Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Plexi: www.puig.hu
De startlapon rákeresel a motorplexire...és ott is lehet nézelödni!
Enyém úgy tudom,majdnem 14.000Ft volt.
www.aquamarin.hu
(én itt vettem)

Se szelep,se hézagállitás,enyém nem volt kötelező szervizen...és mégsincs baja!
Lácot szorgalmasan fújom,tisztitom,olajat 4000-5000km-erenként kidobom...+szürő.
Annyit kell jövöre költenem,hogy 14000km-er után,(2év),lánc és fogaskerékcsere!
(majd jövőre)
Amugy hálás egy gép,ésszel kell menni vele,nem arra van,hogy csutka gázzal huzassuk...
Helló!

Én mostanában voltam 12000-en ami =24000HUF-al.
Nekem van egy olyan problémám,ami abban mutatkozik meg hogy ha megállok a meleg motorral kb 10 percre és utánna beinditom nincs alapjárat pedig a motor meleg.
Ja és kellett szelephézagot állítani,és még mondta a szerelő hogy menjek vissza 1000km után mert lehet hogy szelepcsere
Nem azt mondom hogy szar a vas mert nem az de sajnos nem szállok el tőle,én jobbra számítottam.

Ha Isten is úgy akarja akkor beinvesztálok egy 600rr-be,vagy egy hornetbe
Sziasztok!

Zee,hol vetted a mocidra a plekót előre és mennyi volt?Egész pofásan néz ki,lehet én is beruháznék egyre.
Motorozzunk még most sokat,mert nem sokára tél
Széles utakat!
Nekem is 148km/h volt a végsebessége(55kg)...
Egyszer probáltam ki,nem gyilkolom a gépet...
Fogyasztása:(hosszútávon,2.5l),(közelben3,2l)...
É n 6000-6500fordulat felé ritkán viszem,de nekem igy is van benne nyomaték!!!
Jól gyorsul
Városon kívül,és városban is ált.berakom 6.sebességbe....50km/=2500-2800ford,és ha odahuzom neki,
igencsak harap
Szervizbe nem viszem,25km-er volt a mociban mikor vettem,már lassan 13000km-er lesz...és semmi baja sincs...(1éve van meg)...
Olajat,szűröt,stb...cserélem ahogy illik,többször is...
Szóval nem csalodtam még a mociban...
Ha meg esetleg valaki külsöre megunná,alakitható igények szerint!
Ha használt mocit vesz valaki:
-Nem tudni balesetezett-e..
-Mennyire van széthajtva..
-És milyen állapotú a mocija(lehet megveszed,és dupláját költöd rá,mert xar)
........Na mindenkinek jó mocizást még igy nyár végén ...........
Nekem a 95kg-val 4.5-et eszik és nem megy 120 fölé, városban jó de főuton csak akkor ha nincs nagy forgalom vagy nagy szembeszél. Amúgy 4000-8500 között használható de meglehetősen nyomatékos alacsony fordulaton is.
hát szerintem ki lehet próbálni
Helló! Te tudod már menniybe kerül a 12.000-es szervíz?
De 1000 van és naon szééép.
CBF 900 nincs is...ha-ha-ha
de akkor már legyen 6!amúgy is az a szerencse számom!
jól beleronditottam a Honda CBf 600/900/1000 topicba
5
sziasztok,

www.gportal.hu/portal/cbf/

gyertek, gyertek .... :)
Az enyém a harmadik,hogy nagyon le ne maradjak Tarka barátomtól!
szasztok cbf tulajok,szégyen,hogy enyém a 2. hozzászólás!
Topik a Honda CBF tulajoknak
Helló! Szerintem ha nem száguldozni akarsz vele akkor bőven 7000 körül tartható a fordulatszámmérő. Én kb. 70 kg (de szerintem ez szinte mindeg mert utassal is) vagyok és alattam 7000-7200 között 110 körül megy. A vége eddig nekem 143 körülre sikeredett, akkor pörgött 9000 körül.
Szevasztok!

Gondolkodom a CBF250-en erosen, csak meg kicsit zavaroak az egymasnak ellentmondo velemenyek errol a tipusrol. Egyfelol a Honda marketing nyomja, hogy huu de klafa, alig fogyaszt, megbizhato, kicsi, konnyu, stb. (a forum alapjan ez mind igaz is) masreszt viszont csomoan jonnek azzal, hogy egy hasznalt 2 hengeres 500-as sokkal jobb ugyanezert az arert.
Tulajdonkeppen en napi ~40 km-t mennek vele lakott teruleten kivul (Budakeszi-Budaors), neha Budapesti kocsisor-szlalomozassal, de se turazni, se szaguldozni, se feltunoskodni nem akarok vele, csak a mostani Etz251-em kezdi feladni a harcot :). Nekem az Mz teljesen bejott, varosba prima, szinte ingyen van az alkatresz, kutya se akarja ellopni.

Szoval a korites utan az lenne a kerdesem: tenyleg annyira gyenge-e a CBF250, hogy porgetni kell 8000 korul, vagy azert ez inkabb csak lefitymalasi kenyszer a "nagytestverek" reszerol? Ha valakinek lenne osszehasonlitasi alapja a 251es Etz es a CBF kozott, az lenne a legtutibb (azt azert tippelem magamtol is, hogy 20 ev korkulonbseg es a 4utem erezheto, de kezelhetosegre, teljesitmenyre miben mas?).
Kiprobalni esetleg? Gondolom ez nem ugy megy, hogy a Honda szalonban kitolnak egyet, aztan tessek menni vele egy probakort.

Koszi a tippeket eloreis!
Miki
Helló! A kipufogóról a 470. van pár hozzászólás, ha gondolod olvass vissza!
Sziasztok!Nekem is ilyen gépem van,szeretnék rá egy sport kipufogódobot.De sajna nem találok .Segitenétek??Előre is köszönöm!
semmi baja nem lesz a motornak...én régen a dt-be 98ast nyomtam
Mi van kaponya? Megtetszett? Az enyé met azért holnap hozd le edzésre, már nagyon hiányzik! Szombat reggel indulunk Selmecbányára, remélem addigra beszerzel egyet és velünktartasz! És ne gyere nekem azzal, h melózol, ha kell én beszélek Kolterrel!
Én egyszer tankoltam bele 98-ast de semmi változás:( Ugyanugy ment igaz akkor még csak 299 volt a 98-as:)
Én csak kérdeztem hogy próbálta e valaki. Ja nincs valakinek eladó szélvédő plexije a motorra ?
nincs értelme hacsak nem akarod tönkre vágni