, de nem vagyok szakértő, sőt még csak hozzáértő sem.
Ami érdekes benne, hogy nem lég hanem vizhűtéses és azt hiszem hátul is tárcsafékes. A kétliteres fogyasztás igaz lehet, mert a munkatársam CG125-öse is annyi körül eszik. Mondanám, hogy rákérdezek a sráctól, milyen a kis CBR, de nem lenne értelme.
eddig simsont, meg etz 125-öst kínoztam, egész jól...
Meghát megölne egy akkora gép, meg aztán nem is vagyok divatmotoros, hogy "ha nem gixer vagy cbr 600 akkor inkább semmi"!
talán még 1-2 kisebb túrát is kibírna, nem?
), de ez csak a szocimocikra vonatkozik!
(legalább is gondolom). Minimális fentartási költsége van és megbízható. Ez a két dolog számodra szerintem fontos lesz mert nemhiszem, hogy "motorbütykölős" tipus vagy.
. Ha megszokod, hogy még mozgás közben betedd üresbe a váltót mielőtt nagyon lelassul a motor akkor semmi gondod nem lesz akkor sem ha városi araszolásnál felmelegszik az olajad a váltóba. Ki kell próbálni hozzá több féle olajat sajnos a szervizbe az ásványit teszik bele...
mielőtt a 6000 servizre vinném a gépet.
De én 170cm/55kg vagyok,és még igy is majdnem nagy a 250-es cbf.Mármint ülése elég magas szerintem.400-assal vizsgáztam.Suzuki bandit.Simán leért mindkét lábam,itt meg max egyik.
De szeretem ezt a gépet,még nem okozott csalodást!
Meg könnyen alakitható,lehet bele valami kis egyediséget is vinni...