{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5463816] 2018. 06. 19. 11:08
Zazaa
Sziasztok!

Esetleg nincs vkinek eladó VFR 800.as eladó? 2005-2006 körülieket nézegettem, de vannak érdekességek. Pl 30k km után valós lehet egy lánc csere?
[#5463439] 2018. 06. 17. 14:48
sznorbert
Sziasztok!

Milyen olajat ajánlanátok egy 2017-es Honda VFR 800X-be? Jelenleg 16k km van benne.
[#5463433] 2018. 06. 17. 14:47
sznorbert
Sziasztok!
Milyen olajat ajánlanátok egy 2017-es Honda VFR 800X-be? Jelenleg 16k km van benne.
[#5463270] 2018. 06. 16. 9:56
Anno
Uraim,
Nem tud valaki véletlen valahol működésképtelenül, hibásan vagy más okból sufniba hagyott vfr400 nc30-35öset?
Már a harmadik gépet újítom fel és szűkén állok az alkatrészeknek, ha véletlen bontóba van a gépből az is ritkán elégíti ki az igényeimet.
Ebay és az angoloktól való alkatrészbeszerzés meg eléggé megnyomja a büdzsét tekintve, hogy magamnak újítom a gépeket és nem biznisz célra.
[#5463026] 2018. 06. 14. 20:11
btibor
cbf 1000 vagy ha nem tartasz tőle fjr 1300! ezek a csutkakormányos motorok a fazer után halál! nemrég vettem vfr 1200 fd-t de de semmivel sem jobb mint előtte a zzr 1400. Előtte egy xx-em volt 6 évig,hornet kormánnyal akkoriban átalakítva új motor született...
[#5462880] 2018. 06. 14. 12:57
NewFullmoon
Nekem is 50 papír volt 4 és fél éve, zselével. És fényévekkel komfortosabb lett a paripa. És Üllőn csináltattam Zsoltinál, Dimenzió kárpit.
[#5462851] 2018. 06. 14. 9:52
mgabor74
Az új motor átírási költségéből kb meg tudod csináltatni a komfortülést az FZ6-ra (Én pl. a Somotokarpit-nál csináltattam anno az Fi-re emlékező habosat 50-ért, most valamivel több lehet), egy nakedre való túraplexit meg az új motor első alap szervizének árából megveszel. Ha egyébként nem vágysz annyira másik motorra akkor kár cserélgetni, mert mindegyiknél sanszos az ülés-plexi csere (VFR-nél túrázáshoz még a kormánycsere is, ami önmagában 75-80 ezer). Ha beleszerettél egy másik típusba akkor persze nincs mit tenni...
[#5462793] 2018. 06. 13. 21:08
e.viktor
Köszönöm a válaszokat. Igazából nem az üléspozíció kényelmetlen, hanem inkább az ülés, és autópályán sem kényelmes hoszabb távon, mivel nulla a szélvédelem, és 130 fölött már kapaszkodni kell. Néztem még a CBF600S -t is, de a VFR jobban tetszik, de még sajnos nem volt alkalmam egyiket sem kipróbálni.
[#5462715] 2018. 06. 13. 16:46
pityke71
Hi!
Fullmoon márkatársnak igaza van.
DE.
Nekem az egyenes testtartású motorokon 25-40-km után nagyon fáj a hátam.
A nagyon előredőlőstől pedig a vállam.
Most 800FI van túrásított kormánnyal,hibátlan.
Hosszú túrákra nem járok,de a napi 300-500km 3-4 megállóval problémamentes. 170 a testmagasságom,az ülésen alacsonyíttattam kb 2cm-t.
[#5462564] 2018. 06. 13. 8:13
NewFullmoon
Ha neked kényelmetlen a Fazer akkor a VFR sem lesz kényelmesebb. Ha kényelmet keresel akkor egy túraendúró a te motorod. A Fazeren egyenes derékkal ülsz, mi pedig döntött testartásban. Az ülés lábtartó távolság is konstans, valamint a két paripa magassága is. Véleményem szerint a Fazer egy fokkal kényelmesebb mint a VFR.
[#5462515] 2018. 06. 12. 22:01
e.viktor
Sziasztok!
Van valaki, aki Yamaha FZ6(N) -ról váltott VFR-re, vagy aki próbálta már az FZ6-t, mivel jelenleg azzal járok, de hoszabb túrákra nem a legkényelmesebb, egyhuzamban kb. 60km-t bírunk lemenni utassal, és szeretnék valami túrásabb gépre váltani, és a VFR eléggé megfogott. Ha van ilyen le tuná írni a tapasztalatait a két motorról. Előre is köszönöm!
[#5462432] 2018. 06. 12. 16:42
NewFullmoon
EBC a legjobb szerintem.
[#5462390] 2018. 06. 12. 10:21
Prometheus
Sziasztok!
Első féktárcsámat cserélnem kell.
Ti mit ajánlotok egy 1994-es VFR 750F-re?
Bremboról lebeszéltek. FERODO - NISSIN vagy a NagyVasban a LUCAS féle?
Csak túrázni, meg a városban gurulok vele többnyire.
Köszi!
[#5462375] 2018. 06. 11. 23:00
Scalare
Ott figyel benne az E13 vagyis Luxemburgban azt mondták, hogy ez megfelel a szabályoknak.
[#5462372] 2018. 06. 11. 22:54
Scalare
Mire haza ér 2x ennyi lesz :S
[#5461709] 2018. 06. 09. 13:30
katarak
Gyári cikkszám sem azonos az európai és USA lámpatestnél. Az EU aszimetrikus világítást használ. Az USA szimmetrikusat.
[#5461686] 2018. 06. 09. 11:29
öregdróti
a képen látszanak a fényszóróba írt számok és betűk, ugyanazok....
[#5461678] 2018. 06. 09. 10:53
NewFullmoon
Jelcsa most bont egy fi-it. De az is amerikai. De legalább itt van Törökbálinton. Hívd fel.
[#5461663] 2018. 06. 09. 8:49
katarak
Valószínűleg nem európai szabvány a vetítési képe.
[#5461660] 2018. 06. 09. 8:38
NewFullmoon
Vámon nem fog átjönni vagyis kicsibaz esélye. Ráadásul a 27% áfát a postaköltséggel növelt árból számolják ezek búzák nem a 150 dodóból...
[#5461480] 2018. 06. 09. 7:00
öregdróti
Ebay.com 2000-es évjárat 40500 HUF, igaz, hogy az USA-ban van de legalább van és nem arany áron. Az elérhetősége: https://www.ebay.com/itm/2000-...
[#5461323] 2018. 06. 08. 16:42
Mikrometex
Sziasztok
Keresek vfr800fi 98as hoz első lámpát.
[#5459609] 2018. 06. 01. 18:30
öregdróti
Ez gyors volt.....
[#5459486] 2018. 06. 01. 13:46
avanti
Elkelt...
[#5459402] 2018. 06. 01. 8:44
avanti
Sziasztok!

Van egy eladó használt Power Commander 5-ösöm VFR800 98-01' -hez. Ára 55 ezer. Motor eladása miatt válok meg tőle. harminc-562283kettő. Győr környékén átvehető.