{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5678807] 2021. 02. 24. 14:32
ujvi
[#5678793] 2021. 02. 24. 12:54
Vidom
15/43 a cbf
[#5678791] 2021. 02. 24. 12:54
Vidom
A kepen valoban nem latszik csak az hogy gyari ertek. A teljes kepernyon latszik a final ratio-nal a program szerinti elso es hatso lanckerek fogszam is.
[#5678789] 2021. 02. 24. 12:45
Vidom
Ezt ertem es ebben igazad is van. De mive erzesre gyorsabban ment ezert kerestem ki a gyari beallitas ertekeit.

Viszont mindegy milyen modositast eszkozolsz az ora ugyanannyit mutat ugyanazon fordulatnal mert nem a kerekrol hanem a valtobol veszi a jelet. Legfeljebb az ora csal tobbet.
[#5678785] 2021. 02. 24. 11:46
ujvi
Teljesen igazad van figyelmetlen voltam...
Bocs, de még mindig nem tudom mennyi az a gyári de most.már rákeresek.
[#5678784] 2021. 02. 24. 11:34
ujvi
Csak bocsáss meg de a ("Gearing Commanderben" alapból 3 áttételt hoz fel, mindegyik mást mutat adott fordulathoz és sebességhez), de nem is ez a lényeg hanem amit képet beszúrtál abból nem derül ki milyen a kis lánckerék fogszáma és milyen a nagy lánckerék fogszáma mert ezek befolyásolják ugyanúgy az adott sebességben és fordulaton a sebességet, nem csak a végét. És nem kötekedni akarok csak akkor teljes az infód ha tudom milyen áttétellel jön ki ez az érték.
[#5678750] 2021. 02. 24. 10:18
Vidom
Szerintem ennel a ket motornal az attetel valtoztatas nem befolyasolja a mutatott sebesseget csak a valos ertekre gan hatassal. Egyebkent gyari mind ketto.
[#5678730] 2021. 02. 24. 9:14
K.István.
Bocsi, hogy beleszólok, de ott van, hogy "Stock"...azaz a gyári.
[#5678703] 2021. 02. 24. 7:30
ujvi
Szia, Bocsi hogy beleszólok de az áttételezést nem Írtad ki mert az sem mindegy hogy mekkora lánckerekekkel van számítva a hajtás.
[#5678650] 2021. 02. 23. 18:51
Vidom
[#5678649] 2021. 02. 23. 18:51
Vidom
Közben találtam egy linket. Hát érdekes.

https://www.gearingcommander.com/
[#5678642] 2021. 02. 23. 18:10
Vidom
Sziasztok,

akinek CBF 600 van megnézné (én már nem emlékszem rá), hogy 1-esben alapjáraton mennyivel megy? (Ha van középsztender azon is jó a garázsban.)

Hétvégén gurultam a V4-el és meglepődtem, hogy 1-esben alapjáraton 10 km/h felett megy. Ez városbeli araszoláskor majd meg kell szoknom, emlékeim szerint a CBF egyensúlyozási határon poroszkált.
[#5665898] 2021. 01. 03. 18:24
gabesz78
Sziasztok !
CBF 1000 SC 64-es motoromon olyan probléma lépett fel, hogy egy hidegebb időben be szerettem volna indítani és az önindító forgott, hallatszott a hangja, de nem forgatott meg semmit.
Rögtön elengedtem aztán megint indítottam és másodjára már jó volt. Azóta még kétszer megismételte, második indítózásra mindig jó volt.
Egész nyáron és ősszel nem csinált ilyet.
Mi lehet a baj ?
[#5664296] 2020. 12. 27. 16:33
Vidom
Honda gyári topscase eladó, 45 literes. Ára: 48.000 Ft. A szin miatt referencia tárgyak vannak mellette. Háttámla, gyári belső szőnyeg, egy kulcs. Platni nincs hozzá, de a jófogáson és képesmotoron is hirdetnek.

A festék leverődés a zár felett és a jobb oldalon a közepén fénytörési hiba minimális festékhiánnyal.
[#5662051] 2020. 12. 18. 21:35
Szuti
Kőszőnőm sikerült !
[#5660790] 2020. 12. 12. 14:32
Vidom
Nekem foleg mosas utan mozgott. Kiszaritottam ( nem mostam 2 hetig) majd alanyultam csavarhuzoval ket helyen es ecetsavas szilot nyomtam be keveset. Utana megforgattam elore, hatra beigazitottam es egy hetig nem nyultam hozza.
[#5660750] 2020. 12. 12. 11:41
H&B
[#5660746] 2020. 12. 12. 11:36
Szuti
Sziasztok honda cbf 1000 sc58-om bal oldali fütőtt kormánymarkolat csúszkál hogy lehet rőgzíteni?
[#5655854] 2020. 11. 18. 7:27
versenycica
[#5655746] 2020. 11. 17. 15:08
K.István.
"szerintem túl sokáig kell pörgetnem mire elkapja." "már négy-öt másodpercig kell önindítóznom mire beindul"

Ha nincs baja, akkor keresel magadnak? Nincs ezzel semmi gond.Miért kéne nyáron ugyan úgy indulnia mint jóval hidegebb idöben. Örülj neki, hogy nem kapja el azonnal hüvös idöben. Van ideje felépülni az olajkörnek a vastagabb olajjal is.
Jellemzöen a hideg motor viselkedése nem meghatározó, mert nem "üzemi állapot".
A hidegebb idöben több üzemanyag csapodik le a hideg felületeken, így tovább tart hogy felépüljön az égestérben az éghetö keverék...Akkor kell hozzányúlni, ha nem indul el. A kötelezö karbantartásokat el kell végezni a használat függvényében aztán ...
[#5655742] 2020. 11. 17. 15:03
mosön
1000-es CBF-en hasonló dolognál segített az,hogy átálni OMW benzinre +gyertya csere.
[#5655728] 2020. 11. 17. 13:57
gabesz78
Igen megvárom az AC hangját.
100-as shell benzinnel járok.
Légszűrő rendben, gyertyacserét tavaszra szezonkezdetre terveztem, injektorszinkront nem tudom mikor volt (fél éve van nálam a motor).
Akkor tavasszal megnézetem az injektorokat és a benzinpumpát + gyertya.
Köszi a választ !
[#5655629] 2020. 11. 16. 20:34
Vidom
Jó pár kérdés:
- milyen benzinnen jársz?
- gyertya csere mikor volt?
- injektorszinkron mikor volt?
- benzinpumpa nyomása ellenőrizve lett
- levegőszúrő csere mikor volt

Vagy nem megfelelő a kevekék összetétele (sokat vagy keveset kap), Mi történik akkor, ha egymás után (mondjuk 3-4-szer adod rá a gyujtás, megvárod az ac hangját és utána inditasz?
[#5655606] 2020. 11. 16. 19:51
gabesz78
Üdvözletem !

Van egy 2010-es Honda Cbf 1000 Fa típusú motorom.
Az lenne az észrevételem, hogy amikor be akarom indítani, szerintem túl sokáig kell pörgetnem mire elkapja.
Gyakorlatban ez azt jelenti, hogy hidegen 1-2 nap állás után már négy-öt másodpercig kell önindítóznom mire beindul, nyáron picit kevesebb, de ilyenkor már hosszabb ideig tart, pedig még javában plusz fokok vannak. Melegen is tovább tart neki beindulni mint szerintem kellene.
Az akksi rendben van pörget rendesen és ha beindul onnantól már semmi probléma nincsen, se alapjáraton, se menet közben.
Gondoltam esetleg üzemanyagrendszer dugulására vagy a befecskendezők hibájára.
Ajánlgattak nekem különféle benzinbe való adalékokat az üzemanyagrendszer és az injektorok tisztítására, de ezektől tartok egy kicsit.
A válaszot előre is köszönöm
[#5650374] 2020. 10. 28. 22:16
kantorbalu
Olajcsere, állítás megvolt. Azt látom, hogy 20w-50 a gyári ajánlás, de 10w-50 Motult kapott.
Álló helyzetben csak gázfröccsel van meg az üres.
Menet közben jobb a helyzet. Az üres 2-ből álló helyzetben gázfröccsel sem jön, csak 1-ből.
Nem sokára szétszedjük, megnézzük a lamellákat, kosarat. Aztán majd így tovább!