{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5478398] 2018. 08. 16. 16:13
jelcsa
Szia.
Az F4 az eladó esetleg?Lehet érdekelne.Ha esetleg rámcsörögnél vagy elkuldod a szamod,felhívnálak.kösz.70-3179083.Pali
[#5478386] 2018. 08. 16. 15:39
NewFullmoon
1000-ből 1 vagy 100-ból 1 nem ugyanaz
[#5478347] 2018. 08. 16. 11:59
sanyiaeros
Sziasztok! Vfr 1200 f ről tudtok valami rosszat mobdani? Mert jó az van bővet a tesztekben. Most hogy ràszàntam magam,és nézem a hírdetéseket, talâltam egy blokkcserés darabot.. Bmw nél ez nem lepne meg....de egy hondànàl? Köszi előre is....
[#5478215] 2018. 08. 15. 10:52
NewFullmoon
Remélem mielőbb üdvözölhetünk a köreinkben!
[#5478213] 2018. 08. 15. 10:47
Jámbi
Köszönöm szépen a részletes választ.
[#5478182] 2018. 08. 15. 7:35
NewFullmoon
Nagy eséllyel a feszszabályzó már megadta magát és az cserélve volt ezeken a paripákon. Az Achilles sarka a Vtec-nek a generátor amely a nem megfelelő kenés miatt leégni szokott kinek előbb kinek később. Erre is van megoldás a generátor ház átalakításával, ha ez megtörtént akkor nem lősz mellé. Nem véletlenül gyártotta a Honda majdnem 14 éven keresztül. Nagyobb és kényelmesebb mint a CBR, talán jobban pakolható is. Ha nem volt xarrá törve a kerekek egy vonalban gurulnak és a váz is egyben van akkor nem lősz mellé. V4, isteni hang, és nyomaték, 6 literes fogyasztás ami PC-vel lejjebb is tornázható. Röviden ennyi.
[#5478004] 2018. 08. 14. 12:05
Jámbi
Helló mindenkinek.

Eddig egy Honda Cbr 600F4 motorom volt. Bő 3 hete balesetem volt. Sajnos a motor gazdasági totálkár lett, így másik után kell néznem. A mostani újabbján az F4i-n és a Vfr 800-ason gondolkozom a Vtec-esen. Furcsálom, hogy árban nagyon nagy a szórás. Általános dolgokon kívül mire kell odafigyelni, milyen típushibák vannak? 2 személlyel használnám a motort főként hosszabb-rövidebb túrúzásra.

Előre is köszönöm a segítséget.
[#5476666] 2018. 08. 07. 21:41
mrpiac
Normális olajzás mellett a 30 ekm simán megtehető
talán még több is!
[#5476659] 2018. 08. 07. 20:57
kozmax
Amit fel raksz, majd annyi ideig sem fog tartani ;)
[#5476525] 2018. 08. 06. 22:55
mrpiac
Hondavfrclub.hu Ezen a fórumon minden kérdésedre választ kapsz. Szerintem az is előnyös ha egy klubos motort kifogsz abban nem fogsz csalódni.
[#5476512] 2018. 08. 06. 22:23
HPilu
Sziasztok!
Motor vásárlás előtt állok és nagyon megtetszett a VFR 800-as gép. Átböngészve az aktuális hirdetéseket kb. a 2005-2008 közöttiek férnek bele a költségvetésembe. A kérdésem, hogy van-e esetleg olyan alkatrész, vagy jellemező hiba, típushiba amire érdemes figyelni a vásárláskor? Eddig azt sikerült összeszednem, hogy a feszültségszabályzó és a termosztát hajlamos meglepetéseket okozni.
Köszi a válaszokat!
[#5475256] 2018. 08. 01. 11:53
jelcsa
Hali.Nonfango szett van(a telszamod már nem találom)ha érdekel 70/3179083.udv Pali
[#5475255] 2018. 08. 01. 11:51
jelcsa
Vfr800-ra 98-02 doboztartó konzol szett eladó.Hátsó doboz + oldaldobozok.Nonfango 848 dobozok 2 kulccsal.A doboz hatso dobozként is használható,valamint oldaldobozként is.Erősített renszerű.Összes tartozéka valamint szerelési útmutató is van.Ár 70eft.Üzeneteket nem figyelem tel:70-3179083.
[#5468776] 2018. 07. 08. 22:49
keki
Helyzetjelző foglalatot keresek és olyan doboztartó konzolt (Givit) ami oldaldoboztartós,mindkettőt 800fi-re keresem.Köszi
[#5464925] 2018. 06. 23. 22:31
NewFullmoon
Ha vki nem tisztította, kente rendesen és folyamatosan rángatta a kart a kormány csutka jobb oldalán akkor benne van a pakliban...
[#5463816] 2018. 06. 19. 11:08
Zazaa
Sziasztok!

Esetleg nincs vkinek eladó VFR 800.as eladó? 2005-2006 körülieket nézegettem, de vannak érdekességek. Pl 30k km után valós lehet egy lánc csere?
[#5463439] 2018. 06. 17. 14:48
sznorbert
Sziasztok!

Milyen olajat ajánlanátok egy 2017-es Honda VFR 800X-be? Jelenleg 16k km van benne.
[#5463433] 2018. 06. 17. 14:47
sznorbert
Sziasztok!
Milyen olajat ajánlanátok egy 2017-es Honda VFR 800X-be? Jelenleg 16k km van benne.
[#5463270] 2018. 06. 16. 9:56
Anno
Uraim,
Nem tud valaki véletlen valahol működésképtelenül, hibásan vagy más okból sufniba hagyott vfr400 nc30-35öset?
Már a harmadik gépet újítom fel és szűkén állok az alkatrészeknek, ha véletlen bontóba van a gépből az is ritkán elégíti ki az igényeimet.
Ebay és az angoloktól való alkatrészbeszerzés meg eléggé megnyomja a büdzsét tekintve, hogy magamnak újítom a gépeket és nem biznisz célra.
[#5463026] 2018. 06. 14. 20:11
btibor
cbf 1000 vagy ha nem tartasz tőle fjr 1300! ezek a csutkakormányos motorok a fazer után halál! nemrég vettem vfr 1200 fd-t de de semmivel sem jobb mint előtte a zzr 1400. Előtte egy xx-em volt 6 évig,hornet kormánnyal akkoriban átalakítva új motor született...
[#5462880] 2018. 06. 14. 12:57
NewFullmoon
Nekem is 50 papír volt 4 és fél éve, zselével. És fényévekkel komfortosabb lett a paripa. És Üllőn csináltattam Zsoltinál, Dimenzió kárpit.
[#5462851] 2018. 06. 14. 9:52
mgabor74
Az új motor átírási költségéből kb meg tudod csináltatni a komfortülést az FZ6-ra (Én pl. a Somotokarpit-nál csináltattam anno az Fi-re emlékező habosat 50-ért, most valamivel több lehet), egy nakedre való túraplexit meg az új motor első alap szervizének árából megveszel. Ha egyébként nem vágysz annyira másik motorra akkor kár cserélgetni, mert mindegyiknél sanszos az ülés-plexi csere (VFR-nél túrázáshoz még a kormánycsere is, ami önmagában 75-80 ezer). Ha beleszerettél egy másik típusba akkor persze nincs mit tenni...
[#5462793] 2018. 06. 13. 21:08
e.viktor
Köszönöm a válaszokat. Igazából nem az üléspozíció kényelmetlen, hanem inkább az ülés, és autópályán sem kényelmes hoszabb távon, mivel nulla a szélvédelem, és 130 fölött már kapaszkodni kell. Néztem még a CBF600S -t is, de a VFR jobban tetszik, de még sajnos nem volt alkalmam egyiket sem kipróbálni.
[#5462715] 2018. 06. 13. 16:46
pityke71
Hi!
Fullmoon márkatársnak igaza van.
DE.
Nekem az egyenes testtartású motorokon 25-40-km után nagyon fáj a hátam.
A nagyon előredőlőstől pedig a vállam.
Most 800FI van túrásított kormánnyal,hibátlan.
Hosszú túrákra nem járok,de a napi 300-500km 3-4 megállóval problémamentes. 170 a testmagasságom,az ülésen alacsonyíttattam kb 2cm-t.
[#5462564] 2018. 06. 13. 8:13
NewFullmoon
Ha neked kényelmetlen a Fazer akkor a VFR sem lesz kényelmesebb. Ha kényelmet keresel akkor egy túraendúró a te motorod. A Fazeren egyenes derékkal ülsz, mi pedig döntött testartásban. Az ülés lábtartó távolság is konstans, valamint a két paripa magassága is. Véleményem szerint a Fazer egy fokkal kényelmesebb mint a VFR.