De iszonyat jól esett...
A hőfok elkezdett emelkedni...gondoltam húzom neki, akkor visszaesik....úgy is lett...majd 2 km múlva, mikor épp az előttem lévő kamionok kerülgetésével voltam elfoglalva...kigyulladt az olaj jelző piros led és 127-en villogott a vízhőfok...ahogy tudtam azonnal megálltam, biztonságos helyen...ez kb. 800 m volt. Leszálltam..a hasidom felől gőz jött...a bal oldal pedig nyomokban zöldes, fura ( olajra emlékeztető ) állagú folyadékkal volt befröcskölve....
Első ijedtemben az olajra gondoltam( mármint h melocsoltam vele az 1-es főutat) ...de aztán hál istennek Kulman Miki megnyugtatott, hogy nem az.
Mert ugye már csak ott van hely és érdeklődnek a srácok...
.
Csak a kiállításon elhangzott témánkon kuncogok azóta is - Ago megmondta a tutit
Amúgy lehet hogy még nem beszélitek a Bímerrel egymás nyelvét
Neki nem elég a ja, noch, tiefer
Az igen kellemetlen amikor elszáll valamiért a hűtés
Piros lámpa és egy kis hőmérő ikon együttes villogása egyértelműen a túl melegedett vizet jelzi,ha ez mellé még beszáll a kis olajozókanna ikon is a villogásba.....akkor
Ezek után alaposan le kell majd ellenőrizni az egész hűtési rendszert ,hűtősapkaszelep,vízpumpa,termosztát, csövezés,és majd az egészet nyomás próbázni a végén, az olajozást se árt csekkolni.
Bár az RR blokkját nem ismerem,de gyanítom, hogy abban is egy közös hajtáson van a vízpumpa és az olajszivattyú is.
Végre sikerült lerendeznem a kötelezőmet
Nagyi01 gépe még kivonva,Ágié kivonva (bár idén se fog többet menni vele mint tavaly,szerintem
Én meg végre,talán,holnap már gurulok egy rövidet