{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5464109] 2018. 06. 20. 17:20
kissb
SziA
https://www.kepesmotor.hu/hond... Ez sem fekete de a festés lehetősége megvan... vagy már találtál?
[#5462704] 2018. 06. 13. 15:47
CBJózsi
Szerintem igen.
Egyébként nem sok értelme van itt kérdezni. Van bontós topic, vagy lehet venni újat.
Mondjuk én angol Ebay-en vettem bontottat kompletten párban, nem volt drága.
[#5462692] 2018. 06. 13. 14:06
kissb
na jó, lehet, hogy ez nem olyan színű
[#5462682] 2018. 06. 13. 13:52
kissb
[#5462086] 2018. 06. 10. 22:03
mogarp92
Honda CBR 125R 2008 Indexbúra.
Sziasztok! 2008-as típusomnak sikeresen elhagytam a jobb első indexbúráját. Magyarországi kereteken belül, párban esetleg mind a 4-et akár innen a csoportból valakinek vagy rendelni lehet-e? Típusa: IMASEN 1142-486 füstösített fehér. Előre is köszi!
[#5458517] 2018. 05. 29. 13:30
CBJózsi
No akkor monologizálok tovább, hátha lesz még valaki, aki belecsöppen:
Hétvégén mentem egy kellemes 200-250km-t, jókora szakaszon 4 sávos gyorsaságin.
Nagyon meglep, ahogy ez a gép viselkedik: 100-110 között azt hazudja, hogy ez neki kényelmes utazó és teljesen elemében van, de azután megáll az élet.

Nekem nagyon gyanús, hogy nem 10000-nél, hanem 8-nál adja le a legnagyobb teljesítményét.
Nekem 3-6000-ig szépen megy, 6500 a "fekete" lyuk, 7 fölött kezd igazán erős lenni (ilyenkor úgy érzed semmi nem állítja meg), de 8 után már semm: pörög ugyan tovább kelletlenül, de semmi ereje nincs.
Másnak is így van?
[#5457484] 2018. 05. 25. 18:31
Dingdong
Nekem teljesen jó lenne második motornak, csak még várom hogy essen az ára.
[#5457483] 2018. 05. 25. 18:30
Dingdong
Relatív..Én nem nevezném gyorsulásnak!
[#5457383] 2018. 05. 24. 23:16
CBJózsi
Na, ma egy kicsit meghajtottam a gépet, mert kíváncsi voltam tényleg annyira nem megy, mint ahogy modjátok?

És igen. Az összkép kicsit roszabb, mint gondoltam.
6.ban, visszaváltás nélkül tényleg nem ment 120 fölé, ez meglepett. Annál is inkább, mert 100 fölött még határozottan fickós, 110+ körül még érzésre van ereje, ami hirtelen kifogy 115 fölött.
Már nem volt lehetőségem rá, lehet, hogy 5.ben ment volna tovább is, de a 140 tényleg nem lesz meg

Viszont az nagyon nem igaz, hogy 6-ban nem gyorsul. Persze, végülis sehol nem gyorsul _igazán_..., 90-110 között nagyon kellemesen mozog 6.-ban is.
[#5450486] 2018. 05. 02. 12:42
CBJózsi
Hehe, tök jó, hogy már ennyiért van 250-es. Megvenném, de mit csináljak a kicsivel?

Ránézésre egyébként szinte teljesen egyformák. Nagyon kell keresni a különbségeket.
Az az igazi bajom vele, hogy két személyes igazi motornak kell az 1000F méret.
Csavarogni ugyan jobb lenne, mint a 125, de megéri a macerát ami az eladással és a másik megvételével jár?
Messze ingázni meg ez is kicsi: oda mindenképpen valami CB 500 származékot vennék - ha kellene egyszer majd.
[#5449930] 2018. 04. 30. 8:36
bazsa777
Sziasztok! Igaz hogy ez nem egy hirdetői oldal,és nem is a kis CBR-ről lenne szó hanem a nagytesóról.Eladó lenne egy kis Cbr250r,nagyon megkímélt szép és rendszeresen karbantartott állapotban.Frissen leszervizelve olaj+szűrő,hűtővíz,fékfolyadékok cserélve Michelin Road gumik,D.I.D lánc,digitális fokozatkijelző,tankpad,felnicsíkok,ABS-es verzió,2,8-3l fogyasztás.2011 07 havi kiadás,műszaki2019 07-ig Ára649 000ft ami minimálisan alkuképes! tel20/ 286-6494
[#5446591] 2018. 04. 19. 9:08
_David_
Üdv mindenkinek
Nincs valakinek elfekvőben JC 39 hez bal első indexe, sötét búrával? :D
[#5443409] 2018. 04. 10. 21:33
szbalazs008
Sziasztok!
Eladó a motorom!
JC34 Repsol, 2007-es magyarországi első forgalomba helyezésű, 16.800 km, friss műszaki 2020.04. hóig, friss szerviz, narancs színűre fényezett kerekek, karbon LED-es indexek.
Irányár: 390.000 Ft
Érd.: 06203626317
[#5441758] 2018. 04. 05. 20:29
Mugenpower21
Sziasztok!

Eladnám full Arrow kipufrendszeremet (Leömlő+dob) Db killer nélkül. Jc34 hez.
Ára: 40,000FT
Bp
Érdeklődni privátban lehet.
[#5441104] 2018. 04. 04. 7:38
Dingdong
Ha 125, akkor már CB92, de BlackBomber vagy CB350 Four is jöhetne!
[#5441075] 2018. 04. 04. 0:00
CBJózsi
Ha rám hallgatsz, inkább ez utóbbi... Ott volt pl. a CB 125T2 17LE-vel 77-86-ig. Néha használni az is élmény, és legalább a hangja libabőrös.
Tudom, volt olyanom is. Mindig csak a baj volt vele, de amikor ment...
Itt írnak róla bővebben pl.: http://nippon-classic.de/class...
[#5441057] 2018. 04. 03. 22:21
Dingdong
Egy szép állapotút vennék is, de azt csak néha napján használnám, vagy egy 70-es évekbeli CB sem lenne rossz.
Nekem GSX-R volt és nem volt vele baj.
[#5441023] 2018. 04. 03. 20:52
CBJózsi
OK. Vegyél egyet!
1-2 év és 20-40ekm után visszatérünk a kérdésre... (mi nem bírtunk ennyit, mindketten eladtuk jóval előbb...)

A 600-as kérdésben nem fogalnék egyértelműen állást, mert eddig mindössze kettőt vezettem. Az egyik nagyon gyenge volt (2003-2004 CBR 600 F), a másikkal meg épp egy pici kört mentem (2012 körüli Hornet). Ez utóbbi egyébként akár tetszett is volna, ha normál lámpája van, nem rovar
[#5440972] 2018. 04. 03. 17:22
Dingdong
Jó, de ez két naked, azért egy ZXR250 és CBR ellen megnéztem volna.
Nekem volt hatszázas 4 hengeres és teljesen élhető, a véleményem szerint.
[#5440920] 2018. 04. 03. 12:50
CBJózsi
Tetszeni nekem is tetszett. Azt sem mondom, hogy nem lehet vele közlekedni. Kollegális körben volt két sor 4-es Zeal és egy v2-es Xelvis. Hasonló állapot, futásteljesítmény. A V2 nyert mindhármunk egyöntetű véleménye alapján.
Szerintem a 4 henger 750-től él igazán. Azalatt csak szenvedés. Közúton legalábbis.

Persze ízlések és pofonok...
[#5440842] 2018. 04. 02. 22:45
Dingdong
Nekem nagyon tetszenek a régi 4 hengeres kisgépek.
[#5440833] 2018. 04. 02. 22:32
CBJózsi
Köszi, nem is kellene.
Volt 4 hengeres 250-esem. Igaz, nem Honda, hanem Yamaha, de 1-1 tesztben a V2-es Xelvis rommá verte.
Szóval, ha már kis motor, maradnék az egyhengeresnél...
[#5440823] 2018. 04. 02. 22:13
Dingdong
Tudom, azért is írtam, hogy kíváncsi leszek az itthoni tesztekre. A videót nem néztem végig, csak beletekintettem.
Ebből már csak 300-as jön Európába. Amit hiányolok az itteni piacról az a CBR250RR, oké nem négyhengeres, mint a régi nagy előd, de jópofa kis motornak tűnik.
[#5440820] 2018. 04. 02. 21:58
CBJózsi
Nem, ő nem ment sztrádán. Feltételezi, hogy megvan a 100-as utazó. Az MCN-es viszont igen, és neki kényelmes volt a 113 (=70mph).
Igaz, ránézésre is jóval kisebb darab, mint én. Nem értettem pontosan, de nincs 6 láb, az biztos.

Végeredményben nekem a leginkább az első fék kellene. Bár nem rosszak a mieink sem, de azért...

(és persze igen, a 300-ast én is venném ... vagy akár csak a 250-est ... )
[#5440809] 2018. 04. 02. 21:19
Dingdong
Ez CB125.... A műszerfal nekem sem tetszik, de a motor igen, bár inkább a 300-ast venném belőle. Kíváncsi leszek az itthoni tesztekre.
Itten 100-as utazótól beszél, az meg nem rossz, de annyit az enyém is tudott, csak előzni ne kellett volna vele.
https://totalbike.hu/tesztek/2018/03/15/bemutato_honda_cb125r_-_2018./