Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kérdés/kérés a következő: Van-e valakinek tapasztalata, hogy a CBR-re milyen szélesebbgumitípusok, méretek valóak??
Esetleg befolyásolja a menetstabilitást egy 120,130-as szélességű hátsó gumi?
És előre mekkorát lehet max. feltenni? 90,100-asat ???
Aki tudja vagy hallott ilyen dolgokról az kérem válaszoljon !!!!!!!!!
Nem, dehogy is!
Mi úgyis frissítgetni fogjuk a tárat a honlapomunk, úgyhogy nyugodtan lehet sokszorosítani. Mondjuk nem a legjobb képek, mivel én szoktam fotózni, s nem vagyok egy fotós, de asszem amatör szinten elmegy...
Fasza a honlap(gratula) !!!!!!!!!!
Nekem is ilyen fényezésű a CBR-em !!!
Nekem nagyon tetszik ez a REPSOL REPLICA szín!
Ú megelőztél egy percel!
Ugye nem haragszol CiliG
Köszi, bár még csinosítgatom...
Amúgy van egy pár jó kép a CBRről, amiket én fényképezgettem, amik még háttérbe is elmennének...
Jó ez a honlap. Gratula hozzá
Amúgy most lehet, hogy kinevettek, de szerintem olyan a hangja egy jó kipuval, mint az SV650-nek csak kicsit "halkabban"
Köszi Cili G, mindjárt megnézem !
Hát ja, a 4T előnye, hogy nem kell neki a fordulat, viszont gyengébb, ellenben a hagja is vmivel szebb mint a 2T-eké.

A wmb.atw.hu -n találtok videókat róla...
Mivel 4 ütemű, ezért az egész fordulatszámtartományban arányosan a fordulat növekedésével egyenletesen nő a teljesítménye!De úgy 3500-tól lehet jobbakat gyorsítani és 600-től sportosan gyorsítani !!!
De akár 2000-es fordulaton is lehet pötyögni, mert nem köpi be a gyertyát(mivel 4 ütemű) !!!
Baxátokmeg lehet, hogy ijetkéne venni!
Azt értem de mondjuk nemhiszem hogy hatosba háromezérnél ha húzol egy nagy gázt akkor leszab a kormányról. Én arra értem ahol már dinamikusan lehet vele közlekedni.

ismerős...
amúgy gondolom ezt már ezerszer leartál mások is, de a Honda nem azért csinálta ezt a mocit mert ő akarta a leggyorsabb legjobb 125-öst piacra dobni hanem mert baromi olcsó és elnyűhetetlen, szerintem ezért veszik sokan...
Szív, sűrít, gyújt, kipuffog
zol, épp ez a 4T előnye....mindenhol van használható fordulat
Amúgy van egy bölcs és igaz mondás!
Minden motor(és nem csak motorra)nagyon jó és mégsem!
Ha egy motort veszel ma, az nembiztos, hogy pl.: 5 év múlva ugyanúgy fogol gondolkodni rólla mint ma! mert lessznek sokkal jobbak, és akkor úgymond ez a motor sem lessz jó már neked!
Úgyhogy

Minden ami jó, az rossz is valahol!
És ez igaz fordítva is!
Aha. És mi az a fordulat amitől már használható teljesítménye van a gépnek?
Szerintem a CBR teljesítményét nagyon nem kéne firtatni, hisz biztos nem az lesz a legnagyobb előnye.
Háááát, okosan kell vele bánn, nem csak gázra kikapni, s nem 1-be, hanem 2-be
próbálkozni, s így lehet kímélni is...

(Simson egykerék)
14 lóerő 11 000-es fordulaton!!!
100-nál 7000-et forog.
130-140 a vége!
Nem baj, hogy kicsit eltértünk a témától, mert nekem is volt 2 évig Simsonom és sokat egykerekeztem vele (lánc, fogaskerék, kuplung.....stb. bánta )
Amúgy hány LE egy ilyen és mekkora fordulaton?
Jajajaja, térjünk vissza a CBR-re.
Szóval izlések és pofonok. Ennnyi....