még jó hogy nem kapott lángra semmi
túlzásba ne essünk nekem ez az első .Nekem a hajtókarcsapágy esett össze ,de már kedden meglett rendelve a cumo hozzá azt mondták jövö hétre kész
jovolnamár
BoLdOg NéVnApOt! ! ! ! !
.
ezt te sem gondolod komolyan?
Fogok 1 multimétert és megnézem, hogy a kocsinak a kasznija, össze van e rendesen kötve az aljzatnak a testével (3) Gyakori hiba sokszor korrodálódik, vagy szétcsúszik és akkor semmi nem megy rendesen! Szakadásmérésen ha nem sípol össze, vagy nem 001-2 őt mutat akkor nem jó az érintkezés.
Ha ez jó, akkor lámpa fel. Multiméter feszmérésre 5ős és 7es-en a 3mashoz képest 12V körül kell lenni.
Ha ez ok akkor jobra index balra indexen is megmérem a feszt. 1 és 4
Aztán féklámpa 6
Ha mindenhol megvan a fesz akkor jöhet a pót. Ha nincs akkor kár nekiállni (ha csak a 7 vagy 5 hiányzik mehetsz tovább)
A lámpáknál széthúzod az összes sarut.
Megkeresed a testet , és bekötöd minkét foncsorra és a rendszámtartora.
Aztán lámpa be megkeresed melyiken van fesz (Sokszor az 5ősre kötik a bal és jobb oldali lámpát is, jó is az úgy nem kell piszkálni, csak rá kell dugni a megfelelő égőkre és a rendszámtáblára)
Utána indexeket 1enként megkeresed és rádugod
Maradék pedig a féklámpa lesz ha 2 marad akkor külön elhozták a bal oldali helyzetjelzőt, ha igy van akkor csak szigszalagozd le és kész a pot, és mindennek működnie is kell.