Hali roobertoo333
Ha tényleg érdekel a sárvédő vedd fel a kapcsolatot "basi2" motoros társunkal, én is tőle vettem. A fényezést és matricázást megoldottam házilag. Maga a sárvédő jó anyagból van, nem olyan hajlékony gagyi vacak.
Igen.
2002 után volt a váltás, vagyis 2003 tól minden CBR600F ugyan az lenne.
2000 től 2002 ig jobbak voltak a gépek, utána butítottak kicsit.
Rá írva nekem CBR600F6. De az még mindig ugyan az, mintha 2004 ben vettem volna.
Amúgy megbízható gép.
128km van benne, és még mindig csak bejáratos:-))))
Tényleg tudja valaki hogy azt az 500km-t amit hivatalosan bejáratásra kell használni milyen kritériumok övezik?
Pl ne pörgesd az órát 12000ig meg ilyesmi:-))
Mert olvasgattam a honda kezelési kézikönyvet de szó szerint ezt írták:
..különös figyelmet fordítson rá az első 500km-en. Ez alatt kerülje a teljes gázzal indulást és a hirtelen gyorsítást.
A Suzukinál bezzeg még a fordulatszám tartományokat is megadták a km-től km-ig határok között.
Vagy ennyivel jobb a Honda, vagy ennyivel szarik bele. :-)))
Énis okosabb lettem kicsit.Még annyit h az F4i-nek akkor most H7-es az izzófoglalata? Lehet hülye kérdés,de még csak leendő Cibere tulaj vagyok.Jah,és valaki nem tudna nekem küldeni Service manualt,vagy owners manualt.A gugli,most nem volt a barátom,csak olyat találtam ahonnan pézé lehet megvenni.
Sajnálom, hogy negatív hírrel kell szolgálnom az izzóval kapcsolatban, de ez AZ a bizonyos "reklám xenon" izzó. Semmi különleges, csak szép xenon hatású festékkel vonták be az üvegét.
Viszont szerintem így is szebb a fénye, mint egy hagyományosnak.
A valódi xenon töltésű normál (H4/H7) izzók 3-5000.-Ft környékén mozognak sajna, de az igazi Xenon izzóknak kb 7-40.000.-Ft közti áruk van, típusuktól (mono/bi-xenon), színhőmérségletétől (Kelvin fok, pl. 6000K), stb függően.
Az tény, hogy a gyárinál tényleg sokall de sokkal jobb. Az is biztos, hogy nem Tescos, mert az alján valami autós bolt volt.
Akkor elviekben Xenon gázzal feltöltött izzó, de nem teljes Xenon? Szóval a xenon szettekkel nem veszi fel a versenyt? (fényben )
Vagy ezt is már xenonnak hívják?
Xenon gázzal töltött izzó lehet, ha látod rajt, hogy nem az a tipikus "reklám Xenon", amit óccsóért lehet kapni a Tescoba.
Nekem is olyan van, nagyon szépen és élesen világít, igaz 100W!
Remélem nem melegíti össze a foncsorom.
Szeva!
A dobozán ezek az adatok szerepeltek:
H7, DN 50041 fényszóró izzó 12V 55W, Xenon gázzal feltöltött 30-50%-al megnövelt fényerővel.
60/55W, 130/100W
Super plazma xenon bulb.
Racing Type R
Super Light,
High intensity discharge lamp system
Igazából, nem vettem, hanem a garázsban találtam és ugyan azok az adatok voltak rajta mint a gyári izzó, csak kék volt. No mondom beleoperálom. És lám csodát tökéletesen müxik a dolog.
A helyzetjelzőm, meg LED-es balhé.
T13 6 SMD HighPower LED http://www.xenon.hu/shop/index...
Az oldal legalján lévő az. Már jég-kékre cseréltem.
Ha valaki ért az izzó témához, az engem is felvilágosíthatna, hogy akkor ez most xenon, vagy csak félig meddig, vagy egy túros tésztát
De a sasszemű kollégákat úgy sem lehet megtéveszteni
:-)
Netán felvarázsoltál rá egy programvezérléses üzemanyag befecskendező rendszert?:-)
(írtam a basi2-nek, köszi)
500 km alatt ne pörgezsd 7000 fölé 500-2000 km között 10 000 fölé, utána már lehet neki húzni.
Jó bejáratást
Ha tényleg érdekel a sárvédő vedd fel a kapcsolatot "basi2" motoros társunkal, én is tőle vettem. A fényezést és matricázást megoldottam házilag. Maga a sárvédő jó anyagból van, nem olyan hajlékony gagyi vacak.
2002 után volt a váltás, vagyis 2003 tól minden CBR600F ugyan az lenne.
2000 től 2002 ig jobbak voltak a gépek, utána butítottak kicsit.
Rá írva nekem CBR600F6. De az még mindig ugyan az, mintha 2004 ben vettem volna.
Amúgy megbízható gép.
128km van benne, és még mindig csak bejáratos:-))))
Tényleg tudja valaki hogy azt az 500km-t amit hivatalosan bejáratásra kell használni milyen kritériumok övezik?
Pl ne pörgesd az órát 12000ig meg ilyesmi:-))
Mert olvasgattam a honda kezelési kézikönyvet de szó szerint ezt írták:
..különös figyelmet fordítson rá az első 500km-en. Ez alatt kerülje a teljes gázzal indulást és a hirtelen gyorsítást.
A Suzukinál bezzeg még a fordulatszám tartományokat is megadták a km-től km-ig határok között.
Vagy ennyivel jobb a Honda, vagy ennyivel szarik bele. :-)))
Köszi!
Itt 2003-ig írja,megegyezik még a 2006-os is ezzel?
Nézd meg itt a manualt!
Na gondoltam, hogy ilyen az Én szerencsém.
A vicc, hogy ez az olcsó balhé is elég sokat dob a gyárihoz képest. Végül is nem csüggedek, mert nincs baj vele.
Köszönöm az infókat
Viszont szerintem így is szebb a fénye, mint egy hagyományosnak.
A valódi xenon töltésű normál (H4/H7) izzók 3-5000.-Ft környékén mozognak sajna, de az igazi Xenon izzóknak kb 7-40.000.-Ft közti áruk van, típusuktól (mono/bi-xenon), színhőmérségletétől (Kelvin fok, pl. 6000K), stb függően.
Ezzel kapcsolatban pár link:
Árlista
GY.I.K.
Izzók
Pont ilyenem van. Na ha valaki még több infót tud az ne habozzon
Mert irtad hogy nem passzol a géphez a szine
A hátsó sárvédő!
Az kell!:-)
Segítség!:-)
Akkor elviekben Xenon gázzal feltöltött izzó, de nem teljes Xenon? Szóval a xenon szettekkel nem veszi fel a versenyt? (fényben
Vagy ezt is már xenonnak hívják?
Nekem is olyan van, nagyon szépen és élesen világít, igaz 100W!
Remélem nem melegíti össze a foncsorom.
A dobozán ezek az adatok szerepeltek:
H7, DN 50041 fényszóró izzó 12V 55W, Xenon gázzal feltöltött 30-50%-al megnövelt fényerővel.
60/55W, 130/100W
Super plazma xenon bulb.
Racing Type R
Super Light,
High intensity discharge lamp system
Igazából, nem vettem, hanem a garázsban találtam és ugyan azok az adatok voltak rajta mint a gyári izzó, csak kék volt. No mondom beleoperálom. És lám csodát tökéletesen müxik a dolog.
A helyzetjelzőm, meg LED-es balhé.
T13 6 SMD HighPower LED http://www.xenon.hu/shop/index...
Az oldal legalján lévő az.
Ha valaki ért az izzó témához, az engem is felvilágosíthatna, hogy akkor ez most xenon, vagy csak félig meddig, vagy egy túros tésztát
Tök jó képet találtam erre: