Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv.

Szép a vas.

De most egy közhely:
Vigyázz mert hideg az aszfalt el ne dobd igy melegében.

Én is pár hónapja vagyok birtokában a motoromnak nehéz kibirni de türni kell de ha jön a tavasz resszkes aszfalt mert felszántalak.

Üdv minden klubtagnak!
Szerencsésnek mondhatom magam, mert 4 napja boldog és büszke tulajdonosa vagyok egy gyönyörű királykék, fejidomos 600-as CBF-nek Tél van az igaz, de nem bírom ki hogy ne kerüljek vele amikor csak időm van rá... de várom a tavaszt, mint gondolom itt mindenki.
Hajrá!
Üdv

Honda cbf 600-ashoz keresek sérült, bontott alkatrészeket.
wdw@freemail.hu -ra jöhetnek a levelek.
Üdv
Így van! Bomlasztó (Yamahás) elemek, ki innen!


OKSA!!!
Ez zártkörű rendezvény... Zongorirstáknak van másik topic...
De azért nincs harag




Bocsi de ezt nem hagyhattam ki
Hát nem tom mi lehet.. Szívatót huzd be de gázt ne tekergesd mert akkor megszívja magát és az életbe nem indúl be!
Nem hiszem hogy az aksinak lenne baja mert nekem már lassan 2hónapja áll és pöccre indúlt valamelyik nap... Az lehet hogy valaki játszott a gázzal amikor nem voltál a közelében mert akkor szokott ilyeneket csinálni hogy megszívja magát és nem indúl...
Kitartás egy honda nem hagy cserben...
Kaponya: ha itt nem tud senki válaszolni, szerintem írd be a motorszerelés topikba, hátha valamelyik okosnak van valami ötlete...

András: alattam minden motor sportmotorrá válik ! Na de komolyan! Nem kell mindjárt leírni a kicsikét, elsőre mentem vele az Euroringen 1:40,6-ot, otthagytam nem egy nagyobb gépet (a kedvenceim egy nagy Kawa, meg egy zsír pályaidomos R1 volt...) persze ott sem az én mocim túlerejéről volt szó (haha...), hanem arról, hogy én jobban tudom kezelni a gépemet... És KURVA JÓ ÉRZÉS, AMIKOR EGY R1-ES MIATT NEM TUDSZ ELÉGGÉ MENNI A " MINDÖSSZE" 78 LOVADDAL... Szóval amikor már nem tudok többet kihozni a gépemből, akkor gondolkodhatok ilyenen... Csak keményebb első futómű kéne, ennyi. Ez kb 35 ropi...
meg hát aggyá 2 millát egy Hornetre, köszi!
sziasztok. Nekem egy 250-es CBF-em van. A minap menni akartam vele egy kanyart, és meglepve tapasztaltam, hogy nem indult el. Kb. 4-5 -ször próbáltam indítózni 3-4 másodpercig. Utána már az már az se sikerült. Lemerült az aksi. Az óra is lenullázott. Normális az hogy ílyen hamar lemerülhet? Mikor utóljára menetem vele kb 1 hete, még semmi jele nem volt annak hogy le fog merülni.
Figyelem figyelem!!!!!!! Keresek olyan arcot akinek szintén CBF500-asa van mert szükségem lenne egy kis segítségre! Ha valakinek van ilyen motorja vagy ismer tajtamkívűl mást is akinek ilyen van és hajlandó lenne segíteni az kérem keressen meg emailon vagy telefonon.... abenyus@axelero.hu vagy 20/424-7246 ha ez nem megy akkor 70/614-2629 Fontos lenne.....
chris! Ez a motor nem pálya gép..... Mit akarsz rajta tuningolni? Vegyél egy hornetet az még legalább egy kicsit CBF de mégis jó pályára is....
Szevasztok klubtársak!

Nem tudtok egy olyan helyet, ahol jó áron lehet progresszív első villarugót (+hozzá sűrűbb olajat) kapni a 600-ashoz? Némi futóműtuningon gondolkozom...
Nem.
CBF-ből tényleg lesz 125-ös is?
Hát nekem nincs hangom... Csak egy komplett videóm amit bp. és szeged között rögzítettem... 1órás vágatlan tehát benne vannak a bakik is... Zene nyista csak szín tiszta motorhang már amennyi hallatszik... Ha letöltenétek keressetek meg MSN-en és adok linket ahova fel raktam... abenyus@yahoo.com ja kb 700mega...
Csatlakoznék Tonx válaszához. "ha csak erre futja" . Amúgy nekem pl. kezdő motornak kellene, és városon belüli és esetleg rövidebb túrákra gurulásokra...(pályázni még nem akarok .... Kár hogy más márkáknak nincs 250-es kategóriájuk, de hát a Honda ebben is kivétel, így maradok márkahű.

Ja, egyébként valaki nem tudna felrakni, vagy belinkelni CBF motorhangokat?
Kedves András kolléga!

Figyelmedbe ajánlom a 16.-os h.sz. 3. megjegyzését! Természetesen szívesen látunk magunk között! Eddig, ha jól látom egyedüliként képviseled az 500-as szekciót, úgyhogy, mint alapító tag, és vezérigazgató-területi főguru, rádruházok egy most kitalált fórum-klub tisztséget, a CBF 500 ügyeinek (természetesen a felügyeletem alatt álló ) igazgatását. Csak hogy tudd, mi szeretünk . Na.
Tudom hogy kevés a 21Le, de mit csináljak ha többre nem futja.
Mi ez itt Cris??? Engem kihagytál???? Megjegyeztem ám...
Azért mert nem keveredek mindenféle yamahás műmájerekkel attol még itt vagyok és CBF-es vagyok....

Neeeeeeee vegyetek 250-est! Nekem is ez az első igazi motorom és semmi bajom vele sőt gyenge is kicsit nagyon.... CBF500 kiválló első motor... Csak a kanyarokba óvatosan ne úgy mint én a mátrában mert akkor könnyen törik de amúgy teljesen kezes motor.....
Ha érdekel valakit,nekem is van egy 2004-es CBR600F em,7000 km van benne. 10% tól lehet vinni...1.400.000 körüli az ár...bár még nem biztos hogy el kell adnom...lehet hogy szerzek zsét és akkor megmarad a kicsikém...
Dehogynem:) A piros Civic is megvan csak épp átépül:)
2004-es évjárat, 1400 km, 1.600.000. Ezüst.
Mennyiért??? Infó róla????