{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5570053] 2019. 10. 17. 13:57
molnaradrian
Hátha valaki keres, eladó lett. https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/cb_750/honda_cb_750_rc42_sevenfifty-14986510
[#5567353] 2019. 10. 02. 17:24
elektro-motor
Ha nem akarsz kipufogót venni, akkor valahogy meg kellene oldani az ütközőt.
[#5567352] 2019. 10. 02. 17:22
elektro-motor
Próbálj meg eredeti , páros kipufogót szerezni rá . és meg lesz oldva a gondod.
[#5567350] 2019. 10. 02. 17:09
molnaradrian
Köszönöm szépen hogy megerősítetted a gyanúmat! Tehát nekem a baloldali dob hiánya miatt jön feljebb a kelleténél, így ki tud akadni a rugó a helyéről :/
[#5567345] 2019. 10. 02. 16:13
elektro-motor
Na kérem! Aláfetrengtem a motornak, és megállapítottam, hogy a középső (állvány) sztender a bal oldali kipufogóhoz alul belül hegesztett, lemez támasztónak csapódik amihez van szegecselve egy gumiütköző.
[#5567291] 2019. 10. 01. 20:50
elektro-motor
Azt hittem , hogy nem hátsó oldalteleszkópjai vannak, hanem központi rugós mint az enyém! Én btam el megint !
[#5567290] 2019. 10. 01. 20:49
elektro-motor
Azt hittem , hogy nem hátsó oldalsztenderei vannak, hanem központi rugós mint az enyém! Én btam el!
[#5567288] 2019. 10. 01. 20:46
elektro-motor
Igen ez az, Laci! Sokat kellett dolgoznom rajta mire ilyen lett, de nem fordul egyet körbe a fő tengely és már dorombol!
[#5567286] 2019. 10. 01. 20:43
elektro-motor
Nézz majd ide holnap délután, bár az enyém kismértékben eltérő, de ha tudok segítek Neked!
[#5567281] 2019. 10. 01. 20:20
molnaradrian
Köszönöm szépen a hasznos hozzászólásokat! Én is azt gyanítom hogy itt valami határoló hiánya lesz a ludas. Jó lenne egy másikat megnézni élőben, amin működik a középsztender.
Érzek én itt valami félreértést is, én nem rugóstagról beszéltem, hanem a középső kitámasztóról/sztenderről és az azt tartó rugóról. :)
[#5567279] 2019. 10. 01. 20:05
Pocses
Na meg csodaszép a Józsi motorja!
[#5567278] 2019. 10. 01. 19:59
cblaci
Vannak még bőven eltérések, nem csak a központi rugó miatt különböznek. A Sevenfifty Naked gép, míg a CBX félidomos és más a felnik mérete is. A motor szinte ugyanaz, csak hangolásban különbözik, a tiednek jobban elengedték a max. fordulatát és kb. 10 lórővel több a gyári adata. Egy dologban viszont tök egyformák, mindkét típus legendásan megbízható.
[#5567276] 2019. 10. 01. 19:44
elektro-motor
Akkor ez azért CBX?!!
[#5567267] 2019. 10. 01. 19:34
elektro-motor
Az enyém igen!
[#5567266] 2019. 10. 01. 19:33
elektro-motor
Honda CBX750f RC17, feltankolva 254 kg. Van rajta valamennyi takaró-idom. Ezt a sevenfifti-t (hétötven)-t is hallottam már de ez nincs a forgalmiban!
[#5567263] 2019. 10. 01. 19:29
cblaci
A Sevenfifty nem központi rugós.
[#5567262] 2019. 10. 01. 19:28
elektro-motor
Még valami: 2,4 Bar a központi sztenderben a levegő nyomása. Én 82 kiló vagyok és így kényelmes!
[#5567261] 2019. 10. 01. 19:28
cblaci
Jó, de a tied CBX nem Sevenfifty. Amúgy általában úgy húzzuk sztenderre a motorokat ahogy leírtad.
[#5567257] 2019. 10. 01. 19:24
elektro-motor
A motoromon minden eredeti,és nem ér a kipufogóhoz, csupán a vázhoz! És amikor "sztenderre húzom" rálépek a hátrafelé kiálló csődarabra és így tudom felemelni a motort!
[#5567246] 2019. 10. 01. 18:47
cblaci
Az eredeti kipufogón lehetett egy konzol amin gumi bak volt, több megoldást láttam már amikor a sztender azon ütközött fel. Felhajtott állapotban is kell hogy egy kicsit feszüljön a rugó, vagyis a húzóereje tarja fixen. Azért kotnyeleskedek bele, mert ezzel én is szenvedtem, igaz másik típusnál de attól még át kellett gondolni. Nekem mintám se volt, csak amiket a neten láttam. A végállásokat ütközőkkel oldottam meg, amikor húzom fel sztenderre a motort, az alap húzóerőről nyúlik a rugó, de amikor már a lábán van akkor is feszítve marad egy kicsit, így tarja magát a helyén. Még akkoriban készültek ezek a fotók, ha a képeken látható módon a felfogatásnál csinálod meg a végállásokat az is segíthet a problémán.
[#5567243] 2019. 10. 01. 18:20
molnaradrian
Nekem a rögzítő csavarokon nincs semmi gumi. Van a furatokban egy-egy fém hüvely (8-as számmal jelölt), azok fordulnak a rögzítő csavarokon(15,16), illetve van két távtartó(5,7), meg ugye a rugó. A 9-es lenne egy gumi ütköző, amiről egy leírás alapján azt gondoltam hogy a balos kipufogó dob felfogatása körül lenne. A 2 és 20 elvileg csak a csövek elvezetéséhez van.
[#5567238] 2019. 10. 01. 18:00
elektro-motor
A rögzítő csavarokon levő gumik dolga lenne a visszacsapódás sebességét fékezni, szerintem!
[#5567236] 2019. 10. 01. 17:57
elektro-motor
Szerintem hosszú a rugód!! Nem a tiéd , hanem a Motoré!
[#5567226] 2019. 10. 01. 17:37
molnaradrian
Hálásan köszönöm a választ! Ahány hirdetést megnéztem, ránézésre mindegyik rugón olyan hosszú a gumi cső, mint az enyémen (csatoltam egy képet). Optikai vizsgálattal nem találtam problémát :) Egyébként jó hossznak tűnik, jól a helyén tartja, egyedül visszafele csap nagyot a kitámasztó. Van hozzá egy kisebb rugó is, ugyanolyan hosszal, amin nincs gumi, de ezt a legtöbb szettben nem is találom, nem tudom hova akasztanám be. A gumis rugó szerencsére adta magát.
[#5567213] 2019. 10. 01. 15:26
elektro-motor
A rugón levő cső olyan hosszú mint a rugó spirál hossza.