{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5551848] 2019. 06. 17. 13:33
CBJózsi
Nem sokat mentem még vele pályán, de szerintem azért meg lehet bújni egy nagyobb kamion szélárnyékában. Ez még az Innovának is ment valahogy, pedig az jóval gyengébb.
Előzni persze eszébe se jusson - nem is értem miért említed.
Gond inkább akkor van, ha szembe fúj a szél: akkor még a 90-100 sem biztos, hogy meglesz, főleg emelkedőn.

Pálya alatt nem biztos, hogy Budapest-Bécs szakaszra gondolt, lehet, hogy csak az a kérdés, hogy felmehet-e az M0-ra egy darabon. Vagy bejöhet az M1-M7-en Budaörsről. Ebben az esetben szerintem a válasz: persze, simán.
[#5551720] 2019. 06. 16. 14:10
InSAMinator
De ha rám hallgatsz, inkább másik útvonalat választasz. A 125 os honda nagyon max végsebessége 110-120 km/h. Folyton maxon járva is lassabb leszel szinte mindenkinél. Teherautókat előzni nehézkes anélkül, hogy úgymond útban legyél a belső savban közlekedőknek. Ezt én veszélyesnek látom, főleg mindennap oda-vissza iskolába... Ha meg tudod oldani, inkább menj le két számjegyű utakra.
[#5551719] 2019. 06. 16. 14:04
InSAMinator
Igen, mehet.
[#5551701] 2019. 06. 16. 13:10
Kriszhali
Sziasztok. Lassan kezdem a jogosítványt motorra.
A Honda cbr 125r mehet autópályán?
Mert nekem az fontos lenne iskola miatt
[#5542764] 2019. 05. 06. 11:10
emzoli22357
Ha még aktuális a probléma, le kellene írnod néhány dolgot.. Kabis, vagy injketoros?
Hogy indul?
melegen is ilyen vagy csak hidegen?
Szivatót használod? (ha karbis)
Ilyesmiket..
Úgy általában NINCS olyan hibajelenség, ami csak egy adott fokozatban van, mert a váltó, vagy a váltókar állása nincs hatással a motor egyéb működésére, ezért vélhetően a leírt hiba minden fokozatban fennáll. Olyan viszont létezik, hogy egy valamilyen hiba csak a magasabb fokozatokban érezhető erősebben.
A leírt jelenség (rángat) lehet elektoromos, de üzemanyag ellátási eredetű is. A gyertyacsere alapvetően jó gondolat volt, de ha ennek hatására nem változott semmi, ne cseélgess tovább ötletszerűen alkatrészeket, mert ez sima pénzkidobás.(az akku akkor tekinthető döglöttnek, ha kiszerelve, és fullra feltöltve, néhány nap alatt már tized voltokat veszít a feszültségéből) A rángatás ha elektomos eredetű, rendszerint minden fokozatban erősen érzékelhető, általában széles fordulatszám tartományban, vagyis, ha 2-3 ezres fordulaton belül rángat csak, az eléggé biztosan nem elektromos erdetű hiba. Ha az üzemenyagellátás/keverékképzés a felelő a rángatásért, ez a rángatás is alapvetően kétféle jellegű, lágyabb, vagy durvább lehet. Ha durvább, mintha ki-be kapcsolgatnád a gyújtáskapcsolót, akkor majdnem biztosan túl szegényen jár a motor. ennek oka a legtöbbször valamilyen dugulás, a karbirátorban, a tank szellőzőben például. Ha ötletem sincs, szisztematikusan végigellenőrzöm a teljes üza rendszert a tanksapitól a hengerig, legtöbbször megkerül a hiba.
[#5542757] 2019. 05. 06. 10:53
emzoli22357
Józsi.. A kolega 23 éves és az első motorja, most tanulja, persze, hogy nem tudja szabatosan leírni a jelenséget. (ha le tudná, esélyesen meg is tudná javítani:)
[#5513702] 2019. 01. 24. 9:28
SzabiSV
Lenne 1-2 alkatrsézem elfekvöben CBR125re
ülés - 3500ft
oldalidom és a hátulja ami összekapcsolja (párban) - 6000ft
Érd: 30-650-6466
[#5511772] 2019. 01. 16. 11:57
Adamomester
Sziasztok

Keresnék megvételre 2004 es cbrhez plexit.
Ha kissé karcos nem probléma.

Van valakinek?
Köszönöm előre is.
Üdv Ádám
[#5508979] 2019. 01. 02. 21:23
MÓVÁRIDRZ
SZIASZTOK eladó tök új cbr 150 gyujtáskapcsoló plusz összes tartozéka. a bolti ár harmadáért.15000ftért tipusa 35010-KRJ-701 tel: 70 202 7075
[#5496089] 2018. 11. 08. 0:01
CBJózsi
Ott kezdődik, hogy egy hibához általában tartozik történet is.
Mert az több, mint érdekes, hogy valaki most kezd motorozni, vesz egy motort és már rossz.

Már rossz volt amikor megvette? Nem próbálta ki senki? Az azért vicces...
Ha meg jó volt, mi történt vele? Mióta nem jó? Ezek egyáltalán nem derültek ki a leírásból.
[#5495017] 2018. 11. 03. 20:21
mrmarcell
Tehát be-be fullad? Elmondásod alapján karburátor de akkor másik fokozatban is kellene csinálnia... így kicsit Józsinak adok igazat. :P
[#5494230] 2018. 10. 30. 23:20
CBJózsi
Jajjanyám!
Hogy ezen a topicon milyen hibákról olvashat az ember...

Amikor megvetted nem csinálta?
Más már ült rajta, aki tud motorozni és/vagy ért hozzá?
Gondolom nem pont hármasban. Tehát ha kihagyod a hármast akkor négyesben is csinálja, nem?
[#5494220] 2018. 10. 30. 21:59
kano96
Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem. Most kezdtem el motorozni, vettem is egy szép Honda CBR 125 R-t. A probléma az lenne, hogy amikor felváltok 3-mas sebességfokozatra, elkezd rángatni a motor. Olyan mintha nem tudná, hogy most adjon-e gázt, vagy ne adjon. Hiába váltok fel magas fordulatszámon, ugyan ez a hiba. Valakinek van esetleg ötlete, hogy mi okozhatja a hibát? Akkumulátort és gyertyát már cseréltem benne.

Köszönöm a segítséget előre is!
[#5488594] 2018. 10. 04. 11:15
Neon_Engine
Keresek jc34 es modellhez alsó burkolatidomot.
Lehetőleg repsol os modellről.
[#5485949] 2018. 09. 20. 10:20
kawa550
Mosószeres melegvíz meg egy kanál citromsav.
[#5485948] 2018. 09. 20. 10:14
CBJózsi
Telószárak esetleg?
[#5485945] 2018. 09. 20. 10:11
CBJózsi
Egyetértek. Ultrahangos tisztításhoz mit használsz?
Ecet? Vagy valami komolyabb?

Most én is ebben a cipőben járok: Már nagyon el kellene adnom a Scarabeót, de mivel vagy 10 éve CSAK áll, így karbi-pucolás nélkül eszembe sem jutna beüzemelni... Sőt, szerintem a benzincsapot is kukázni fogom, milyen lehet már abban a membrán?
[#5485943] 2018. 09. 20. 9:53
kawa550
Az én tippem a javításra ez lenne. Szétkapni a karbit, kipucolni, lehetőleg ultrahangos tisztítással, hibát, kopást keresni, gyári beállítással összerakni+ még falslevegőt és vákumcsöveket ellenőrízni.
[#5485931] 2018. 09. 20. 8:28
Mikee868
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.
Van egy cbr-em 2004-es JC34 aminek az alapjárata leginkább eltűnt.
A tünet: Alapon 800-1500 körül ingadozik a fordulat néha van hogy annyira leesik hogy le is áll és szerintem ki is maradnak néha a robbanások(gyújtás?). Ha az "alapjárati csavarral" jobban kinyitom a pillangószelepet akkor az alapjárat meg is javul viszont egy gurulás és kikuplungolás után elég magasan marad a fordulat(4000rpm) amíg a kuplunggal vissza nem fékezem ekkor visszaáll alapjáratra.
Mi okozhatja ezt a hibát?
[#5485111] 2018. 09. 15. 21:49
BáthoriMotor
Sziasztok! Eladó a képeken látható motorok összes alkatrésze. Ha valamit nem találsz a webshopban, akkor hívj fel:
https://www.bmotor.hu/cbr-125-r
+36204822625
[#5484034] 2018. 09. 10. 21:35
CBJózsi
Igen, azt semmiképpen nem mondhatni, hogy "milyen jó kis közösség épül a CBR 125 R köré"...
[#5483960] 2018. 09. 10. 17:56
kissb
Kár, hogy a segítségért ide fordulók ritkán írják meg ha megoldódott a gondjuk , illetve mi volt a hiba
[#5480559] 2018. 08. 27. 14:42
mrmarcell
Cellazárlat, akkucsere.
[#5480345] 2018. 08. 26. 11:01
Adee
Bikázd be. Autóról. Vagy tégy rá egy hagyományos akksitöltőt és úgy nézd meg, mennek-e a műszerek. (töltőről ne indíts)
[#5480341] 2018. 08. 26. 10:42
CBJózsi
Pedig az lett volna a tippem, hogy az akksi megkotlott menetközben. Jártam már úgy, és pont ezt a tünetet produkálta.

Egyéb ötletem nincs, ha az akksi terhelésre is jó, akkor elő a műszert és megkeresni hól vész el a delej.