{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5496089] 2018. 11. 08. 0:01
CBJózsi
Ott kezdődik, hogy egy hibához általában tartozik történet is.
Mert az több, mint érdekes, hogy valaki most kezd motorozni, vesz egy motort és már rossz.

Már rossz volt amikor megvette? Nem próbálta ki senki? Az azért vicces...
Ha meg jó volt, mi történt vele? Mióta nem jó? Ezek egyáltalán nem derültek ki a leírásból.
[#5495017] 2018. 11. 03. 20:21
mrmarcell
Tehát be-be fullad? Elmondásod alapján karburátor de akkor másik fokozatban is kellene csinálnia... így kicsit Józsinak adok igazat. :P
[#5494230] 2018. 10. 30. 23:20
CBJózsi
Jajjanyám!
Hogy ezen a topicon milyen hibákról olvashat az ember...

Amikor megvetted nem csinálta?
Más már ült rajta, aki tud motorozni és/vagy ért hozzá?
Gondolom nem pont hármasban. Tehát ha kihagyod a hármast akkor négyesben is csinálja, nem?
[#5494220] 2018. 10. 30. 21:59
kano96
Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem. Most kezdtem el motorozni, vettem is egy szép Honda CBR 125 R-t. A probléma az lenne, hogy amikor felváltok 3-mas sebességfokozatra, elkezd rángatni a motor. Olyan mintha nem tudná, hogy most adjon-e gázt, vagy ne adjon. Hiába váltok fel magas fordulatszámon, ugyan ez a hiba. Valakinek van esetleg ötlete, hogy mi okozhatja a hibát? Akkumulátort és gyertyát már cseréltem benne.

Köszönöm a segítséget előre is!
[#5488594] 2018. 10. 04. 11:15
Neon_Engine
Keresek jc34 es modellhez alsó burkolatidomot.
Lehetőleg repsol os modellről.
[#5485949] 2018. 09. 20. 10:20
kawa550
Mosószeres melegvíz meg egy kanál citromsav.
[#5485948] 2018. 09. 20. 10:14
CBJózsi
Telószárak esetleg?
[#5485945] 2018. 09. 20. 10:11
CBJózsi
Egyetértek. Ultrahangos tisztításhoz mit használsz?
Ecet? Vagy valami komolyabb?

Most én is ebben a cipőben járok: Már nagyon el kellene adnom a Scarabeót, de mivel vagy 10 éve CSAK áll, így karbi-pucolás nélkül eszembe sem jutna beüzemelni... Sőt, szerintem a benzincsapot is kukázni fogom, milyen lehet már abban a membrán?
[#5485943] 2018. 09. 20. 9:53
kawa550
Az én tippem a javításra ez lenne. Szétkapni a karbit, kipucolni, lehetőleg ultrahangos tisztítással, hibát, kopást keresni, gyári beállítással összerakni+ még falslevegőt és vákumcsöveket ellenőrízni.
[#5485931] 2018. 09. 20. 8:28
Mikee868
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.
Van egy cbr-em 2004-es JC34 aminek az alapjárata leginkább eltűnt.
A tünet: Alapon 800-1500 körül ingadozik a fordulat néha van hogy annyira leesik hogy le is áll és szerintem ki is maradnak néha a robbanások(gyújtás?). Ha az "alapjárati csavarral" jobban kinyitom a pillangószelepet akkor az alapjárat meg is javul viszont egy gurulás és kikuplungolás után elég magasan marad a fordulat(4000rpm) amíg a kuplunggal vissza nem fékezem ekkor visszaáll alapjáratra.
Mi okozhatja ezt a hibát?
[#5485111] 2018. 09. 15. 21:49
BáthoriMotor
Sziasztok! Eladó a képeken látható motorok összes alkatrésze. Ha valamit nem találsz a webshopban, akkor hívj fel:
https://www.bmotor.hu/cbr-125-r
+36204822625
[#5484034] 2018. 09. 10. 21:35
CBJózsi
Igen, azt semmiképpen nem mondhatni, hogy "milyen jó kis közösség épül a CBR 125 R köré"...
[#5483960] 2018. 09. 10. 17:56
kissb
Kár, hogy a segítségért ide fordulók ritkán írják meg ha megoldódott a gondjuk , illetve mi volt a hiba
[#5480559] 2018. 08. 27. 14:42
mrmarcell
Cellazárlat, akkucsere.
[#5480345] 2018. 08. 26. 11:01
Adee
Bikázd be. Autóról. Vagy tégy rá egy hagyományos akksitöltőt és úgy nézd meg, mennek-e a műszerek. (töltőről ne indíts)
[#5480341] 2018. 08. 26. 10:42
CBJózsi
Pedig az lett volna a tippem, hogy az akksi megkotlott menetközben. Jártam már úgy, és pont ezt a tünetet produkálta.

Egyéb ötletem nincs, ha az akksi terhelésre is jó, akkor elő a műszert és megkeresni hól vész el a delej.
[#5480270] 2018. 08. 25. 21:34
Gy74
Igen mértem 12,53
[#5480269] 2018. 08. 25. 21:33
CBJózsi
Akkufeszt mértél?
[#5480266] 2018. 08. 25. 21:17
Gy74
Sziasztok. Egy kis segítségre lenne szükségem. Az alábbi probléma adódott: elmentem a motorommal hazajöttem le állítottam, par órával később be szerettem volna állni a garázsba rá adtam a gyújtást és semmit nem reagál. Se a lámpa, se az N betű nem világított. Mikor ra adom a gyújtást az Omron G8HN-1A4T-RJ típusú relé kerregő hangot ad ki. Ki cseréltem újra és ugyan azt a hangot adja. Valami tippet tudtok ajánlani, hogy mi lehet a baja?
[#5479905] 2018. 08. 23. 23:16
CBJózsi
Nem valószínű. Szerintem csak nekem van itt JC50-esem rajtad kívül
Komárom? Az itt van a szomszédban! Mindig arra járok csavarogni.
Ha bandázni van kedved, csak szólj!
[#5479889] 2018. 08. 23. 21:15
BéciBy
Sziasztok!!!
2012-es CBR 125-re keresnék SPort kipufogó szettet kompletten!!!
Van valakinek eladó???
Köszi szépen előre is!!!
[#5479097] 2018. 08. 20. 2:08
Mayhem92
Sziasztok van egy 2004 es Kis cbr em eladó, alkatrésznek, forgalomból kivont 70000 ft ért viheti bàrki.
[#5479096] 2018. 08. 20. 2:08
Mayhem92
Szia 2004 es modellrol van kekben teljes idomzatom.
[#5477815] 2018. 08. 13. 15:32
CBJózsi
Újabb uborkaszezoni kérdés: Nem hagy nyugton a dolog: turbósításon gondolkodott már valaki komolyabban?

Gondoltam veszek egy bontott JC34/39 kipufogót meg a legkisebb (kínai) turbót és belevágnék.
(ha valakinek van olcsón elfekvő dob/leömlő, szóljon!)
Kíváncsi vagyok mekkorát lehetne emelni a teljesítményen, hogy még a gyári befecskendezés elvigye.
Vagy ha ez túl kevés, milyen más computer lenne elfogadható áron hozzá?
Van rá kit is, de az nem éppen olcsó.

A főtengelyt kellene megerősíteni, talán létezik is rá valami - mert a 150-é is erősített.
[#5477713] 2018. 08. 12. 23:44
CBJózsi
Azt nem tudom, de Ducati 916-én gondolkodtam én is. Az nagyon tetszik.