Ezt próbálgatni kell, mivel még az azonos évjáratú és típusú mocik sem biztos, hogy ugyanolyan jól mennek azonos típusú gyertyával. A 9-es hőértékű nagy valószínűséggel akkor oké, ha úgy tudod csavarni a jobb csuklód a markolaton, ahogy a versenyzők. Először próbálj meg egy B(R)8ES, aztán ha az sem, akkor B(R)7ES, és ha még az sem, akkor B(R)6ES. Nem túl nagy befektetések ezek, mindegyiknek 1000 Ft alatt van darabja. A nagy hőértékű gyertya esetében húzni kell a gázt mint állat, hogy ki tudodjon égni a gyertya, ezért próbálkozz a kisebbekkel. Az "R"- jelzés csak a rádió-zavarszűrést jelöli, és kicsivel drágább, de ettől többet nem tud az "R"- jelzés nélküliektől.
Sziasztok milyen gyertya való a cr 250-esm be?
a gyertyapipa szerint NGK, de kormolja a br9es nevűt...
most állítottam a levegőcsavaron is!
légszűrő,karburátor,kipuff kitakarítva benzinszintet is megnéztem..
kipufogóm kicsit kifúly a rezó előtt de sztem az nem játszik szerepet!
kb 15 üzemóra és a második gyertya az előző behalt pedig honda szalonba adták hozzá ngk honda gyertya volt...
abenzinem 40-es keverék:q8-as 2t olaj...
Ha valaki tud segítsen!
David
ennél nagyobb baromság nincs is,mint amit most te kérdeztél
a fogyasztás sok mindentől függ...motor állapotától,beállítástól,talajtól,csuklódtól stb..
egy régi motor is mehet úgy,mint egy zsír új...
szevasztok arra lennék kiváncsi h egy 01 es cr 250 mennyit eszik ha endurozok és mennyit kb ha pályázok?
mit ajánlanátok 125 rm vagy 250 cr (most 125 kx em van)-csak más gyujtás meg 93 évj,szal nem olyan mint egy normál cross,egy ujabb jobban megy kicsit?
szevasztok arra lennék kiváncsi h egy 01 es cr 250 mennyit eszik ha endurozok és mennyit kb ha pályázok?
mit ajánlanátok 125 rm vagy 250 cr (most 125 kx em van)-csak más gyujtás meg 93 évj,szal nem olyan mint egy normál cross,egy ujabb jobban megy kicsit?
Köszi mindenkinek aki vette a fáradtságot és leírta . De ez az állat akié volt a rezó úgy oldotta meg hogy kivágta a behorpadt lemez részt és ráhegesztettek egy másikat . Gondolhatjátok hogy néz ki. Mind1 azt mondta majd tavasszal vesz másikat. Jobban is teszi inkább hagyta volna horpadtan .
vagy úgy, vagy a horpasszal szemben fúrsz egy 4-5ös lyukat. Belenyúlsz egy lehámozott heggesztőelektródával,vagy amivel beférsz.Melegíted a horpadást nyomod az elektródát. Majd a kis fúrt lyukat beheggeszted.
Hegesztek rá egy kampó szerű valamit a horpadás közepébe és láng hegesztővel melegítsétek a horpadást és húzzátok a kampót és ki jön a horpadás.
Aszem így kell.
De ha valki jobban tudja magyarázal el szóról szóra.
Megmondom neki a jeges megoldást Szétvágni? Nem vagyok benne biztos hogy ugyanolyan lesz a hegesztés . Arról meg hogy mennyire fog füstölni ne is beszéljünk
ő keni vágja tutira
a gyertyapipa szerint NGK, de kormolja a br9es nevűt...
most állítottam a levegőcsavaron is!
légszűrő,karburátor,kipuff kitakarítva benzinszintet is megnéztem..
kipufogóm kicsit kifúly a rezó előtt de sztem az nem játszik szerepet!
kb 15 üzemóra és a második gyertya az előző behalt pedig honda szalonba adták hozzá ngk honda gyertya volt...
abenzinem 40-es keverék:q8-as 2t olaj...
Ha valaki tud segítsen!
ennél nagyobb baromság nincs is,mint amit most te kérdeztél
a fogyasztás sok mindentől függ...motor állapotától,beállítástól,talajtól,csuklódtól stb..
egy régi motor is mehet úgy,mint egy zsír új...
szevasztok arra lennék kiváncsi h egy 01 es cr 250 mennyit eszik ha endurozok és mennyit kb ha pályázok?
mit ajánlanátok 125 rm vagy 250 cr (most 125 kx em van)-csak más gyujtás meg 93 évj,szal nem olyan mint egy normál cross,egy ujabb jobban megy kicsit?
drágát akarsz?
vagy ócsót?
mit ajánlanátok 125 rm vagy 250 cr (most 125 kx em van)-csak más gyujtás meg 93 évj,szal nem olyan mint egy normál cross,egy ujabb jobban megy kicsit?
légyszi mondd meg annak a pesti csapágyboltnak a nevét,ahol szoktatok csapágyakat venni!
elfelejtettem a nevét..
Aszem így kell.
De ha valki jobban tudja magyarázal el szóról szóra.
„ A legmegnyugtatóbb megoldás a hibás alkatrész cseréje!”