Teljesen mindegy, a biztik se biztos hogy ugyanolyan sorrendben vannak, de a fedélen elvileg fel van tüntetve mi tartozik hozzájuk. Egy ilyen komplex hiba, amikor egyszerre sötétülnek el a felsorolt visszajelzők és nem működnek az órák, gyanítom hogy a közös biztosított kör valamelyik elemének szakadásából vagy lazulásából adódhat, de még az is lehet hogy csak a bizti ment el, de annak az okat is ebben a körben kell keresni.
Nagy valószínüséggel azon a körön kell keresgélni amit egy 10A-os bizti lát el a nyereg alatti biztosíték dobozban. Arról a biztiről ágaztam le egy kisebb biztivel a láncolajozóhoz, amikor ezt a 10A-os biztit kivettem, ugyenezek a jelenségek voltak nálam is, mint amit leírtál. Nekem nem CBF-em van, de nem hinném hogy nagy eltérés lenne a Honda típusok között. A képen látod melyik biztire mutatok, egy ellenörzést megér.
Sajnos hirtelen nem találok csak régebbi évjárat huzalozási diagramját...így sok okosat nem tudok az alapján mondani. Amit a helydben megnéznék, és kitakarítanék, az a kormány lévö kapcsolószektorok. àltalában egy két csavar fogja ( egy pici csap pozicionálja!!!). Szét kell nyitni és megnézni, hogy nincs -e benne oxidáció, eletrolitos-fehér kiválás, kosz. Szintén kinyitnám a biztisitékok dobozát, és ott is megmozgatnám a biztosítékokat, meg a 30A-peres biztositékot (az valahol a öninditó reléje körül szokott lenni.)
Az ábra mutat még egy testelési-földelési pontot a müszer környékén, azt is érdemes lenne megkeresni, és a jomodoruség jegyében megtakarítani.
(Valamelyik nap elég szép eredményeket értem el 20%-os ecettel egy lámpa érinkezöin amiben kifolyt a sav az elemböl. Csak utána vizzel alkohollal(féktisztitó) el kell távolítani az ecetet.)
Segítséget szeretnék kérni. CBF500/2007. Motor indul, világítás tökéletes, műszeregységen viszont csak a világítás (indexek+reflektor) visszajelzői világítanak.
Sebesség+fordulatszám mérő beállt 0-ra, üreset, olajnyomást, tartalékot nem jelzi. Csatik átnézve, minden átad. Találkozott már valaki bármi hasonlóval?
Egyszer egy egész napos esőben motorozás után már csinálta ezt, de utána kb 20 km után újra működött minden. Most viszont beázás kizárva.
Valaki le tudna merni a 600-as karbis cbf-en, hogy a karburatorbol jovo, a vizpumpahoz csatlakozo csonel a vizpumpa feloli reszen a cso vegetol merve hol kezdodik a csore huzott fekete vedocso?
Helló márkatársak! Az után érdeklődnék, ha van tapasztalat valakinek Honda cbf 600 porlasztó javitásban, hogy mennyire érzékenyek az úszó {benzin) szintre? Service manuál.:13,7mm. Új tűszeleppel14-14,2 lett, állítási lehetőség nincs. Azt írja rossz érték esetén cserélni. Tűréshatárt nem ad meg! A szintérzékenységre abból következtetek, hogy tized pontossággal adták meg.
Köszi, ez jól hangzik. Ha csak a generátor érzékeny, azt ki lehet bírni. Városban nem nagyon motorozok, a rövid "csapatásokra" meg marad a Ducati. A Hondát inkább utazósabb motornak szánnám. A munkahelyem 30 km-re van, szóval ez is inkább ez a kategória, meg sokszor megyünk 200+ km-es köröket (tengerpart oda-vissza 500+ inkább). Helyi motor lesz a hanyatló nyugaton, nem szeretnék magyar papírosat erre a célra.
Szia!
Nem tudom aktuális e még a motorvásárlás?De mindenképp jó választás a motor, viszont készülj fel városi tötymörgést nem fogja bírni.Nagyon melegszik, és lesül a lábad.Genertáor hiba élő jelenség, de szinte mindegyik motornál csak ezeknél fokozottaban. Voltam a hondánál, beszéltem akik ebbe benne voltak, vannak, egy rendes javítás megoldja a problémát.Nem lehet tudni mennyit bír a gyári, van akinél 16000 nél kiment, van olyan aki 100000 felett jár és gyári.Nekem már tönkrement, de nem gáz veszel egy autoaksit az utas fogja a kezében és kiveszed a biztosítékokat, csak a létfontosságú dolgok maradjanak, és mehetsz tovább, haverom így jött haza Albániából.Viszont könnyebben kezelhető mint a 600-as tesója, fordulékonyabb, több erő van benne alul, de felül nem izgalmas annyira tényleg egy gőzhenger csak megy.Szóval ne félj tőle igazi mindenes motor.
Szia!
Több minden van teritéken.FJR 1300, CBF 1000 2. generáció, Triumph Tiger 1050 sport, Fz1, többet kipróbálok és meglátom mi lesz.FJR tűnik legkevésbé esélyesnek a súlya miatt de nagyon tetszik.
Nekem volt már az összes CBF-em. 500, 600, ezredes van jelenleg.Soha nem nézem a fogyasztást, csak néha beszélgetjük, de egyedül az 500-as tudott 4,5-5 között enni gyenge tempóban.Ezredes ha hajkurászva van sík úton, akkor tud enni 7 litert is de normál tempóban 5,5 liter, hegyi élménymotorozásnál se eszik többet, hisz akkor sok a motorfék.Ezek az irreális értékeket ellehet biztosan érni, de ilyenkor felteszem a kérdést mindig magamnak, motorozunk vagy talicskázunk, és nem merjük forgatni a motort, hogy élményt adjon és ezt nem a nagy sebességre értem.Egy kanyargós hegyi szakaszon csak 2. ba 3. ba pörgetem hisz nem 2000-es fordulatra vannak tervezve.De mindenki más ezt is megértem, van akinek elmegy 20 ezret egy gumi nekem 10-14 ezer közt megy a kukába.
Bocsánat urak ha bárkit is megbántottam, szándékosan fogalmaztam így mert, most csak motorozgatás van a tavaszi időjárásban,szerintem egyszeri mérés volt nem pedig 20000 km átlaga, minél nagyobb a merítés annál pontosabb a mérce,.
Most én az 1000-el is bent maradok 4,6L-ben de ahogy javul az idő, 1 literrel hosszabb is lesz.
Az evjaratokban nincs valtozas az injektoros megjeleneseig. Ha ez inkabb test problema lesz.
Sajnos hirtelen nem találok csak régebbi évjárat huzalozási diagramját...így sok okosat nem tudok az alapján mondani. Amit a helydben megnéznék, és kitakarítanék, az a kormány lévö kapcsolószektorok. àltalában egy két csavar fogja ( egy pici csap pozicionálja!!!). Szét kell nyitni és megnézni, hogy nincs -e benne oxidáció, eletrolitos-fehér kiválás, kosz. Szintén kinyitnám a biztisitékok dobozát, és ott is megmozgatnám a biztosítékokat, meg a 30A-peres biztositékot (az valahol a öninditó reléje körül szokott lenni.)
Az ábra mutat még egy testelési-földelési pontot a müszer környékén, azt is érdemes lenne megkeresni, és a jomodoruség jegyében megtakarítani.
(Valamelyik nap elég szép eredményeket értem el 20%-os ecettel egy lámpa érinkezöin amiben kifolyt a sav az elemböl. Csak utána vizzel alkohollal(féktisztitó) el kell távolítani az ecetet.)
Üdv
István
Segítséget szeretnék kérni. CBF500/2007. Motor indul, világítás tökéletes, műszeregységen viszont csak a világítás (indexek+reflektor) visszajelzői világítanak.
Sebesség+fordulatszám mérő beállt 0-ra, üreset, olajnyomást, tartalékot nem jelzi. Csatik átnézve, minden átad. Találkozott már valaki bármi hasonlóval?
Egyszer egy egész napos esőben motorozás után már csinálta ezt, de utána kb 20 km után újra működött minden. Most viszont beázás kizárva.
Köszi előre is.
Valaki le tudna merni a 600-as karbis cbf-en, hogy a karburatorbol jovo, a vizpumpahoz csatlakozo csonel a vizpumpa feloli reszen a cso vegetol merve hol kezdodik a csore huzott fekete vedocso?
Tehat a vizpumpa feloli resztol szamitva.
Koszi.
Lenne egy eladó CBF 600 bal faridomom,kisebb csúszásnyommal.Törve,repedve nincs.
Ára:10.000Ft
Köszi, előbb el kell adni a mostanit addig csak a próbálgatások vannak.Trimuphot próbáltam már egy, kettőt, nem rossz.
Nem tudom aktuális e még a motorvásárlás?De mindenképp jó választás a motor, viszont készülj fel városi tötymörgést nem fogja bírni.Nagyon melegszik, és lesül a lábad.Genertáor hiba élő jelenség, de szinte mindegyik motornál csak ezeknél fokozottaban. Voltam a hondánál, beszéltem akik ebbe benne voltak, vannak, egy rendes javítás megoldja a problémát.Nem lehet tudni mennyit bír a gyári, van akinél 16000 nél kiment, van olyan aki 100000 felett jár és gyári.Nekem már tönkrement, de nem gáz veszel egy autoaksit az utas fogja a kezében és kiveszed a biztosítékokat, csak a létfontosságú dolgok maradjanak, és mehetsz tovább, haverom így jött haza Albániából.Viszont könnyebben kezelhető mint a 600-as tesója, fordulékonyabb, több erő van benne alul, de felül nem izgalmas annyira tényleg egy gőzhenger csak megy.Szóval ne félj tőle igazi mindenes motor.
Több minden van teritéken.FJR 1300, CBF 1000 2. generáció, Triumph Tiger 1050 sport, Fz1, többet kipróbálok és meglátom mi lesz.FJR tűnik legkevésbé esélyesnek a súlya miatt de nagyon tetszik.
Nekem volt már az összes CBF-em. 500, 600, ezredes van jelenleg.Soha nem nézem a fogyasztást, csak néha beszélgetjük, de egyedül az 500-as tudott 4,5-5 között enni gyenge tempóban.Ezredes ha hajkurászva van sík úton, akkor tud enni 7 litert is de normál tempóban 5,5 liter, hegyi élménymotorozásnál se eszik többet, hisz akkor sok a motorfék.Ezek az irreális értékeket ellehet biztosan érni, de ilyenkor felteszem a kérdést mindig magamnak, motorozunk vagy talicskázunk, és nem merjük forgatni a motort, hogy élményt adjon és ezt nem a nagy sebességre értem.Egy kanyargós hegyi szakaszon csak 2. ba 3. ba pörgetem hisz nem 2000-es fordulatra vannak tervezve.De mindenki más ezt is megértem, van akinek elmegy 20 ezret egy gumi nekem 10-14 ezer közt megy a kukába.
Roli
Most én az 1000-el is bent maradok 4,6L-ben de ahogy javul az idő, 1 literrel hosszabb is lesz.
Akkor nem is olyan szar motorjaim vannak!
2004-es, karbis
Rövidebb egy két órás kergetőzéskor még feljebb kúszik.