Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello mindenki!
Honda CR 250 Kuplungbovden:
Hondáéknál: 16.760 Forint, beszerzési idő 2 hét.
Utángyártott Ausztriából: 8.000 Forint, beszerzés 3 hét.

És egy jó hír is: ha valakinek kuplungbovden kell,akkor a 125 ETZ kuplungbovden egy 10 perces átalakítással 590 Forintért tutifrankó az 1989-1995ig gyártott CR-be.

Honda Parts Pécs.....bekaphatjátok!
en putoline MX 5 ost teszek es jool megy:P
Agip Racing 2T ben vel megy most,abban van gyárilag ricinus,Motult dícsérik még nagyon...
Én is ezt használom meg egy kis ricinus olajat.
én meg leharcolt étolajat rakok bele, környezetbarát, sütni is lehet vele, és csak 400ft/liter :-)
na jó, nem, fűrészporral keverem 40esre
Én csak a castrol power racing-et használom! Sztem egyik legjobb olaj és jó áron lehet beszerezni, bár ez is relativ és láttam 4500-ért is!
Hőálló szilikonpasztával (talán 400C ig) kentem én is ez tűnik a legjobbnak idáig...
Castrol Power 1 2T -t használ vki?
2,7e magasságában van egy csomó helyen...
Köszi! :)
A kipufogóval sokan ugy vannak, hogy megveszik a gyári tömitést oda, bár sztem nemsokáig tart vagy külömböző pasztákkal próbálkoznak! Én ugy csináltam meg /előtte sokmindennel próbálkoztam, de csak ideiglenesen volt jó/ hogy azt a csonkot amire rácsuszik a rezó a toroknál bekentem véknyan hőálló pasztával és körbetekertem azbeszt zsinórral kétsorban és arra kentem pasztát, de megintcsak véknyan és ugy toltam rá a rezót. Rugó beakaszt és azóta tökéletes és ez tuti nem fog kiégni mint a paszta! Semmi olaj nem látszik nekem!
áve, nincs valakinek 99' 250-re berugókar? el már a kipufogót vere, fel kellett kotnom..... belsejében valami feladta, szétszedni meg nem lehet ...
no?
Köszönöm szépen a segítséget!
VAlaki tud honda crf 250 re gyári duplacsöves kipufogo dobot vagy rendszert ha tud valaki eladot irjon lécci !
Kipuffot hogyan orvoslod?

Nekem is van egy, igaz szakadtka, meg volt egy malőr amitől leugrott a lánc és kiverte a blokkot a kuplungvalaminél (egy, az öntvényen belül 60-90 fokot forduló tengelyszerűség kikandikál). Két megoldás jutott eszembe: epoxys fémragasztó, vagy egy ép darab beszerzése - csak ehhez ugye az egész blokkot szét kéne kapni..
Menetteljesítmény meg igen, amíg van mit leforogni, addig mindegy hanyadikban van, kapar veszettül, 20-30 perc alatt jobban lefáraszt, mint az utcai egy félnapos túrán vagy pályanapon.
Elég nagy a punnyadás itt a fórumon.... Mindenki motorkálni van vagy talán dolgoztok?
Tuti 91-es mert nekem is ilyen van.
91-es.A 90-es nem ilyen,a 92-es ugyanez csak rózsaszin
'90 vagy max '91-es a gép és szép állapotban van! A kipufogónál jellemző a kifujás, de könnyen orvosolható tehát ezzel ne foglalkozz különösebben! A rugó is normális, mindegyiken igy van többekközt az enyémen is csak ott 4db és elég vastag ki lehet cserélni erősebre! A menetteljesitmény pedig magáért beszél !
sziasztok, lenne pár kérdésem!
Milyen évjáratú ez a motor? a felnin 86 van írva.. a hengeren 07..
és normális e hogy a kipufogó a motornál 2 rugóval van rögzítve és ki is fúj mellette. Csak nekem tűnik erősnek 1 tsr 125 után vagy ezek tényleg így szántanak 5. be.. Az előző tulaj javasolt mellé 1 zsák gipszet.
Szasztok!

Nekem meg kifordult a szimering a gyújtás alatt, kicseréltem újra !
Most már újra vadul kapar a CR végre!


ja, ja mert amugy egy jól beállított cr re még ráfér egy kis állítgatás. lehet velem van baj mert nemigen állitgatom a motoromat?
...a haverok előtt meg NEM akarja lejáratni... (a NEM lemaradt)
Nem gondolnám, hogy csak úgy elállítódik, csak nem újonan vásárolt motorról van szó, és hát olyan önjelölt motorszerelőből azért van elég sok, akinek sikk megkérdezni olyat, amit még éppen nem csinált (a haverok előtt meg akarja lejáratni magát, hogy nem ért hozzá). Na ilyenkor jön, a "majd én belövöm speckón, tuti lesz..."! ...ez az eredménye.
a francokat kilukadt eltört az eggyik réz bigyó