{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5477849] 2018. 08. 13. 18:05
#fry
Hali! Valakinek nincs esetleg 2004-es crf 450-re kipufogó könyök, vagy rendszer eladó?
[#5477741] 2018. 08. 13. 9:31
Pepex
Szárazkarteres kenés.
A forgattyúsházba lekerült olaj ott folyik el de vissza már nem jut. ... csak kifele...
[#5477716] 2018. 08. 13. 0:56
kawazxr400
Szevasztok van itt aki központi teló felujitással foglalkozik?
[#5476269] 2018. 08. 06. 10:31
Pisticrf250
Köszönöm szépen . Kuplung oldali főtengely ha jól gondolom . Meg volna még egy kérdésem , a Motorola térben van egy membrán , annak mi a szerepe ?
[#5476065] 2018. 08. 05. 7:44
thunderace
Szia!
Megoldódott igen.
Szimering csere....
[#5476048] 2018. 08. 04. 21:50
Pisticrf250
Szia. Végül is kiderült a hiba oka ? Ha igen legyszives írd le hogy mi volt az mert nekem is ez van most sajna . Köszönöm
[#5476027] 2018. 08. 04. 20:41
Pisticrf250
Sziasztok . A segítségeteket szeretném kérni . Most vettem egy crf 250 r - t 2005 . A probléma az hogy a Motorolaj szintem teljesen fent van a beontő nyilasnál, váltó olaj szint kevés ! Én színeigre saccolok , vagy blokkkozep tömítés . Ha valakinek volt már ilyen baja az legyen szíves segítsen . Élőkre is köszönöm
[#5476026] 2018. 08. 04. 20:41
Barna3456
Valaki tud mondani egy ajánlott gyertyahézagot cr 125 höz?
[#5474532] 2018. 07. 30. 8:07
Krisz34
Be lehet azt karburálni normálisra! Sokan úgy endúróznak cross motorrral, hogy folyamatosan ömlik az olaj a kipufogón, állandóan darál a gyertyát beköpi megáll! Pedig ha be van karburálva sokkal jobbat lehet menni vele! Pont ez a jó a 2t-ben, én ezért szeretem. A 38-as keihin pedig elég jól hangolható, csak kell hozzá egy pár cucc! Amig van otthon egy másik alapjáratid meg főfuvid addig felejtsd el. Kisebb karbit végképp felejtsd el!
[#5474511] 2018. 07. 29. 23:10
Waszeitung
Igen,rakhatsz rá a 38as keihin helyett rá 28 v 32 es karbit is,kisebbre is fúvákázhatod,viszont ne csodálkozz ha a szegény keveréktől megszorítod a motort. Felejts el ezeket a manővereket,vegyél rá túratankot / nem lesz olcsó / ,vigyél magaddal a hátizsákban egy ötös kannát,,pötyögj vele powernyitás alatt vagy add el és vegyél 4t-t..
[#5474275] 2018. 07. 29. 10:03
ktm-gs
Helló 1993 as Honda cr 250 hogyan lehetne a fogyasztást csökkenteni???? endurózni asználom nem pályán kabi csere?? vagy a fúvókák cserélje ?? jelen állapotba fő fúvóka 175 alapjárati 58 as keihin karbi van rajta
[#5471456] 2018. 07. 19. 15:16
Krisz34
Úgytudom gyárilag 8-as, de az a te esetedben erőseen felejtős a jelenlegi karburáció mellet! Ajánlom, hogyha crossmotorral enduróztok akkor legalább karburáltasd be rendesen, mert a gyári karburáció egyátalán nem a tögymörgős enduróhoz lett kitalálva, főleg 125-nél! Állitasd be!
[#5471431] 2018. 07. 19. 12:19
Rolicrf
Crf 450 re renndszer valakinek 08?!06306213508 ha valakinek van
[#5465783] 2018. 06. 27. 12:41
Barna3456
Honda cr 125 be milyen gyertát ajánlotok endurozásra? motoul 710 el van keverve a benzin 1:35 arányban és állandóan bköpi a gyertát mikor hosszabban ereszkedünk vissza a hegyről, eddig 7es gyertya volt benne most is olyat szeretnék visszatenni BRP7ES vagy BR7ES?
[#5463780] 2018. 06. 18. 23:05
thunderace
Köszi..
Akkor valszeg szerelési hiba...
Előtte nem volt vele ilyen gond.
Már a vizet ia csepegteti vízpumpa alatt a kis lyukon..
Ez is újdonság
[#5463764] 2018. 06. 18. 21:18
Pepex
szimering..
[#5463706] 2018. 06. 18. 14:43
thunderace
Sziasztok!
Crf450 2003 as gépemmel bajlódok.
Felújítás után, azt tapasztaltam, hogy összefolyik a váltó olaj és a motor olaj.
Motor olaj szinte fullon, a beöntő nyílásnal,váltó olaj persze alig valahol... Olajfolyás nincs,fűst nincs.
A magas szint miatt, a légszűrőbe is jutott olaj.
Mi lehet a bibi?
Szimering? Esetleg van valami membrán ami nem zár?
[#5460254] 2018. 06. 04. 20:34
r1skyke
hali. látom anno te is ezzel a kurva 450-essel szívtál, engem is ez szivat most...már mindent lecsekkoltam rajta, de semmi. neked kiderült mi volt a baj?
[#5460253] 2018. 06. 04. 20:34
r1skyke
halihó. olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy van egy teljesen újjáépített 04 450R-em, blokk, karbi, állórész felújítva, új gyertya...és az istenért sem akar elindulni a gyári gyertyahézaggal, rádugott tps-sel. ha lehuzom a tps-t, és leviszem 0,7re a gy.hézagot akkor nagy nehezen elindul, de alapjárat nem 100%-os, jobban melegszik, össze vissza durrog meg lángot dob...már végigzongoráztam mindent szinte...trafó, imp. jeladó, kábelköteg, test kimérve..minden a gyári értéken belül elvileg...egyedül az ICM-et nem tudtam lecsekkolni, de kiadja az áramot a trafóra, szal elméletileg jó.... Ha esetleg valakinek van vmi tippje, szivesen meghallgatnám. köszönöm a figyelmet.
[#5454905] 2018. 05. 16. 9:09
oli3120
Előtte utána kép , rengeteg munka és kitartás .
[#5449765] 2018. 04. 29. 13:36
crf250x
Nem, :(
[#5449036] 2018. 04. 26. 18:33
tkarcsi
A levegozteto cso vege nem log bele az olajba?
[#5449008] 2018. 04. 26. 17:38
newman3
Nekem lenne egy 2001.es
[#5447947] 2018. 04. 23. 22:58
crf250x
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék, ötleteket?
CRF 250x - ről lenne szó, ahol az alábbi jelenségek jöttek elő.
- váltókar tengelynél csepegett az olaj, biztos nem jó már a szimering ezért szimering csere, sok olaj nem volt már a váltóban így olaj betöltés.
- ezt követően indulás, de már megint olajszivárgás, elég jelentősen, immáron fent a kuplung tengelynél - elviekben nyomás nem lenne szabad itt legyen,
- a levegőztetők átnézése során a váltóba fújva - közben a váltó olajbeontóje kitekerve nem áramlott a levegő, kompresszor kicsit befujás, és utána áramlott a levegő,
- ismételten indulás, úgy tűnt hogy elhárult minden, pár perc alatt néhány kör megtétele után, a meleg motornál, álló helyzetben a levegőztető csőn keresztül tenyérnyi mennyiségű olajfolyás , csepegés, különösen álló helyzetben néhány full gázhúzás után, folyamatos olajfolyás.

Mi okozhatja ?

Előre is köszönöm.
Olajszint ellenőrizve lett, természetesen a váltóból hiányzik (egyébként szint alatt volt az újratöltés után, a blokkból minimális hiányzik)....
[#5446750] 2018. 04. 19. 22:37
Waszeitung
Pezsgővel is lehet tüzet oltani....