). Menni ment, de nem úgy vette a lapot ahogy kellene. Lényeg, hogy hátsókerékről bütykösgumi leugrott, padlásról előkerült min. 20 éves pancsi gumi rá, aztán irány a fékpad. Levegő-benzin keverék állító csavart máris állítani kellett, a gyári adat nem volt jó. Kis csavargatás, végeredmény 49,2LE keréken. Alsó és felső fordulaton szépen mutatott a görbe, középen kevésbé. Karbi szétkap, tű egy pozícióval lejebb ejt, összerak, kis csavargatás a karbin, görbe tökéletes, ezáltal még beleszaladt valahonnan 4LE. Behangolt, normálisan beállított karbi mellett mértünk 53,1LE-t keréken. Biztosan nagyon jók a tuning rendszerek, hiszen nekem is volt, de az árukhoz képest egy ilyen beállítás a töredékébe kerül. Érzésre pedig olyan, mintha egy másik motorra ültem volna fel. Ha pedig az ember már kiad egy kalap pénzt a tuning cuccra, akkor meg mindenképpen érdemes ezt a kisebb összeget rászánni, hogy tényleg kihozzuk a maxot a gépből. Valamilyen szintű karburálást mindenképpen igényel, nem elég csak a főfuvóka cseréje. Bocs, ha túl hosszú voltam!
sajnos itthon ilyen áron csak romokat találtam , már össze van rakva és nagyon szépen jár.