Mondjuk szerintem jópár van ami bőven száz ezer felett jár csak hát ugye az óratekergetés.........
, inkább kapaszkodok, mint állat! (Mondjuk 260 felett ember legyen a talpán, aki nem facsarja a kormánycsutkákat!
Megnéztem mennyi a vége.
)
Csak mert crossom volt előtte és ott nem kellett.
Visszaváltásoknál gázfröccs és kuplungolás nálam mindíg kötelező minden esetben. Felfele váltásoknál is álltalában szoktam használni turás tmpónál mindíg ha nem nagy a fordulat, egyes-kettes között pedig minden alkalommal. De ha pályán megyek és kiforgatom a gépet (persze nem tiltásig) akkor felfele, kicsi gázelvétel mellett kuplung nélkül váltok. Simán puhán beveszi mindenféle nehézség nélkül. Persze ilyen körülmények mellett az utcán is igy váltok. Igaz mi ciberések nem vagyunk a közut rémei IGAZ, mi betartjuk a közuti szabályokat és nem megyünk gyorsan
Egyébként a váltó ugy van megkonstruálva (szép Magyar szó) hogy ha ésszel csinálod a kuplung nélküli FELFELE váltást, az semilyen károsodást nem okoz neki.
A fakezű és falábó érzéketlen pilóták meg kuplunggal is lefogazzák a váltót