egy 14 ezer forintos készlet racsniját gyilkoltam félméteres csővel, méregdrága bitet és imbuszt köszörültem használhatatlanra, csak hogy most a helyére kerüljön az eLeSeL...
én meg először egyel több nullát irtam véletlenül a postai papirra
...Az is jobb lett,1,2 ben gázra jön kerékre,de azért többet vártam tőle,bár nincs normálisan összehangolva,nem létezik,hogy a 160as henger,alacsonyabb fordtartományban dolgozik mint a gyári,értem ezalatt,hogy a gyárival 10-11ig is húzott,ezzel meg 9500körülig! Tehát nem tudom az a lényeg mit csináljak....Am is másik motor kellene,ez csúnya
!
)! Így 8secnek számoltam,de sztem ebből simán lejönne 2sec....Egyébként csak azért kérdezem,mert tudnák az enyémre(nem crm),egy 180as szettet és nem tudom mennyivel menne jobban a gyári állapotához képest,azon filózok érdemes-e vele foglalkozni vagy sem! Gyárilag crm ek kb azt mondják 8 alatt vannak fent,tehát tiédnek ez sztem 2sec minusz jelenthetett nagyjából! Bár nehéz így megállapítani,de akkor nagyobb karbi mindenképp nekem is kellene....Arrow rezo meg annyira ritka....h az tuti nem lenne!
ahogy elnézem azt a hengert nem lehetett nagyon karbantartva...Vagy rossz vétel lehetett a gép , meg ha arról az rx-ről beszélsz amiről az adatlapodon is van kép az már kissé régebbi változat asszem 89-es ,egy 89-es rm 250-essel is megtörténhet ugyan ez ha még nem is foglalkoznának nagyon vele,meg nem kapna jó olajat stb... Elég sokat hallottam már rx-ről olvastam fórumban rengeteget , beszéltem tulajokkal is, meg élőben is láttam és semmi ilyen eset nem volt ,teljesen korrektek
a gépek,szal szerintem az az rx amit te mondtál nagyon el lehetett nyűve meg valszeg az előző tulaja (a haverod előtt) nagyon leszarhatta a gépet, merem kockáztatni se olajat nem kaphatott se semmi kenőanyagot a képet látván ,meg azok alapján amit mondtál.
Mire kell figyelni egy Crm 125 vásárlásakor ,ha jót szeretnék venni?
pl. ilyen h csörög e valami vagy ilyesmi? Ja és annyi hogy a Castrol Power Racing (2T) jó olajnak számít?
Előre is Kösz!