Ezért is írtam, hogy "tisztelet a kivételnek..."
Nálunk nem járatnak padon futómű-féket
, bár jobb is, ha nem nyúlnak hozzá a motorokhoz, mert fékpad+hozzá nem értés=katasztrófa
Plusz mivel patika és full-gyári a motor, nem gondoltam, hogy találnak bármit amibe bele lehet kötni, és nem voltam biztos benne, hogy ennyi macerát be kéne vállalnom (futón szállítás...stb.) egy ilyen állapotú motorral...
Kíváncsi lettem volna a motor tulajdonosának az arcára, mikor közli vele a vizsgabiztos a "hibát".
Biztos van még ilyen, de a "szakértő" nem talált egyet sem.
De tuti nem az NKH-hoz.
Igyekszem vigyázni rá, és megóvni a jelenlegi állapotát.
Lefényképezték, meghallgatták a hangját, megkértek hogy csúsztassam meg kicsit a hátulját, és már írták is a papírt.
Igaz minden gyári volt rajta, de előző alkalommal az első gumi igencsak kopásjelzőn volt.
Más is mondta már hogy E jeles sportdobbal simán levizsgáztatták a motorját.
Mondjuk azért a CBR-t a jelöletlen sportdobbal nem vinném oda, de ezen még van két évem gondolkozni.