ide.
a.vaszi88@gmail.com
Szia!
Aktuális még? Milyen értékhatárig keresel?
Lehet, megválnék az enyémtől.
A motor mar csak 1,85M Ft, igy mar az egyik cimboramat is erdekte volna, de sajnos serult volt, a tankbor nem veletlen van rajta. A bukogomban is latszik mindket oldalt. Nem is ertem hogy volt kepuk az elejen 2,3-ert felrakni.
Vagy tegyél még rá hasidomot és eltakarja...;))
Nem mindenki tud ám róla, hogyan lehet újjá varázsolni. Van akinek lehetősége sincs rá. Egy mélygarázsban én se állnék neki.
Az alap, persze.
Megtaláltam a CB1000R-ről a képet, 2 éves volt 18e Km-rel, esőben szinte nem is járt még (akkor). Most kb. ugyanúgy néz ki, mint előtte. Télen majd elszórakozok vele :D
Én kérnék egy tankbőr nélküli fotót is. Saját tapasztalatból mondom.
Ahogy gondolod, csak annyit tennék hozzá, hogy én minden télen letakarítom a leömlőket, a nyár közepére-végére visszabarnul. Pedig idén még szerencsém is volt, mert alig kétszer kaptam esőt, az is rövid volt.
Ezek szerint nem értitek az alap problémám az “rozsdás” leomlovel.
Ha valakinek van annyi tehetsége hogy felextráz egy motort, akkor legyen annyi igénye is hogy ápolja a motorját. Nemrég adtam el az FZS1000 em, amiben 100ekm volt. Nem így nézett ki.
Ne viccelj már, kb 20-30 perc meló autosollal. Én vettem gyári tűzkarikákat levettem a komplett leömlőt. Még így se nagy összeg. De te tudod persze...
Az nem rozsdas... mindegyik besargul es raeg a gane esoben. Autosol metal polish kell neki, 30 perc után csillog , mint Salamon toke.
A kepen a hornetem lathato, de a CB1000R-rel is megcsinaltam mar. Nyar elejen poliroztam es most megint barna, mint a hirdetesben lathato feketenek.
Köszi srácok!
Nekem fontosabb lenne, hogy egy 20 ezret futott motornál ne legyen tiszta rozsda a leömlő, minthogy 500k értékben tele legyen extrákkal. De nem vagyunk egyformák.
En mar reg lecsereltem volna, ha a rizomara is felrakhatnam a tanktaskam tartojat.
Amugy valahogy belekerukt a zar. Ha veszel bontottan egy gyari tanksapkat, akkor a zarbetet tuti modosithato.
Minek kellene, hogy zárható legyen? A mai világban nehezen tudom elképzelni, hogy valaki a tankban lévő max 17 liter benzinre vágyik. Ha olyan helyen áll a motor, hogy hozzányúlhatnak, a két tükör egy perc alatti levételével a benzin árának többszörösét szerezheti meg a delikvens.
Engem csak a gyári tanksapka hiánya aggasztana, azt pótolni kb. horror, egyben veheted meg az összes zárral. Így az nem zárható.
200, max 300ezerrel többet? Ha tetszik a srácnak, úgy ahogy van, akkor igen, ér annyival többet. A rárakott extrák ára bőven túl van a fél millión. Tehát, ha megnézi és nem talál semmit, ami miatt nem venné meg, a "Rizoma készlet " nem indok a vásárlástól való elállásra. A jelenleg a hahun található 4 példányból 3 darab öregebb, legalább 3 évvel. Gyári talán 1 ha van köztük. Szóval, igaza lehet a Balázsnak, ez akár egy nagyon jó vétel is lehet.
Szerintem is messze az a legjobb azok közül ami kapható most. Évjárat, reális km, jó felszereltség és nagyon jó szín. (Pl van egy ilyen színű 2009es is fent olcsóbban, na az tuti törött, mert akkor nem volt ilyen szín kombináció még...)
Szerintem érdemes rákérdezni náluk, hogy volt e baleset, tankbőr alá nézni, második tulaj mit jelent (eredetileg kintről behozott) stb.
Én anno a CBt extrásan hoztam el a szalonból (kiállított darab volt), nem is akartam a gyári kipufogót, rendszámtábla tartót...
De a félelem azért reális is lehet, ha kicsit törve volt, akkor lehet úgy gondolta a tulaj, hogy kicsit többet rászán és nem gyárit vesz hanem extrát, ha úgyis venni kell.
De ha minden ok a motorral, akkor én erre csapnék le.