Meg B+! Nem kicsit!
No meg ugye villanyszereléshez értő egyedek vagyunk.
Nem azért van a fejünk a nyakunkon hogy a nyakkendő fel ne csússzon!
motorozni nem nagyon lehetett velük, de a szerelés alapjait megtanították
nem kell órákig szívogatni, csak egyszer és fenntartani a vákumot, mert a vákum csapnak ez a lényege. Mint amikor mutattam a pumpás fejjel... kétszer háromszor rápumpáltam és már folyt is a benzin.
De remélem addigra megokosodsz!
"Sokkal könnyebb úgy hibát keresni ha ismered és megérted a problémás rész működését."
Ez az értelmes villamos szakemberek alapelve!
Megnézem a rajzot, kigondolom mi a baj, és egyből oda nyúlok, ahová kell!
Egy jó tanács:
Nincs rá szükséged! Kinek mutogatnád és minek?
Gyorsan visszakötöttem a szivargyújtót is, és kiszedtem a levegőszűrőt. Az előző állításomat visszavonom, hogy annyira nem is genyós :) Érdekes, hogy csak az egyik oldala igazán fos, ami a képeken is látszik. Gondolom ahogy bejön a levegő, oda sodorja fel a koszt. A másik érdekes dolog, hogy fordítva volt berakva. Gondolom ez nem baj, mert szimmetrikus, de van egy kiszedő foggantyúja, és az befele volt, nem kifele. Ebből gondoltam hogy fordíva van. Ez nem is feltétlen baj, mert most rendesen raktam be, gondolom így a másik fele lesz koszosabb, tovább lehet használni. Vagy az is lehet hogy azt a 18e km-t úgy adták meg hogy 9e-nél megfordítja az ember? :)