Kezdjétek a szelephézagok ellenőrzésével, beállításával. Több ízben hallottam ilyenről, hogy az indiában gyártott kis CBF ilyet művel, ha a szelephézagok túl kicsik.
Ha az nem segít, a fojtószelepházon van egy alapjárati levegőszelep (kis fekete lóf_sz gumicsővel, lásd kép), az kéne korrigálja az alapjárati működést.
Sziasztok. Injektoros CBF 125-el lenne kérdésem. Hidegen indul, de pár másodperc múlva le esik az alap járat és, van hogy meg is áll. Azonnal indul újra, de többször meg csinálja. Volt, hogy kereszteződésben meg állt és nem indult. Kb 5 perc kínlódás után kapta el. Mi lehet a baj? Kösz.
Sziasztok. Múlt év elején vásárolt 2006os CBF 1000-én mikor vettem, láttam hogy volt generátor cserélve (kábel nem ott volt elvezetve ahol kell, lényegtelen), és tudtam hogy ezeknek széria generátor hibája van, na mondom jó, ez már átesett rajta, már volt cserélve, csak jó lesz. Minőséget mondjuk nemtudom milyet tettek bele.
Ma dugóban állva alapgázon, pukkant a motorból egyet, kilőtt egy kis olajat a gumi tömítésen, ahol a generátor kábeja jön ki. Motor ment a vontatóra. Mit ajánlatok, mit tegyek, mivel lehetne elkerülni a következőkben ezt? Minőségibb generátor? Általában a feszültségstabilizátort (vagy minek hívják azt az ülés alatt oldalt) is cserélni kell?
A műszerben a sárga-zöld és a zöld-fekete közt kell mérni oszcilloszkóppal vagy multiméter + csúcsfesz. adapterrel. Utóbbit a Honda árulja, mint célszerszámot, de otthon is megépíthető az alábbi rajz alapján. Ezt kell a multi és a motor közé tenni.
Ha itt megvan a jel és minimum 10.5V a csúcsfeszültség, akkor az ECU jó és a műszer halt le. Ha nincs kellő jelszint és a vezetékezés nem sérült, akkor az ECU-ban van a baj.
Szevasztok,
2008as cbf600n-hez kérnék segítséget. Nem mutat a fordulatszám mérő. Honnan veszi a jelet? Mi lenne a jó mért érték ha kimérnénk? Hol a jeladó?
Előre is köszi.
Angel St-t használok a zzr-en miota meg van. Mást nem próbáltam.meg rá mert arra nagyon jó gumi esőben is, melegben is. A GT kicsit keményebb, tartósabb de még nem próbáltam.
A ducatin scorpion van az is jó választás, legalábbis arra a motorra.
Bridgestone S21, S22, S23. A 21-22 sportosabb természetű, a 23 túrásabb. Vérmérséklet kérdése.
Többek szerint jobbak, mint a Michelin Pilot Road széria, azok állítólag hamar vásnak el.
Ha az nem segít, a fojtószelepházon van egy alapjárati levegőszelep (kis fekete lóf_sz gumicsővel, lásd kép), az kéne korrigálja az alapjárati működést.