Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ócsót!
Ezt próbálgatni kell, mivel még az azonos évjáratú és típusú mocik sem biztos, hogy ugyanolyan jól mennek azonos típusú gyertyával. A 9-es hőértékű nagy valószínűséggel akkor oké, ha úgy tudod csavarni a jobb csuklód a markolaton, ahogy a versenyzők. Először próbálj meg egy B(R)8ES, aztán ha az sem, akkor B(R)7ES, és ha még az sem, akkor B(R)6ES. Nem túl nagy befektetések ezek, mindegyiknek 1000 Ft alatt van darabja. A nagy hőértékű gyertya esetében húzni kell a gázt mint állat, hogy ki tudodjon égni a gyertya, ezért próbálkozz a kisebbekkel. Az "R"- jelzés csak a rádió-zavarszűrést jelöli, és kicsivel drágább, de ettől többet nem tud az "R"- jelzés nélküliektől.
kemét keresd
ő keni vágja tutira
és ha champion gyertyapipád lenne?
Sziasztok milyen gyertya való a cr 250-esm be?
a gyertyapipa szerint NGK, de kormolja a br9es nevűt...
most állítottam a levegőcsavaron is!
légszűrő,karburátor,kipuff kitakarítva benzinszintet is megnéztem..
kipufogóm kicsit kifúly a rezó előtt de sztem az nem játszik szerepet!
kb 15 üzemóra és a második gyertya az előző behalt pedig honda szalonba adták hozzá ngk honda gyertya volt...
abenzinem 40-es keverék:q8-as 2t olaj...
Ha valaki tud segítsen!
hali
David
ennél nagyobb baromság nincs is,mint amit most te kérdeztél
a fogyasztás sok mindentől függ...motor állapotától,beállítástól,talajtól,csuklódtól stb..
egy régi motor is mehet úgy,mint egy zsír új...


szevasztok arra lennék kiváncsi h egy 01 es cr 250 mennyit eszik ha endurozok és mennyit kb ha pályázok?
mit ajánlanátok 125 rm vagy 250 cr (most 125 kx em van)-csak más gyujtás meg 93 évj,szal nem olyan mint egy normál cross,egy ujabb jobban megy kicsit?
attól függ
drágát akarsz?
vagy ócsót?
szevasztok arra lennék kiváncsi h egy 01 es cr 250 mennyit eszik ha endurozok és mennyit kb ha pályázok?
mit ajánlanátok 125 rm vagy 250 cr (most 125 kx em van)-csak más gyujtás meg 93 évj,szal nem olyan mint egy normál cross,egy ujabb jobban megy kicsit?
fékbetéteket hol keressek pesten?
köszönöm szépen!
keme!
légyszi mondd meg annak a pesti csapágyboltnak a nevét,ahol szoktatok csapágyakat venni!
elfelejtettem a nevét..
Köszi mindenkinek aki vette a fáradtságot és leírta . De ez az állat akié volt a rezó úgy oldotta meg hogy kivágta a behorpadt lemez részt és ráhegesztettek egy másikat . Gondolhatjátok hogy néz ki. Mind1 azt mondta majd tavasszal vesz másikat. Jobban is teszi inkább hagyta volna horpadtan .
vagy úgy, vagy a horpasszal szemben fúrsz egy 4-5ös lyukat. Belenyúlsz egy lehámozott heggesztőelektródával,vagy amivel beférsz.Melegíted a horpadást nyomod az elektródát. Majd a kis fúrt lyukat beheggeszted.
Alsónémedin csinál ilyet a Matlé, nekem is ő csinálta. Néha itt fórumozik, keresd meg.
Jókor kell kivenni a fagyasztóból.
Ja. ezt én is hallottam mondtam is neki lehet hogy így lesz megcsinálva
Hegesztek rá egy kampó szerű valamit a horpadás közepébe és láng hegesztővel melegítsétek a horpadást és húzzátok a kampót és ki jön a horpadás.
Aszem így kell.
De ha valki jobban tudja magyarázal el szóról szóra.
Nekünk a suliba mindig azt tanították hogy:
„ A legmegnyugtatóbb megoldás a hibás alkatrész cseréje!”
Megmondom neki a jeges megoldást Szétvágni? Nem vagyok benne biztos hogy ugyanolyan lesz a hegesztés . Arról meg hogy mennyire fog füstölni ne is beszéljünk
ezt már énis hallottam,de azt mondják,megnyúlik az egész rezó tőle:D
Töltsd fel vízzel és fagyaszd le.