{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5567546] 2019. 10. 03. 20:22
eros69
Sziasztok,
Kormányvégsúly eladó CBR600 F4i-hez, sztem sok más modellhez jó, nincs leütve, összekarcolva
akit érdekel: 20/2500-418
[#5566632] 2019. 09. 28. 18:14
piciz
Ha világított a kulcs melletti led is akkor nem lehet hogy az immo vagy a kulcs baszakodik vagy nézz rá a vészleállítóra engem egyszer az szopatott meg
[#5566516] 2019. 09. 28. 6:46
b.márk
Ha már világított az FI lámpa akkor biztos lesz hibakód. Villogtasd ki
[#5566472] 2019. 09. 27. 20:41
Turista
Kicsit nagyobb lesz itt a baj, mint elsőre tűnt. :S
A töltésre ramertunk 13.8-14.3 fölé nem ment.
Viszont ahogy mentem vissza a hétvégén Pestre csak fokozódott a szaggatas (mintha komolyan darabos üzemanyagot tankoltam volna..). Nem akarok túlságos regényt írni, de ledoglottem a pályán F1 motorhibaval és a fordulatszámmérőnel lévő kis kulcs ikon ledjènek világításával társulva leállt a motor. 2x még önindítóval újra tudtam indítani, 3.leállaskor már azzal sem. Mindeközben már 120km megtétele után világított, H bizony tankolnom is kell, pedig nem száguldoztam és ez a jelzés eddig 160km körül jött csak elő. :S
Már csak 20km volt pestig (és a cégig, mivel mentem éjszakára dolgozni), mondom már csak kibírja, akkor már ilyen 5000es fordulaton mentem, jobbra villogoval a leállósávban. Majd éreztem, H ebben a tartományban is elkezd szaggatni, vissza akartam váltani, ekkor olyan hangot hallottam, mint, amikor uveggolyókat ütnek össze.
Pehemre az utolsó kanyarban a Gubacsinal miközben jobbra fordultam ismét leállt a motor, önindítózásra semmi. Majd vhogy kuplung gázzal fel tudtam pörgetni, el is indult, de egy akkorát durrant, majdnem be***rtam. (Ez gondolom utánègès lehetett, remélem.. :S). Ezt mèg1x megismételte 500m-en belül, majd bedöcögtem melóba..

Akármilyen tapasztalat, meglátás, ötlet?
[#5565449] 2019. 09. 20. 11:49
Raptor73
Sziasztok f3 94es re keresek idomokat.
[#5565423] 2019. 09. 20. 10:56
elektro-motor
Max 14,4V !
[#5565418] 2019. 09. 20. 9:49
elektro-motor
Elektromossághoz értő motorostársadat kérd meg , hogy méregessen Neked, hogy hol mennyi is az az annyi!! Ki fog derülni!
[#5565410] 2019. 09. 20. 8:36
KériLaci
1. talán hibás fesszabb. Akkut még nem pezsgette el? Mérj egy akkufeszt valami normális műszerrel, miközben felpörgeted.
[#5565396] 2019. 09. 20. 7:43
Turista
Helo,

Egy kis segítségre lenne szükségem, H ezek mitől lehetnek..
-1) felgyorsul az index villogasa gázadásra, majd egy idő után (ha alapjáraton van) vissza áll a normális sebességre..

-2) beszaggat a motor menet közben. Olyan, mintha elvenném kicsit a gázt. Ált 7-8ezres fordulatoknal jön elő. A kezemre és szélre különösen figyeltem a pályán, szval nem attól van, vmint ezt tapasztalom lassú gyrsitásnál is.
Ötletek?
[#5565376] 2019. 09. 19. 20:44
b.márk
F4i-re pl van bukócső is ebay-en ha jól emlekszem 50-60.000 körül, vagy gomba 15.000 körül amit a vázra lehet tenni bilincses megoldással és valamivel olcsóbban olyan is van amihez meg kell vágni az idomot
[#5565340] 2019. 09. 19. 14:41
Hepco
Bukógomba nem jöhet számításba?
[#5565333] 2019. 09. 19. 11:53
nalim8
Eladó új 32-es Icon Akromont motoros farmer 30.000.- ft-ért. Az ár baráti.
pirosvillam81 kukac gmail.com
[#5565238] 2019. 09. 18. 14:20
GaborfarkaS
Persze, mindenre lehet.
F2-re pár éve csináltam bukókeretet rá, de nagyon otromba lett, kész optikai környezetszennyezés. Le is szereltem nemsokára.
Még most a télen gyártok valami szolídabbat rá,
egyébként 100%-ig ugyanilyen megfontolásból, mint te.

Stunt-os bukókeretet is sokat láttam már a neten, de ugye annak más funkciói vannak.
[#5564208] 2019. 09. 12. 8:53
Crose
Sziasztok!

Lehet valahogy CBR-re bukókeretet szerelni? Mármint nyilván minden megoldható, de találkoztatok már ilyennel?
Voltam pár vezetéstechnikai tréningen és baromi jól szórakoztam a lassú manőverezéssel, de a sajátomon nem merek rendesen menni, mert a szívem hasadna ha elejteném.
[#5563975] 2019. 09. 09. 19:19
Bmate43
Sziasztok eladóvá vált szeretett f4im kategória válltás miatt : https://www.kepesmotor.hu/hond... bármilyen kérdésre szívesen válaszolok :)
[#5563553] 2019. 09. 06. 13:53
piciz
[#5563456] 2019. 09. 05. 18:46
b.márk
Hátha valakinek még jól fog jönni. Leszedtük a légszűrőházat, az összes cső szép állapotban van. MAP szenzorba belefújtam és a csatlakozóját is + a környéken befújkáltam, átmozgattam a csatlakozókat. Azóta pöccre indul. Gondolom előbb utóbb visszatérő hiba lesz de már tudom merre induljak el.
[#5562714] 2019. 08. 30. 21:04
strzoli
erősített kuplungrugót hol lehet beszerezni?
[#5561882] 2019. 08. 25. 13:09
piciz
Meglehet ha épp fals levegőt szív a motor a vákuumcsövön, hibás MAP szenzor hibás keverékképzést eredményez, ami mértéktől és egyéb körülményektől függően változatos tüneteket tud produkálni
[#5561854] 2019. 08. 25. 9:52
b.márk
Jövő héten meg fogom nézni. Egyébként a MAP szenzor hibájából indulhat nehezen?
[#5561811] 2019. 08. 24. 20:16
piciz
Vagy még a MAP szenzorra menő vákuum cső lyukas vagy csak simán leesett amit kétlek
[#5561809] 2019. 08. 24. 20:13
piciz
Két villanás az MAP szenzor vagy rossz kontakt vagy tényleg rossz a szenzor
MAP szenzorról húzd le a csatit fújd be mindkettőt kontaktsprével vagy WD40-el fújasd ki levegővel és dugd vissza össze
[#5561792] 2019. 08. 24. 18:37
Zoli32
Szerintem keress egy szerot.
[#5561785] 2019. 08. 24. 18:09
b.márk
Bár a youtubeos videók alapján inkább 2 rövidet villant
[#5561762] 2019. 08. 24. 17:18
Turista
Heló,
Ötleteket, jó tanácsokat elfogadok..
Már felszedtem a tankot, de akkor sem leltem rá, H honnan folyik és mi..