Autópályán 120-130, egyéb utakon ahogyan azok minősége, a látnivalók és a kresz engedik, 50-120. Egy ilyen motorral az ember autópályára nyilván nem élvezkedni megy, hanem mert ráesteledett valahol az ország másik végében, vagy mert szakad az eső, és nem akar éjszaka fáradtan szembeforgalommal és tébláboló állatkákkal foglalkozni az úton. Ja és a plexitől szerintem nem nő, hanem csökken a légellenállás! Képzeld el, ugyanazt a domború felületet nem mindegy, melyik oldalával tolod előre. Ha nincs plexi, a felsőtested vitorlaként működik.
Autópályán én mondjuk nem mennék 110-zel, mert se**be b@*nak
És hogy mit szeret a motor és mit nem, szerintem a fogyasztásból kiválóan lemérhető. Osztrák és Szlovákia-i szerpentinezéseknél pörgetni kell rendesen, ha lépést akarsz tartani a 600-asokkal, ezresekkel. Mégis ezeken a napokon ment mindig 400 fölé a km-számláló 2 tankolás között. Tehát a motor szereti a pörgést (NEM a széthajtást!)
CBF 250 motorom eladó!
Hirdetés:
http://www.hasznaltauto.hu/2272295_hon
da_cbf_2005
üdv