{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#4598702] 2013. 08. 15. 12:58
Slidey
Köszönöm, ez már tényleg hasonlít. Remélem meghozza a megoldást :) Köszönöm a lelkesedésed.
[#4598690] 2013. 08. 15. 12:40
Brian88
Szia

Sajnos messze laksz tőlem, pedig én szívesen átnéztem volna, de Debrecenben lakom.

Még ezt találtam:
http://www.classiccycles.org/m...

Érdemes megnézni mert itt más a vezetékezés, csak 1 szál sárga, egy rózsaszín,Zöld/sárga és fehér sárga vezetékek vannak. Ez hasonlít leginkább a te vezetékezésedre.
[#4598667] 2013. 08. 15. 11:45
Slidey
Nos, ott is csak 5 kábelt találtam.
Viszont kezedem nagyon unni a dolgot, mert láthatólag semmi nincs úgy, ahogy annak lennie kellene.
Tudtok valakit, aki viszonylag gyorsan átkábelezi az egészet, és rendbe rakja elektromosan, és még érte is tud jönni Erzsébetre?
Eddig még eljárkáltam vele 2 akksival, szépen cserélgetve őket, de tegnap addig ba**tatam, amig már be sem indul. Én pedig nem értek hozzá.
[#4598541] 2013. 08. 15. 7:51
Brian88
Szia

Ez kicsit fura, főleg hogy csak egyetlen szál sárga vezetéked van. Érdemes lenne megnézni magából a motorblokkból hány vezeték jön ki.
Elvileg 6 szál:
3 sárga a generátor
2 szál a gyújtás ( ha jól tudom, kék és fekete talán)
1 szál üres fokozat visszajelző (talán zöld)
[#4598026] 2013. 08. 14. 15:58
Slidey
Ezek lennének.
[#4598023] 2013. 08. 14. 15:56
Slidey
Sajnos én akárhogy számolom, ott bizony 4 kábel van, 1 sárga, egy rózsaszín, zöld és piros. és itt le is akadtam.
Most nyomtatom a gépkönyvet, hátha abból kibogozok valamit.
[#4598022] 2013. 08. 14. 15:52
Brian88
Hogyha nem akarsz készen venni, akkor tudom ajánlani, hogy ilyet szerezz be:

http://www.conrad.hu/conrad.ph...

Igaz ez csak egyenirányító, nem stabilizálja a feszültséget, de ezzel már lehet használni valamennyire a motort.
[#4598012] 2013. 08. 14. 15:46
Brian88
Szia
6 vezeték jön ki belőle összesen.
A bekötése:
3db sárga vezetők, ez jön a generátorból.
1db piros vezeték, ami megy az aksi pozitív oldalára, ez végül is a töltő
1db zöld, ez a földelés, ezt kell a vázhoz kötni
1db Fekete, a gyári kapcsolásból annyit tudtam kihámozni, hogy a gyújtáskapcsolótól jön vissza a felszabályzóba. Ez azért kell, mert ha ott nincs rajta feszültség, akkor letilt a fesz szabályzó. Erre azért van szükség, mert ha nem lenne, nem adnád rá a gyújtást, de mégis beindulna a motor, mert a generátorból kapna áramot a gyújtótrafó, ha éppen rugdosod a berúgókart. Magyarán,ha ez nincs, kulcs nélkül is beindulna a vas.
[#4597877] 2013. 08. 14. 11:47
Slidey
Nekem egy ilyen szörnyűség van fent, csati nincs rajta. Viszont csak 4 kábelem van amire kötni kellene. A tiéden mintha 5-öt látnék.
[#4597871] 2013. 08. 14. 11:39
Slidey
Szia!

Nekem nagy hasznomra lenne.
slidey@expeditiv.com

Köszönöm!
[#4597233] 2013. 08. 13. 14:31
Brian88
Ő lenne a fesz szabályzó, nézd meg neked ilyen csatlakozó van-e rajta. Tudomásom szerint 2 féle létezik, ezen 2 kisebb 2db csatlakozó van. A Másik fajtán csak 1 nagy csatlakozó van.
[#4597226] 2013. 08. 13. 14:23
Brian88
Akit érdekel, gyári szervizkönyvet tudok CB125T motorblokkhoz, ez a motorblokk van a CM125T-ben is. Így aki bütykölget nagy segítség lehet! Ingyen elküldöm mailben akinek szükséges.
[#4597221] 2013. 08. 13. 14:17
Brian88
Szia

Ha érdekel, kb 5eFt tudok hozzá, vadi új darabot, ezen a számon elérsz:30/4700-200

Továbbá majdnem minden motorikus alkatrészt be tudok szerezni a motorhoz, nagyon olcsón.
[#4567664] 2013. 07. 11. 17:01
Slidey
Sziasztok!

Tudtok nekem segíteni fesszabályzó ügyben? Már majdnem készen van, de sajnos elakadtunk fesszabályzó ügyben. Megpróbáltak gyártani hozzá egyet, de nem lett jó! Ami rajta volt az is egy homemade darab, semmit nem segít, hiába szabadítottuk meg a műganától. Hol találhatok egyet, illetve melyik az a típus ami kompattibilis lehet vele? Sajos még egy gépkönyvet sem sikerült beszereznem ehhez az 1980-as típushoz, így teljesen tanácstalan vagyok.
[#4557536] 2013. 07. 01. 20:44
angollora
Szia,
köszi a választ.
[#4555247] 2013. 06. 29. 13:51
enigmatom
Szia. Az olajszűrője egy sima finomszűrő, ami a kuplung felőli dekni levétele után az olajszivattyú alatt megtalálható. Lepattintod, kitisztítod és visszarakod. Ennyi. A levegőszűrő pedig egy fémházra erősített szivacs, amit oldószeres vízben kimosol, megszárítod, és erre való olajba mártod majd a fölösleget kinyomkodod, mehet a helyére. Én brigéciolban mostam ki, és váltó olajba mártottam. Ha van kérdésed írj, elég jól ismerem a szerkezetet. István
[#4537082] 2013. 06. 12. 9:38
angollora
bocs a hibáért :annak
[#4537081] 2013. 06. 12. 9:37
angollora
Sziasztok!
Egy honda cm 125 c motort vásároltam és nagyon tetszik ez a motor.Ha valaki tud segíteni olajszűrő és légszűrő tisztításban és egyéb karbantartási kérdésekben,estleg tapasztalatait megosztaná velem,anak nagyon örülnék!Addig is elolvasom a régebbi bejegyzéseket.

Üdv: honda cm 125 c Pécs
[#4534859] 2013. 06. 10. 16:31
Slidey
Sziasztok!

Tegnap óta egy 1980-as CM 125 T boldog tulajdonosa lettem. Sajnos még az igazi motorozás élményt nem hozza szegény. Több sebből vérzik, de remélhetőleg néhány hét alatt sikerül rendbe szedni.
[#4518215] 2013. 05. 27. 11:09
BNVolf
sziasztok
eladóvá vált a Honda cm 125 T motorom
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/2227
65/HONDA_CM_125_T_.html
üdv
[#4505322] 2013. 05. 17. 0:05
BNVolf
közbe visszaolvastam kicsit köszönöm, rájöttem h nem is a gyertyák a hibásak hanem csak túl sok anyagot kap... legalábbis újabban erre gondolok..
[#4503696] 2013. 05. 15. 21:55
dinomenegin
Két hozzászólással előbb nézd meg a gyertyákat!
[#4502274] 2013. 05. 14. 21:42
BNVolf
nekem is jöhetne ha van vkinek
bnvolf@citromail.hu az e-mail címem
köszönöm előre is
üdv
[#4502237] 2013. 05. 14. 21:34
BNVolf
sziasztok, segítséget szeretnék kérni tőletek..
van egy 1981es honda cm 125T tipusú motorom
és nem tudom mi a baja.
tünetek: -rövid idő alatt elrontja a gyertyát,
-új gyertyával pöccre indul, szépen jár, utána elrontya a gyertyát egyik hengerbe majd néhány indítás után a másikba is...
-önindító indításakor az aksinál krepeg vmi és nem indít..


+ ha valaki tudja véletlenül hogy mien gyertya kellene bele írja meg legyen szives
köszönöm előre is
üdv: Viktor
[#4494736] 2013. 05. 09. 15:47
angollora
Milyen hosszú a motor?Napi használatra keresek egy kis 125-öst.Fogyasztása ,megbízhatósága?Ha írnál pár jellemzőt a mociról!

Üdv:angollora