{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5578059] 2019. 12. 05. 20:38
Vidom
a helyes cbf500 service manual link...

https://ulozto.net/file/bTrY4C...
[#5577933] 2019. 12. 04. 20:42
Vidom
file:///C:/Users/1/Downloads/Honda%20CB_CBF%20500%20service%20manual.pdf

slow download

service manual cbf 500-hoz (cb500-hoz is.
[#5577932] 2019. 12. 04. 20:41
Vidom
Beirtam a motorszerelés topikba a linket, kb ezzel egyidőben.
[#5577886] 2019. 12. 04. 13:39
Vidom
Cbf 600-nal 2 1/4-ed. De nekem megy 1.5-el is, de akkor szegenyebb.

Probald meg a benzincsovon (csaprol lehuzva) a karbikat benzinnel feltolteni inditas elott.
[#5577863] 2019. 12. 04. 8:21
Zsolti78RR
Sziasztok Tagok!
Szeretném a segítségeteket kérni. Az alany egy 2004es, CBF500. Nyáron a vákuumos benzincsap cserélve lett rajta, onnantól hibátlan volt a gép. Most, hogy beállt a hideg, képtelenség elindítani. Ha ráhúzom a szívatót, akkor teljesen reménytelen. Ha a napi első indítást szívató nélkül indítom, akkor beröffen, néhány másodpercig jár, azután leáll. Gázadásra azonnal leáll. Innentől megint esélytelenség indítani. Hidegindítóra a légszűrő felől, beindul, de ha elfogy az anyag, akkor leáll. Volt karbi takarítás. Légszűrő takarítás. Ha egy félnapos szenvedés után beindul és jár egy darabig, onnantól tökéletesen indul bármikor. Szóval, gondoltam a karburátoron a levegőcsavar rossz beállítására de nem tudom, mi a jó állás. Illetve, ha valakinek volt már ilyen tapasztalata, és tudja a megoldást azt megköszönném, ha segítene rajtam!
Köszönöm szépen Nektek!
[#5565462] 2019. 09. 20. 11:52
molaci
Lehet az aktiváló link a levelező spam mappájába került. Néha előfordul.
[#5564513] 2019. 09. 13. 20:16
apatata
sziasztok
volt itt valakinek a honda cbf 1000 előtt banditja? 1200 vagy 1250-es
Kérdés az lenne milyen pozitív és negatív élmények vannak vgy voltak?!
üdv
[#5559034] 2019. 08. 04. 10:11
H&B
A Magyar Honda CBF Egyesületre gondolsz?
Én sem tudtam regisztrálni,de elkezdtem olvasni az elejétől.Még csak a 110.oldalnál tartok,de tulajdonképpen már egy csomó bennem felmerülő kérdésre választ kaptam.Nagyon jó csapat,hasznos tanácsokkal,ötletekkel.Csodálom a türelmüket mert az ismétlődő kérdésekre is lelkesen válaszolnak,pedig néha csak pár oldalt kéne visszaolvasni...
[#5559000] 2019. 08. 03. 19:26
Blazer
Sziasztok. Valamiért nem tudok regisztrálni a honda cbf klub oldalán. Nem küldi el az aktiváló linket. Tud valaki megoldást rá?
[#5556213] 2019. 07. 18. 9:31
CBJózsi
Az jó.
Az én feleségem "csak" 170, de folyton panaszkodik
[#5556081] 2019. 07. 17. 18:29
Vidom
Felesegem/fiam 175/180 magas. Eddig nem panaszkodtak.
[#5556072] 2019. 07. 17. 17:13
Blazer
A tartósság és vezethetőség az fő szempont nálam, tehát a Michelin lesz felrakva. Valaki szerelt már fel vízhőfok mérőt?
[#5556040] 2019. 07. 17. 13:08
CBJózsi
Doboz??? Van dobozom, támla is van rajta de...
Igazából inkább az a kérdés: hová esik neki a lábtartó.
Nem tervezek 5-600-at menni, kocsival szeretném vinni és ott helyben csillagtúráznék. Szerintem max. 3-400.

Cb 600 /900 f - cbf n és gsx750 van még a listámon, a lábtartó helyzete lesz a fő szempont szerintem. Nomeg az ár/állapot
Eddig elég volt és elég is lenne a mostani 125-ös is, de pont most készülök a Dolomitokba, oda nem az igazi...
[#5556031] 2019. 07. 17. 10:36
Vidom
Nekem S van. Mar mentem utassan napi 660 km is, de a napi 500-ak rendszeresek. Nekem zseles es szelesitett ules van rajta es a hatso doboz is sokat szamit sz utasnak.
[#5556030] 2019. 07. 17. 9:03
CBJózsi
Sziasztok!

Motor vásárlást fontolgatok, és igazából a 600 N tetszik legjobban - nyilván a darázshoz képest elég drága, de nem venném le a listáról.
Az esztétika mellett két kérdésem van vele kapcsolatban - ha valaki esetleg tudjná a választ.

1. Képen annyira nem nyilvánvaló: az utasnak kényelmesebb, mint a hornet?

2. Jól gondolom, hogy az újabb CBF 600 N műszerfala már ilyen a régieké meg mint a horneté?
https://www.ebay.de/itm/NEU-OR...

Ezek szerint egy tank-cserével lehet tenni a régibe is szintjelzőt?
Ez elég fontos pont mellette, a régi hornetekben nem volt és abba nem is lehet egyszerű utólag csinálni.
[#5556018] 2019. 07. 16. 21:53
Vidom
Ha igazan jo kanyarvadaszatot akarsz akkor conti road attact 2 v 3. Kb 8 ezer utan furcsa kopaskepe lesz, de 14-et elmegy. A legkonnyebben dontheto gumi. Ha a tartossag es a vezethetoseg e gyutt szamit akkor michelin pilot road 4 v 5. Pirelli angel gt-t keruld. Kb mindegyik 14 et megy el.
[#5556016] 2019. 07. 16. 21:28
demars
Gratula a vashoz!
Michelin Pilot Road 5 gumit vegyél rá! Nem olcsó, de cserébe q.va jó!
[#5556009] 2019. 07. 16. 20:36
Blazer
1,2m ft volt. 2 gyári doboz + 1 givi, jó láncszett, féktárcsák is még jók, gumik majd lassan cserések. 2 db szivargyújtó csatlakozó, fokozat kijelző, autómata láncolajzó, visszatöltés mérő, zselés ülés,ledes hátsó lámpa+index, bukócső amin van 2 menetfény. 79e km-el vettem. Hazaúton beleraktam szűk 200km-t de semmi szokatlant nem vettem észre.
[#5556008] 2019. 07. 16. 20:20
apatata
Szia mennyiért sikerült venned mennyi km-el milyen állapotban?
[#5555981] 2019. 07. 16. 17:55
Blazer
Sziasztok. A hétvégén sikerült hozzájutnom egy Honda CBF 1000 2008 ABS-es modellhez. Eddig minden jó, meglepett, hogy ilyen jól kezelhető. Az elején kicsit furcsa is volt. Annyi kérdésem lenne, hogy nektek milyen gumi vált be? Az enyémen most bridgestone bt023 van rajta de nem egyenletes a kopása, ezért majd le szeretném cserélni.
[#5552982] 2019. 06. 23. 19:20
ujvi
A szervo motor amiről korábban írtam, tökéletesen működik már 7000km ment a gépbe, és gond nem volt vele, szóval a korábbi végállás "megmutatás" jó
megoldásnak bizonyult.
[#5527535] 2019. 03. 06. 7:18
Vidom
meg a zsebedben sem
[#5527532] 2019. 03. 06. 6:57
ujvi
Nos, beszéltem a szervizel ha rossz a szervo 91ezer indokkal rendelnek másikat, de ők még ilyet nem cseréltek és nem is tudnak róla hogy hibásodott volna meg.
Nincs be avatkozási lehetőség, a szervo motor végállás vezérelt, ha nincs fogaskerék törés akkor a működtető bowdenek beállítása okozhat gondot.
Így szét szedtem a motort, fogaskerekek rendben, bowdeneket helyre tettem 3mm holtjátékra feszítettem és a jelenség ugyanaz
Szét megint szervo teker jobbra teker balra, könnyen forog, ráadtam a gyújtást szervo beállt alapra, na így össze raktam és tökéletesen műkszik ,
Tehát csak végálláson kel összerakni mert így tudja a pozíciót, hogy honnan hová kell nyitnia Öröm-boldogság rendben működik
Így nem kellett mélyebbre ásni az elektronika rejtelmeiben
[#5527461] 2019. 03. 05. 20:05
Vidom
miért nem nézel kapcsolási rajzot, hogy mi és honnan vezérli?
[#5527322] 2019. 03. 05. 7:26
elektro-motor
Én is ezt javaslom Neked!