, bár az is valami, hogy nem isszuk meg a kenőcs árát
Bár nekem a MOL is összevágja a hátsó kereket. De evan. Rongy + tisztítóspray.
Madárdalos napsütéses szép jó reggelt!
Én meg (itt falun)
a lánc fogaskerék felőli oldalára fújom , az alsó ágra. Bal kezemben a spray , jobbal a kereket forgatom.
. Már én így szoktam meg
, egyik kezemben rongy, másikban a spray, még ha fúj is kicsit a szél sem lesz olajos a féktárcsa. Persze én sem oldalról fújom hanem bele a láncba, a fogaskerék úgy is kap belőle ahogy körbefordítom, viszont nem megy a tövére mint ha közvetlen azt fújnám. Mert azért a fogaskerék körbefordul párszor amire mindenhol kap a lánc olajat.
Meg azt is mondták nagyon okos emberek, hogy meleg láncra kell fújni, vagy hogy előző napon kell fújni, - itt nem mondtak meleget- és akkor nem esik le.
.
. Ez otthon OK, de lehet egy túrán nincs feltétlenül komplett tisztítókészlet a dolgozónál, hogy az ilyen balesetek nyomait eltávolítsa. Ezért nekem annyira nem szimpatikus a fehér változat.
Ha addig marad, mész egy kört vele, ha jó viszed, ha nem árulom tovább, bár úgy néz ki van most rá egy érdeklődő aki megvenné, de az csak akkor nevezhető ugye komolynak ha pénzt látok
ehhez a motorhoz.
, főleg az érdekel, hogy nem szórja e szét a lánc a felnire a kenőanyagot. CRC-t használtam ami jobb volt (de nem tökéletes) mint az előző Motip, most viszont teljesen lepucováltam a láncot és "fehér" Valvoline-t próbálok ki
Mellékelem képen az anyagokat időrendi sorrendben, állítólag ez a fehér nem jön le, hát majd kíváncsi leszek.
Szép reggelt !
Nem hanem reggel hamar egy rakat bazaltkövet odább kellett rakni ! Utána 5 óra motorozás?! De már alakul!
Ó de szép is az