na de a lényeg csak annyi hogy elment azzal is, bár hosszabb használat után biztos nem köszönte volna meg a vas. előtte viszont q8 rs-extreme-et töltöttem bele mindig, ami 2500 ft volt motorosboltban a liter - és nagyon sokféle igénybevételt kibírt vele minden probléma nélkül. én merem ajállani - tekintve hogy itt nem milliós motorokról beszélünk, nem hiszem hogy érdemes megvenni bele a legdrágább legprofibb olajat, ha ugyanúgy elmegy másikkal is. üdv
,már kezdtem szarul érezni magam!
! Szeretnék kérni az itteni tapsztal tulajoktól tanácsokat... minden féle hasznos dolog az üzemeltetéssel kapcsolatban érdekelne! (pl: hidegindítás, tartalékkal mennyit megy még kb ((egyáltalán milyen állásban van a beinzincsap tartalékon?
)) van vmi amire külön kéne figyelni?))
Amúgy 250-es motorod volt, vagy ebbe a 25-be is ugyanaz a spirál jár? Meg hogy lehetne egyeztetni (karácsonyi ajándéknak jó lenne