, mert azt a gomba megvédte, hanem a kormány, mert az esés folyamán elgörbult és ujat kell vennem!
csak a bal oldali két indexem sérült egy picit (javítható), a váltó kar picit elhajlott( Javítva) és a kormány lefele elhajlott( megszívtam) ennyi!
Egyedül a kormány ami sérült annyira h az csere azt kész!
) de az első indexek a fejiomtartó konzolja vannak rácsavarozva és ha megnézed szemből a motort akkor észrefogod venni hogy a sérült index kevésbé áll ki a fejidomból mert elhajlott mögötte az aluminium konzol, de azt egy hosszú farúddal simán vissza lehet a helyére kalapálni.
NA jó még a legjobbakal is elöfordul h megpihen a kanyarban!
az indexnek a lapos merevítését kell csak vissza hajlitanom meg a hátsó indexet valahogy az eredeti formájába kell helyeznem
, de ahoz is meg van a technikám!
A fejidomnak semi baja sincs
, vagy láttál rajta valamit?
, remélhetöleg még aznap lesz idöm kicserélni!
akkor szed le a müszer fal melletti boritást mindkét oldalon és csavarozd ki a füszerfalat majd emeld meg ekkor kiugrik egy ilyen patent marhaságbol és akkor már elégé fel tuddod emelni h kényelmesen letud huzni azt a müanyag kupakot a az ízó mögöt a pöcköt kiakasztod és kitudod huzni az ízot!
Lassan jön a szar idő meg a tél, és nemtuzdom mi a szokás téli motortárolás ügyben... Vetessem ki az aksit meg ilyesmi, vagy elég ha hetente beröffentem?Help please!