1 teljesen más meg jaja kicsibele
csáó
és majd még beszélünk!
motorja erős, előző gazdi cserélt benne dugót, kábé egy éve, én meg most főtengely csapágyakat, szimeringeket, meg amit mondtam...... szeretnék vmi fiatalabbat, 2002 fölötti évjáratú, 125 ös sxet mondjuk......
Akkor maradjunk annyiba, h még visszatérünk rá (nem mondom, h holnap meg azt se, h jövö7en jelenleg még sulizok, meg nincs is rá most keretem!) De a motor az érdekel! A 40 KW az bizti hülyeség, sztem max olyan 30 körül van és még utánaérdeklődök, mert lehet, h tudok csináltatni a 40ből 25öt ami, igaz illegál,na de ez még odébb van!
mivel Crm250 esek japán belpiacosak, lehet a behozatalkor a lóerőt írták oda
. Magyarországon volt forgalomban 2003 ig, azután megvette egy csávó és neki nem volt fontos h átírassa meg h legyen rajta műszaki, aztán hozzám került, nekem se volt fontos a papír, de a rendszám , a törzskönyv, a forgalmi mind megvan, nem tudom h lehetne megoldani, nem vagyok otthon az ilyenben. Egyáltalán nem fontos h eladjam, de ha valaki megadja érte amit kérek akkor viheti, és pénzemnél leszek
Fasza a gép! Még ne add el jó!
Egyenlőre nem igérek semmit tetszik a gép!
Főtengely csapágyak, szimeringek, légszűrő, gyertya, bowdenek lettek kicserélve, első telók felújjítva (szimering+ olaj). Ufo idomok. +Lánckerekek + gyári kipu stb.... Rendszám megvan hozzá, meg a forgalmi és törzskártya is, viszont nincs az én nevemen, nem tudom h lehetne vizsgáztatni
De ha érdekel akkor i.á.: 420.
Kicsit hugyagyúak, de jó!
az a helyzet,hogy nekem kivan kötve a különolajozás és ezért csak vmi sufni bovden van a karbimban ami most megadta magát ezért szétszedtem...azt szeretném kérdezni hogy a gyári nektek hogy néz ki?egy megy a pumpába egy meg a karbiba?ha valaki tud fényképet is nyomjon PLS