Kamion mögött motorozni életveszélyes! kitakarja előled a kilátást, nem látsz semmit, egyszer csak valami miatt hírtelen fékeznie kell és kész is a motoros matrica a seggén. Kamiont és nagy dobozjárműveket ha lehetséges akkor minnél hamarabb meg kell előzni, nekem ezt tanították a motoros-iskolában. És azért annyi errő még egy 4T-és 125-ösben is van hogy egy kamiont megelőzzön az ember. Miért nem lehet azt mondani hogy a Hyo 20-30 kilóval nehezebb viszont cserébe jobban néz ki (izlés dolga) ehelyet azt akarod beadni az embereknek hogy a közembernek közútra nehéz motor a jó és a hiperkönnyű gépek pedig csak versenyzőknek valók a versenypályára.
Persze hogy a nehezebb talán jobban fekszik az úton de amikor a hegyekben motorozol a kkor nagyob szívás a nagy súly mert az nem beesni fog szinte magától hanem azt be kell rakni izomból a kanyarba........ (na ezt most jól megmondtam
Szóval semmiben sem előny a nehéz motor..........
Ja vdani de az RG szárazon 90 kiló nem???? Teletankkal számolj!!!!!!!!!!!!!