{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5463780] 2018. 06. 18. 23:05
thunderace
Köszi..
Akkor valszeg szerelési hiba...
Előtte nem volt vele ilyen gond.
Már a vizet ia csepegteti vízpumpa alatt a kis lyukon..
Ez is újdonság
[#5463764] 2018. 06. 18. 21:18
Pepex
szimering..
[#5463706] 2018. 06. 18. 14:43
thunderace
Sziasztok!
Crf450 2003 as gépemmel bajlódok.
Felújítás után, azt tapasztaltam, hogy összefolyik a váltó olaj és a motor olaj.
Motor olaj szinte fullon, a beöntő nyílásnal,váltó olaj persze alig valahol... Olajfolyás nincs,fűst nincs.
A magas szint miatt, a légszűrőbe is jutott olaj.
Mi lehet a bibi?
Szimering? Esetleg van valami membrán ami nem zár?
[#5460254] 2018. 06. 04. 20:34
r1skyke
hali. látom anno te is ezzel a kurva 450-essel szívtál, engem is ez szivat most...már mindent lecsekkoltam rajta, de semmi. neked kiderült mi volt a baj?
[#5460253] 2018. 06. 04. 20:34
r1skyke
halihó. olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy van egy teljesen újjáépített 04 450R-em, blokk, karbi, állórész felújítva, új gyertya...és az istenért sem akar elindulni a gyári gyertyahézaggal, rádugott tps-sel. ha lehuzom a tps-t, és leviszem 0,7re a gy.hézagot akkor nagy nehezen elindul, de alapjárat nem 100%-os, jobban melegszik, össze vissza durrog meg lángot dob...már végigzongoráztam mindent szinte...trafó, imp. jeladó, kábelköteg, test kimérve..minden a gyári értéken belül elvileg...egyedül az ICM-et nem tudtam lecsekkolni, de kiadja az áramot a trafóra, szal elméletileg jó.... Ha esetleg valakinek van vmi tippje, szivesen meghallgatnám. köszönöm a figyelmet.
[#5454905] 2018. 05. 16. 9:09
oli3120
Előtte utána kép , rengeteg munka és kitartás .
[#5449765] 2018. 04. 29. 13:36
crf250x
Nem, :(
[#5449036] 2018. 04. 26. 18:33
tkarcsi
A levegozteto cso vege nem log bele az olajba?
[#5449008] 2018. 04. 26. 17:38
newman3
Nekem lenne egy 2001.es
[#5447947] 2018. 04. 23. 22:58
crf250x
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék, ötleteket?
CRF 250x - ről lenne szó, ahol az alábbi jelenségek jöttek elő.
- váltókar tengelynél csepegett az olaj, biztos nem jó már a szimering ezért szimering csere, sok olaj nem volt már a váltóban így olaj betöltés.
- ezt követően indulás, de már megint olajszivárgás, elég jelentősen, immáron fent a kuplung tengelynél - elviekben nyomás nem lenne szabad itt legyen,
- a levegőztetők átnézése során a váltóba fújva - közben a váltó olajbeontóje kitekerve nem áramlott a levegő, kompresszor kicsit befujás, és utána áramlott a levegő,
- ismételten indulás, úgy tűnt hogy elhárult minden, pár perc alatt néhány kör megtétele után, a meleg motornál, álló helyzetben a levegőztető csőn keresztül tenyérnyi mennyiségű olajfolyás , csepegés, különösen álló helyzetben néhány full gázhúzás után, folyamatos olajfolyás.

Mi okozhatja ?

Előre is köszönöm.
Olajszint ellenőrizve lett, természetesen a váltóból hiányzik (egyébként szint alatt volt az újratöltés után, a blokkból minimális hiányzik)....
[#5446750] 2018. 04. 19. 22:37
Waszeitung
Pezsgővel is lehet tüzet oltani....
[#5446712] 2018. 04. 19. 20:43
lampard6
Sziasztok! Szerintetek egy honda crf 450 mennyire alkalmas endurozásra? Illetve milyen sűrűn kell újítani a motorját?
[#5446652] 2018. 04. 19. 15:43
8970NH
Sziasztok! Van néhány eladó alkatrészem 125 crhez, Wössner: 88-2007 évj. hajtókar, 97-2005 dugó. Dugó 23 ezer, hajtókar 33 ezer. Érdeklődj telefonon: 06 20 943 4337
[#5446416] 2018. 04. 18. 19:01
Ferenc1234
Üdv!
Van egy crf 450-em. Hidegen melegen jól indul, viszont ha eldőlök vele akkor onnantól megállt a tudomány, az apja faszáért se akar beindulni. 100-at kell rárúgnom ami kb fél órába kerül. Blokk most lett felijítva. Kompresszió van benne bőven. Hiána próbálom melegindítóval. Vagy aznélkül, majd szívatóval. Semmi nem történik. Néha pöffenegyet egyet. Valamint ha hidegen beindítom jár szívatón. Leveszem szívatóról és véletlen leáll, onnantól megint nem akar beindulni.
[#5446185] 2018. 04. 17. 22:54
Waszeitung
https://www.partzilla.com/cata...

Itt évjárat,típus szerint kikeresed a képes ábrákon az alkatrészt,mellett lesz a gyári szám majd azzal vagy felhívod vmelyik Honda képviseletet vagy nekiállsz a neten olcsóbb megoldást keresni,vszeg csak gyári megoldást találsz,így az sehol nem sokkal olcsóbb mintha megvennéd belföldön.
[#5446073] 2018. 04. 17. 20:42
konradd
na, pontosítok: akkor nem vezérműlánc feszítő lánckerék a neve, hanem vezérműtengelyen lévő lánckerék.
[#5446067] 2018. 04. 17. 20:36
konradd
köszi a választ Waszeituning...
a vezérműlánc feszítő lánckereket kell cserélni... angolul nem tudja valaki esetleg a nevét?
a cél az lenne, hogy értelmes áron tudjak találni ilyen alkatrészt :D ha magyarul lenne, az se baj :D
ill tipp is jó lenne, hogy merre nézelődjek
előre is köszi
[#5445978] 2018. 04. 17. 16:53
8asfúrószár
Szerintem egy ilyen motort nem ártana full szintetikus olajjal használni. ( 10W40,50,60 ) Az 5100 meg tudtommal nem az.
[#5445975] 2018. 04. 17. 16:42
Waszeitung
Dekompresszor....kérdés melyik alkatrésze rottyant meg.
[#5445431] 2018. 04. 16. 9:45
konradd
sziasztok
van egy 2007-es crf 450-em, és olyan nehéz berúgni-rárúgni-megmozdítani mint az állat... tönkrement benne az az alkatrész, ami a berúgást könnyebbé teszi, az a kompressziós cucc a blokkban. Annak a nevét keresem, hogy egyáltalán tudjak találni alkatrészt hozzá a neten. Előre is köszönöm
[#5440697] 2018. 04. 02. 14:11
atitika2
Üdv.
Ha valakinek lenne esetleg eladó (125-250) CR, (nem kell pár éves, az érettet szeretem) legyen kedves jelezze nekem eladási szándékát.
Köszönöm.
[#5440593] 2018. 04. 02. 0:09
Zoll+
Sziasztok CRF 250 2007-es évjárathon milyen viszkozitású olajat vegyek? A tervezett olaj a motul 5100 lenne. Köszönöm!!!
[#5440090] 2018. 03. 31. 10:30
Waszeitung
Tök mindegy milyen évjárat?
[#5440075] 2018. 03. 31. 9:41
bozsik
Hello
Honda crf 250 re keresek idomokat akinek van írjon már
[#5439155] 2018. 03. 29. 6:40
Krisz34
Igen a 8ber nagyon kevésnek számit! Szarrá van kopva! Gondolom beletekertek vagy 150 órát!