Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sürgősen eladó tel:30/7484553
vagy a polgárdi bontót is kérdezd meg
Hát nem tudom! Majd felhívom valamikor! Ott ha nincs, akkor megtudnák rá formálni sztem, csak az marha sok pénz, mintha megvenném bontottan!
majosháza?
Helló mindenkinek!

Valaki megtudná nekem mondani, hogy honnan lehet 50-es NSR-re alsó idomot szerezni??
Tudom, hogy ez a téma nem az MTX-hez tartozik, de hátha tudtok segíteni!
persze hogy kapható (de cross gumi szebben mutat )
Csövi!!
Én nem rég vettem egy MTX-et 86-os évjárat(még a kereklámpás).Arról szeretnék érdeklődni hogy erre a fajtára szerintetek kapható-e országúti gumi?És még van egy kis gáz a gyújtással(szaggat-kihagy).
Nincs ötletetek hogy ez mitől lehet?A motor 2 évet állt és nagyon füstöl ezen kívül nagyon pöpec.csak én mivel nem terepen használnám hanem országúton ezért szeretnék rá másik gumit.Ha valaki tud segíteni azt megköszönöm.
Bye
Kecskeméten vettem a Parillában. ezek egy KTM idomai kicsit átalakítva
gergike: Hol vetted az idomgarnitúrát?
ELADÓ125/50 honda mtx kicsit átalakítva. sport légszűrő,gianneli sportkipuff,cross gumi,ktm idomok,frissen fúrt blokk,nagyon erős. ár 280.000,tel 30/7484553
Helló. Akkor én is mondanék valamit. Nekem 3 hete sült be a dugattíú a Cagivámban, a külön olajzás miatt
, mert ugyebár eldugult. Ezentúl én is a tankba fogom keverni.
Több enyszerű okból cross gépre nem raknak külön olajozást.1:A különolajozás több súly.Across motornál nagyobb az esély ,hogy sérül és történhet ott vmi.meg eyg crossmotornál minek bonyolítsák.De kinek hogy tetszik én maradok a külön olajozásnál.
Nem tudomneked milyen a géped de nekem még soha nem volt bajom a külön olajozással.Pedig nagyrészt
cross pályán használom.És direkt kipróbáltam nekem az én motoromnál sokkal jobb volt a külön olajozás.És ennyi.
ha van keverod,akkor is tegyel a benzinbe is tobb olajat az elso par km-re,azt az elso 100 km-et csak finomam,
utana mar huzhatod neki csak ne tartsd sokaig fent a gazt,mar mint magas fordulaton,porgetni porgetheted,de jatsz a fordulattal


nekem furatva volt,kb 1 orat mehetett a motor mikor palyan versenyeztem vele CR ellen.
Most vettem egy nikaszil hengert (polini) egy MT Hondába(MTX vízhűtő nélkül), de nemtom mennyit járassam. 230km van benne, azt is hallottam már, hogy elég 200, de nemtom. Szal mondja már meg valaki, hogy mennyit járassam. Unok mosmá szenvedni vele. Úgy sír. Hallom a hangján, hogy menne mint a barom, de nem lehet .
Ahol eddig vettem ott nincs castrol! De majd megnézem máshol mert ha azt mondjátok szintetikustól nem füstöl annyira akkor már megérné mert így azért még pöfékel egy kicsit !
az mtx henger???nem régi CR,mert csak egy gyuru je van.

félszintetikus jo,de a legjobb az lenne ha tiszta szintetikusat raknátok,jobban megy vele,halkabb a motor,nem fustol ,és jo az illata is.

CASTROL nálatok van?
sztem jo a félszintetikus is mtx be
És ilyet használ valaki? : REPSOL 2T Sintetico kétütemű félszintetikus motorolaj. Na ez vajon jó az MTX-mnek, mit mondtok?
szaal ekkora henger van rajta
ja képzeljétek van olyan ösrégi 125 ös mtx blokkom léghütéses nem poweres de nagyon keményen néz ki sajnos nemtudtam kiprobálni nem fér be az aprillia vázba
mondjuk énolajban ezeknekaz ipari cucokat gyárto cégek olajaitszoktam
lehet hülyén hangzik de amit egy láncfürészbe ajánlanak ami sokszor 14 et pörög az sztemelviszi az mtx et ja kérdés az mtx az 10nél többet tud pörögni vagy csak nekem kéne bele uj dugó készlet ja 125 ös mtx em van
hát láttam már én is olyat,
csináltam már én is olyan cr blokkot, ahol kalapácsal elet kiszedni a dugót a hengerből, ugy belesült.
és agyerek álitotta hoyg volt benne olaj, mikor rákérdezetem hogy milyen olaj és milyen arányban keverte, há majdnem hülyét kaptam.
a válasz ez volt: arol 2T, és 1:40 mert az ugy kelet a simoba is, és azért arol 2t mert ezt keverik a kuton a keverékbe is, és a trabant is ezzel megy.
a mai napig emlegetem, mert nem egy eccerű eset volt.
ya és a gyerek városba járt a cr el, mert hogy az mien gizda hogy a városban kroszmotoral járkál.
van most 1 rgv250(ugye ez a blokk van az rs-ben is)na ott lekötötték a baloscsapágy kiszáradt,a jobbos nemtudott(mivel a blokkfélnél kapott válto olajat +két öntött dugot csak hogy biztos szar legyen )szakik csinálták -MZ-vel anyag gondok voltak/vannak az is tudot ragadni.(szo mi szo jo olaj miatt nem ragadt meg)
amúgy meg az rs 250 esekenis le szokták kötni.
anyi hogy meg kell furni a dugót ott ahol a hengeren az olajzó spricni van és kész.