40 körül van a rezó és 25 a hátsó dob
majd még megnézem akkor hogy s minkét működik.szal elehet lessz egy eladó főtengely cr 125 höz ha érdekel valakit
Kollega úr. Nem hiszem hogy ez álltalános probléma volna a CRF-en,de azt sem mondom hogy egyedi eset.
"Az egy szezon" az nem kevés üzemórát is tartalmazhat,és ugye az sem mellékes hogy a pilóta mennyire tudja kihasználni a motort.
Volt itthon CRF( egy 05-ös és most egy 07-es)de egyikre sem mondható hogy fogyassza a szelepet.
Az 05-ös kb 100-120 üo val került hozzánkegy dugattyú cserén kívül lényegében semmit nem csináltam rajta egy szezonon keresztül.Igaz az apósom használta(Amatőr Seniorban végigment vele a Kupasorozaton)
Nagyjából 80 óra ugrott bele nálunk.Ami ugye így már kb 200.
Persze aki tudja használni,ezek a szervízigények lényegesen lerövidülnek.
A 07-esben most van 70 óra és még a szelepdekli sem volt levéve róla.
De mégegyszer mondanám hogy Amatőr szinten használja az Öreg.
Aztán Száraz.
99% hogy nem jó a motorodra a KX cső.Ami szóba jöhet az a CR250 cső mégpedig 92-96 évjáratoké!
Na mentem mert sok a dolog.
Tső!