Honda CBF

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Férfiasabb jármű mint az újabbik!
Sziasztok.
Keresek megvételre Hona CBF 1000.- es motort.Anyagi okok miatt valószínű, hogy csak az első széria jöhet szóba...
CBF 500/600/1000 -re GIVI gyorszáras oldaldoboz konzolszett V35 dobozpárral eladó.
Ugyanitt 500-600 középsztender.
Tel:70-3179083
Sziasztok !
Azt szeretném kérdezni, hogy az 1000-es Cbf-be (SC64) tehetek e hagyományos gyertyát?
Mert jelenleg iridiumosak vannak benne.
A választ előre is köszi
képek lemaradtak
Sziasztok, eladó lett a CBF 1000FA motorom 2010-es SC64, ha esetleg érdekel valakit,
jól karbantartott, nagyon jó műszaki állapotú, jól felszerelt: Markolatfűtés, kormány magasító, hátsó sárvédő, Wilbers első teleszkóp, láncolajozó, Új hátsó fék, jó lánccal, új akkumulátorral, friss olajcserével!
Nem zsákba macska, dokumentált szerviz háttérrel.
Érdeklődni üzenetben, ha kérhetem .
Én 600-on kivettem az üresjárati kapcsolót,és a tömítés vastagságából reszeltem egy kicsit és így beéri a kapcsoló amihez hozzá kell érnie.Ennek már vagy 4 éve,azóta jó!
Sziasztok !
Cbf 1000-es(SC64) motoromon nem világít az ürest jelző kontroll lámpa. A lámpa nem égett ki. Hol keressem a hibát?
Sziasztok! Jó állapotú CBF 600 S-t keresek, 2008-as évjárattól (ami már injektoros), ABS-szel. Aki tud ilyen eladó példányt, kérem jelezze magánban. Köszönöm szépen előre is!
Eddig körülbelül 7 hónapja lovagolok. Első bicikliként vettem egy Honda CBF125 -öt. Nagyon ragaszkodtam a motorozáshoz, és augusztusban szeretnék frissíteni egy Suzuki SV650S -re.

Azt akartam kérdezni, hogy van -e valakinek más problémája a Honda CBF 125 -tel.

Az első 2 hétben, amikor megvettem a kerékpárt, elromlott a sebességmérő. Mindig azt hittem, hogy a Hondáinak megbízhatónak kell lenniük, ami elvezet a kérdéshez, vajon véletlenül szereztem -e be egy új Hondát, amely nem a jobb minőségű anyagokból készült, és így tovább.

Körülbelül 2 hónappal később 5 szűk pont volt a láncomban. Nem tudom, hogyan történhetett ez, mivel folyamatosan tisztítottam a láncot és általában a kerékpárt. Ismét ugyanaz, mint fent, olcsóbb alkatrészek?

A minap leeresztettem a kerékpárt, ami fájdalmas volt, de elég gyorsan túltettem magam rajta, de ma elkezdődött a "Bunny Hopping". Azt hiszem, ez a neve, körülbelül 10 perces lovaglás után.

Mindezek a problémák, amelyek a kerékpárommal és a Honda -val történtek, nagyon elriasztottak.

Bárki, akinek hasonló problémái vannak a CBF125 -tel, vagy én csak szerencsétlen vagyok.
Szerintem sehogy. Egyszerűen közé van téve a hátsó rugóstag (nem kutyacsontos megoldás) igy keresned kellene egy rövidebb rugóstagot. Azt meg az elejét is ültetni kellene.

https://www.bike-parts-honda.c...

vagy szétveteted a hátsó rugóstagot és közé tesze egy rövidebb rugót. Pl ezt.

https://www.bike-parts-honda.c...

de az elejét szintén süylesztened kell.
Sziasztok, cbf 250-en nem tudjátok hogyan lehet állítani a hátsó tagon? Pár centi jól esne az ülés magasság miatt. :) Ülésből már faragtunk, de 163 centi mélységemmel még így is pipiskedek.
Köszönöm!
15/43 a cbf
A kepen valoban nem latszik csak az hogy gyari ertek. A teljes kepernyon latszik a final ratio-nal a program szerinti elso es hatso lanckerek fogszam is.
Ezt ertem es ebben igazad is van. De mive erzesre gyorsabban ment ezert kerestem ki a gyari beallitas ertekeit.

Viszont mindegy milyen modositast eszkozolsz az ora ugyanannyit mutat ugyanazon fordulatnal mert nem a kerekrol hanem a valtobol veszi a jelet. Legfeljebb az ora csal tobbet.
Teljesen igazad van figyelmetlen voltam...
Bocs, de még mindig nem tudom mennyi az a gyári de most.már rákeresek.
Csak bocsáss meg de a ("Gearing Commanderben" alapból 3 áttételt hoz fel, mindegyik mást mutat adott fordulathoz és sebességhez), de nem is ez a lényeg hanem amit képet beszúrtál abból nem derül ki milyen a kis lánckerék fogszáma és milyen a nagy lánckerék fogszáma mert ezek befolyásolják ugyanúgy az adott sebességben és fordulaton a sebességet, nem csak a végét. És nem kötekedni akarok csak akkor teljes az infód ha tudom milyen áttétellel jön ki ez az érték.
Szerintem ennel a ket motornal az attetel valtoztatas nem befolyasolja a mutatott sebesseget csak a valos ertekre gan hatassal. Egyebkent gyari mind ketto.
Bocsi, hogy beleszólok, de ott van, hogy "Stock"...azaz a gyári.
Szia, Bocsi hogy beleszólok de az áttételezést nem Írtad ki mert az sem mindegy hogy mekkora lánckerekekkel van számítva a hajtás.
Közben találtam egy linket. Hát érdekes.

https://www.gearingcommander.com/
Sziasztok,

akinek CBF 600 van megnézné (én már nem emlékszem rá), hogy 1-esben alapjáraton mennyivel megy? (Ha van középsztender azon is jó a garázsban.)

Hétvégén gurultam a V4-el és meglepődtem, hogy 1-esben alapjáraton 10 km/h felett megy. Ez városbeli araszoláskor majd meg kell szoknom, emlékeim szerint a CBF egyensúlyozási határon poroszkált.
Sziasztok !
CBF 1000 SC 64-es motoromon olyan probléma lépett fel, hogy egy hidegebb időben be szerettem volna indítani és az önindító forgott, hallatszott a hangja, de nem forgatott meg semmit.
Rögtön elengedtem aztán megint indítottam és másodjára már jó volt. Azóta még kétszer megismételte, második indítózásra mindig jó volt.
Egész nyáron és ősszel nem csinált ilyet.
Mi lehet a baj ?