Hát köszi a segítséget. Nagyon picit húztam a láncon, 4,5 cm-t lógott, de még nem volt olyan idő, hogy kipróbáljam. A hátsó lánckerék és a lánc tökéletes. Az elsőt még nem néztem, nem vettem le a deknit. Az lesz a következő. Középsztendert esetleg valaki nem árul itt? Szeretnék venni rá egyet.
Lánckerekek állapota milyen? Ha kopottabb akkor emelhet a láncszemen mikor aláfut kicsit. Inkább az elsőnél jellemzőbb először, mert ugye sokkal hamarabb kopik, mivel jóval többet forog mint a hátsó.
A lanc kormyeken nezelodnek. Gyorsitaskor feszes, motorfeken feszes, ha jatek/logas/kotyogas van a rendszerben az pont ott lesz latvanyos vagy hallhato, amikor a ket allapot kozott valt (motorfekre gazt huzol) avagy amikor nem visz at annyi erot, hogy a rendszer jatekat elkendozze.
Laza lanckerek, szar hatso meneszto, deformalt vagy kopott bordak a kihajtotengelyen... legalabbis ott keresnem eloszor
Sziasztok! Hátha tudja valaki a megoldást. CBF1000 vasam an, a jelenség a következő. Üzemmelegen elő jön egy. Nem állandó, de visszatérő, fordulatszámmal nem összefüggö csattogó, kopogó hang egyenletes tempónál. Lassításkor, gyorsításkor nincs. Már hülyét kapok tőle. Igazából be sem tudom határolni pontosan honnan jön. A blokknak gyönyörű hangja van, azt kizárnám. Meg mint írtam a hang nincs összefüggésben a fordulattal és csak egyenletes tempónál van
meleg motornál. Hidegen semmi. Ha valakinek esetleg van ötlete, megköszönöm.
No, ezt passzolom. Nem vezettem ilyen stílusú motort 17 éve, csak cirkálós/csopperes tapasztalatom van vele és az nem pozitív. Ezeken az előre dőlős motorokon lehet van haszna.
Nem biztos, hogy csereltek, lehet csak le lett fujva, homokszorva vagy alaposan lepucoltak. Elegge szar helyen van, sar, kavics, stb. megbombazza, hamar lesz ocsmany. Orulj neki, hogy ezen meg ilyen szep :)
Az ott egyebkent az olajhuto csatlakozasa, egy ontott aluminium tomb, benne olajjaratokkal, mozgo alkatresz asszem nincs is benne.
Sziszasztok. 1000es CBFet vennék, 2007es. Képeken azt szúrtam ki, hogy a duda nem eredeti, ez még nem is érdekelne. De az olajfiltertől jobbra lévő valami, elég fényes, gonolom cserélve volt. Mi az, miért kellhetett cserélni?
Az a furcsa, hogy mondjuk két hétig probléma nélkül indul, utána meg gondol egyet és alig akar.
Olyan is volt már, hogy egy óra pihenés után is nehezen indult. Gyakorlatilag még szinte üzem meleg volt.
Azért még egyszer köszi a segítségeket mindenkinek !
Látatlanban csak ötletelünk. Kicsit ránéztem kinti fórumokra, ott jött elő többeknél a sztender hülyesége (amit valaki tök véletlenül vett észre), volt, aki ki is iktatta a biztonsági kapcsolót.
Volt, akinél a kulcs elfordításakor, amikor a benzinpumpa "megindult", alkalmanként pár csepp porlasztatlan benzin ugrott a torokba, ami túldúsította a keveréket és attól indult nehezen - neki a full nyitott gázzal indítózás után a második, csukott gázkaros próbára röffent.
Aztán olyat is láttam, akinek a kipufogóján az O2 szenzor volt kehes és arra javult.
Puskát kellett volna hozni ehhez a melóhoz, Vincent. :D
Köszi a válaszokat! Az injektorokról nem tudok mit mondani. Annyi még, hogy gyakran előfordul az is, hogy indítózás közben hallani, hogy el-el kapja pillanatokra mielőtt beindulna. De azt sem egyből, hanem nyomni kell egy ideig a gombot, vagy csak második próbálkozás után.
Laza lanckerek, szar hatso meneszto, deformalt vagy kopott bordak a kihajtotengelyen... legalabbis ott keresnem eloszor
meleg motornál. Hidegen semmi. Ha valakinek esetleg van ötlete, megköszönöm.
"Judit hajat egyik oldalon hagyomanyos samponnal, a masik oldalon az uj Head & Shoulders-szel mostuk" ? :D
Maga a blokk kicsit gyér, láttam már ilyet, valamilyen tisztítószer kimarja.
https://www.otomoto.pl/oferta/...
Az ott egyebkent az olajhuto csatlakozasa, egy ontott aluminium tomb, benne olajjaratokkal, mozgo alkatresz asszem nincs is benne.
CBF 1000 - m van, nemsokára eladó lesz, mert Triumphot veszek.
Esetleg felraknám ide, hátha valakit érdekel.
Olyan is volt már, hogy egy óra pihenés után is nehezen indult. Gyakorlatilag még szinte üzem meleg volt.
Azért még egyszer köszi a segítségeket mindenkinek !
Látatlanban csak ötletelünk. Kicsit ránéztem kinti fórumokra, ott jött elő többeknél a sztender hülyesége (amit valaki tök véletlenül vett észre), volt, aki ki is iktatta a biztonsági kapcsolót.
Volt, akinél a kulcs elfordításakor, amikor a benzinpumpa "megindult", alkalmanként pár csepp porlasztatlan benzin ugrott a torokba, ami túldúsította a keveréket és attól indult nehezen - neki a full nyitott gázzal indítózás után a második, csukott gázkaros próbára röffent.
Aztán olyat is láttam, akinek a kipufogóján az O2 szenzor volt kehes és arra javult.
Puskát kellett volna hozni ehhez a melóhoz, Vincent. :D
Kulfoldi forumokrol remlik ilyesmi, hogy felhajtott sztenderrel valamiert sokkal hamarabb elkapja, mint oldalsztenderen probalkozva.
Fura allat ez.
Esetleg a fesszab hibája?