Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha még nem késtem el vele, keress meg holnap priviben, és szívesen adok felvilágosodást ebben az ügyben.
adingo@invitel.hu
A sárga az írígység színe !
A király kék az igazi szín ! ! Ja és mellesleg gyári ! A VFR800 Fi RC46/1 volt piros,ezüst, kék, és piros-ezüst változatban . A sárga az USA-ból importált modellek színe volt.
A V tec , piros,ezüst, bordó szín öszeállításokban került Európai piacra.
Nézzétek meg, a "bodonyi" tali tavalyi képeit, és ráfogtok jönni, milyen színekben pompáznak a gyári VFR-ek.
csütörtökön jössz?
Sárgában!
A V-tech szervizelése a csillagászati összegeket surolja!
A 99-2001 ig gyártottak az igazi nyolszázasok.
A hozzá értők azt mondják,hogy 6600-as fordulatnál kezd mind a 4 szelep dolgozni. aAz alatt, csak 2 szelep dolgozik.
Köszi, majd észben tartom!
Szia !
A VFR 800 ról komplett véleményt, és talán próbát az index/fórum/hondavfr oldalon találsz. A klub honlapján, esetleg még találsz hozzád közeleső tulajt is, aki bővebben beavat ebbe a típusba.
/ Vigyázz, mert nem fogsz csalódni, ha egyszer kipróbálod ezt a gépet ! /
Én mindenesetre nem a vtec -et venném, hanem az egyel öregebb típust. Kb 1999-2000 évjáratot.
Kuplung lamellát 92 ezernél cseréltem. A moci 99-es. Ez használat függö.
Vtec? Mizu a szelepállítással?
köszi vfr72

megnéztem a leírást és elmegyek egy honda szalonba debrecenben vagy kecskeméten kipróbálni egyet.

nekem sv 650 s 2006-os modellem van de beszállnék egy hondába, mellyel turázni is lehet.
mégegyszer kösz a tippet, tanácsot
Szia Vállfa!

Azt hiszem, hogy a aktuális MR-ben van egy összehasonlító teszt (VFR-F800 BMW).
Tavalyi MR átfogóan bemutatta a VFR családot, mivel 20 ÉVES! a típus.
Ha még nem olvastad itt egy link:http://totalbike.hu/tesztek/vfr80006t/
Nekem ilyen gépem van (Vtec), ha bővebben érdekel infó jelezd.
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9073475 (fórum) itt minden kérdésedre bőséges választ kapsz. Én nem csalódtam a típusban.
Jó motorvadászatot:))
Szasztok,

vki tud felvilágosítást adni HONDA VFR 800-ról? Leírások, tesztek?

motorváltás miatt gondolkodom eme modellben.
Na várjál csak egy kicsit, ezzel a "minden vfr baja " dologgal ! Ez így NEM IGAZ !
Az enyén 2000 évjárat, 31000km és még nem kellett hozzá sem kuplung lamella, sem fesz szab !
Az RC 24, RC36 okhoz, talán kell, de ország szerte készítenek potom 12 ezres árban.
Szia !
Keresd meg a www.hondavfrclub.hu oldalt. Csatlakozz a klubhoz, és minden rejtelmes kérdésedre itt választ kapsz. Remdelhetsz klub matricát is, és klub pólót is. Résztvehetsz az Augusztusi VFR talin !
Idáig 68 regisztrált VFR " őrült " tag van a klubban.
Egyébbiránt a Honda gyári olaját ajánlom, ami 3,785 Gallon = majdnem 4 liter. Fekete műanyag kannában van, és w10-40 es. ára 8 - 10ezerig.
Egy RC46-ost nem illik tönkretenni akármilyen olajjal!

Üdv: Adingos
Szia csak röviden annyi hogy tökéletes a motor szinte hibátlan meleg szivvel ajánlom nyugodtan gyüjtsd be a gépet szia!
mailben i el tom küldeni vagy msn
császtok! szépek lettek a képek tuning majd átküldhetnéd:)
10W-40 gyári elöirt minöség.
sima olaj csere: 2.9
olaj csere+szürö:3.1
teljes mennyiség:3.8
Szia Hanzlik!
A kérdésedre a válasz :SAE 10 W 40 olaj és 4 liternél kevesebb kell bele,de 3-nál több.
Én annak idején CASTROLT használtam.
Ugyan már nincs VFR de van más és az is szereti.
tanulj tino mert .......
mester az 400as Valoo a nyakad nyuljon meg hogy nincs sulid meg neked is tuning
hello!

Ma voltunk valloooval motorozni.
itt a képek:
ÁÁÁ. Irigy vagyok. 46/1-es sárgában. GYÖNYÖRŰ!