Nehogy valami részeg disznó a kezére lépjen !
Minden jót Lajos !
Voltak akik megkapták igyen mert rászorulók, ezzel nincs is semmi baj, legyen szociális háló, csak ne az olyanoknak kedvezzen akik a gyerekcsinálással biztosítanak maguknak megélhetési alapot. Félreértés ne essék nem panaszkodni akarok, csak olyan a rendszer, hogy nincs ösztönözve a munka és az a bolond aki hajt, illetve az fogja legkevésbé megérni a nyugdíjat aki azt megérdemelné egy életnyi munka után.
Látom álmodoztok pont mint én ! Pedig hogy kibabrálnék veletek ha nyerek a lottón, odatolok a garázsotokba egyet egyet kinek mi tetszik !
Csak nyerni nem tudok !
de talán majd egyszer ! Még a Lacinak is, pedig alaposan belekeveredtél a kanócokba !
ennyi a Hortobágyon nincs összesen
Úgy tudom a fogyasztás 6-7 liter körül alakul, azaz kb. egy jó literrel több a Hondanál. Ezt még azért duzzogva el tudnám fogadni.
kutyi
). A lánc zabálásáról és a hátsógumi 5ezres csereciklusáról nem is beszélve. A hasonmás Suzuki (TL 1000) valamivel jobb fogyasztást produkál és lényegesen olcsóbb, de akkoriban a hondás csőlátásom miatt elképzelhetetlen volt egy Suzukinak még a gondolata is, így aztán felejtős lett a V2-es romboló. Aztán belezúgtam az inazumába ami persze nem változtatott a meggyőződésemen miszerint a Hondát tartom a legjobb konstrukciónak, de rájöttem, hogy megfelelő karbantartásokkal a Suzu is lehet jó társ és van élet a Honda után is. Sőt, hogy kicsit védjem a GSX olaj-lég hűtésű blokkját mutatok egy vidit aminek szenvedő alanya egy 750-es Gixxi amiben egy az egyben az a motorblokk dolgozik (ráadásul kihegyezve), mint a Miki F-esében és az én inazumámban, hiheteten mit kibírt állítólag egy vizesblokk régen elvérzett volna ekkora hőterhelésnél. Mit kibír egy 750-es GSXR
Viszont ha motort szerelünk én vagyok a fönök
(egyelőre