{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5491804] 2018. 10. 17. 19:52
sanyiaeros
Igazad van, csak hallomàsból itélkeztem.De mint mondjàk: Nem zörög a haraszt,ha nem fúj a szél.
[#5491769] 2018. 10. 17. 17:42
meszi1100xx
Sándor Te már az xx fórumon is mondtál 1-2 butaságot. Személyes tapasztalatod nincs egy tipus iránt addig csak hallomásból itélkezel.
[#5491703] 2018. 10. 17. 12:29
sanyiaeros
Ha nyugalmat akarsz hadd a tipust. Vannak ott màssal is bajok.
[#5491637] 2018. 10. 16. 21:25
keki
RC46-hoz keresek helyzetjelző foglalatot kábellel.
[#5491494] 2018. 10. 16. 7:55
NewFullmoon
Blokk cseréről még nem hallottam. Egy 1200 tulaj szokott járni VFR találkozóra ő a központi rugós tagot megevő hőre panaszkodott, ötször vagy hatszor volt neki gariban cserélve, mert a két hátsó henger hője teljesen kinyírja.
[#5491479] 2018. 10. 16. 6:36
mikus89
Sziasztok!

Szemezgetek VFR 1200vel, de már több hirdetést is találtam ahol blokkcsere van feltüntetve. Mi az oka ennek? Típushiba? Azért érdekes lenne 40-50 ezrenként blokkot cserélni.
De valaki biztosan tudja a varázsszót.
[#5491399] 2018. 10. 15. 19:24
mrpiac
Kozma Tamás ! Yamaha word!
[#5491394] 2018. 10. 15. 19:17
S. Zoli
Ki a jó VFR szerelő Budapest környékén? Most szeretnék venni, átnézetném vele.
[#5486509] 2018. 09. 24. 9:57
mrpiac
A csere is csak ideiglenes megoldás de tudunk jó szerelőt a megoldásra!
[#5486508] 2018. 09. 24. 9:52
NewFullmoon
A feszabik már 90%-ban letérdeltek egy 12 éves Vifferben, és 60%-ban a generátor. Ha már ezeket cserélték akkor nem lesz gond.
[#5486319] 2018. 09. 23. 10:07
oliver1266
Hali, 2006 környéki/után vfr 800 vtec tipúshibák?
Hosszú túrákra használnám leginkább.
Mire kell figyelni vásárlásnál?
Ennél is fennáll a feszültség szabályzó hiba? erdemes vásárlás után újra cserélni?
[#5479959] 2018. 08. 24. 9:53
jelcsa
Hali.Ok.kosz.udv Pali
[#5479878] 2018. 08. 23. 20:21
hgyuri
Fesz szabályzó téves infó, az generátor akart lenni... :-) Van rá gyógymód, hála lelkiismeretes szerelőnek és volt vfr tulajdonosnak. Yamahaworld-ban megtalálod :-) A termosztátot annyira nem nevezném hibának, de valós jelenség az is! Ha nem mindenáron a km a lényeg (sokan elhiszik ezzel a motorral kortól függetlenül a 30-40.000km-es futásokat), akkor tudok egy valóban vfrklubbtag valóban a mai napig szervizelt vtec-et :-)
[#5479803] 2018. 08. 23. 13:32
Jámbi
Szia. Jelenleg még zajlik az ügy büncselekmény lett. Nem tudom meddig tart. Ha lezárul megkereslek, mert addig ugye semmit sem csinálhatok. 5 hete történt még meghallgatás sem volt.
[#5478398] 2018. 08. 16. 16:13
jelcsa
Szia.
Az F4 az eladó esetleg?Lehet érdekelne.Ha esetleg rámcsörögnél vagy elkuldod a szamod,felhívnálak.kösz.70-3179083.Pali
[#5478386] 2018. 08. 16. 15:39
NewFullmoon
1000-ből 1 vagy 100-ból 1 nem ugyanaz
[#5478347] 2018. 08. 16. 11:59
sanyiaeros
Sziasztok! Vfr 1200 f ről tudtok valami rosszat mobdani? Mert jó az van bővet a tesztekben. Most hogy ràszàntam magam,és nézem a hírdetéseket, talâltam egy blokkcserés darabot.. Bmw nél ez nem lepne meg....de egy hondànàl? Köszi előre is....
[#5478215] 2018. 08. 15. 10:52
NewFullmoon
Remélem mielőbb üdvözölhetünk a köreinkben!
[#5478213] 2018. 08. 15. 10:47
Jámbi
Köszönöm szépen a részletes választ.
[#5478182] 2018. 08. 15. 7:35
NewFullmoon
Nagy eséllyel a feszszabályzó már megadta magát és az cserélve volt ezeken a paripákon. Az Achilles sarka a Vtec-nek a generátor amely a nem megfelelő kenés miatt leégni szokott kinek előbb kinek később. Erre is van megoldás a generátor ház átalakításával, ha ez megtörtént akkor nem lősz mellé. Nem véletlenül gyártotta a Honda majdnem 14 éven keresztül. Nagyobb és kényelmesebb mint a CBR, talán jobban pakolható is. Ha nem volt xarrá törve a kerekek egy vonalban gurulnak és a váz is egyben van akkor nem lősz mellé. V4, isteni hang, és nyomaték, 6 literes fogyasztás ami PC-vel lejjebb is tornázható. Röviden ennyi.
[#5478004] 2018. 08. 14. 12:05
Jámbi
Helló mindenkinek.

Eddig egy Honda Cbr 600F4 motorom volt. Bő 3 hete balesetem volt. Sajnos a motor gazdasági totálkár lett, így másik után kell néznem. A mostani újabbján az F4i-n és a Vfr 800-ason gondolkozom a Vtec-esen. Furcsálom, hogy árban nagyon nagy a szórás. Általános dolgokon kívül mire kell odafigyelni, milyen típushibák vannak? 2 személlyel használnám a motort főként hosszabb-rövidebb túrúzásra.

Előre is köszönöm a segítséget.
[#5476666] 2018. 08. 07. 21:41
mrpiac
Normális olajzás mellett a 30 ekm simán megtehető
talán még több is!
[#5476659] 2018. 08. 07. 20:57
kozmax
Amit fel raksz, majd annyi ideig sem fog tartani ;)
[#5476525] 2018. 08. 06. 22:55
mrpiac
Hondavfrclub.hu Ezen a fórumon minden kérdésedre választ kapsz. Szerintem az is előnyös ha egy klubos motort kifogsz abban nem fogsz csalódni.
[#5476512] 2018. 08. 06. 22:23
HPilu
Sziasztok!
Motor vásárlás előtt állok és nagyon megtetszett a VFR 800-as gép. Átböngészve az aktuális hirdetéseket kb. a 2005-2008 közöttiek férnek bele a költségvetésembe. A kérdésem, hogy van-e esetleg olyan alkatrész, vagy jellemező hiba, típushiba amire érdemes figyelni a vásárláskor? Eddig azt sikerült összeszednem, hogy a feszültségszabályzó és a termosztát hajlamos meglepetéseket okozni.
Köszi a válaszokat!